Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor az országban senki nem tud fokolni. Mert ahogy én kérném, úgy nem tudnák megcsinálni: mindenhol legyen kurva izmos.
Így is kell. Csak azért mert a motor 45 fokban döntve és ugyanilyen szögben keresztbe csúszva kaszál a kerékvetőn, még nem lehetetlen befordulni....................... csak nehezebb.
Akkor a nyomatékgörbét tárgytalannak vesszük. A teljesítmény görbe meg látod milyen. Itt megint lehet, hogy jobban tudod, hogy keréken vagy főtengelyen mért értéket mutat-e a teljesítménygörbe és, hogy mennyit csal a padjuk. Én ezt nem tudom. És lehet, hogy meg lep de nem is érdekel.

Csak kíváncsi voltam arra, mit mutat egy olyan görbe, amit az enyémmel ellentétben legalább egyvalaki hitelesnek gondol. Az lett az eredmény, hogy vannak az enyémnél erősebb és gyengébb K1-ek is. Ezt eddig sem gondoltam másképp.
Szerintem az országban 2 ember tud motorkerékpár blokkot faszán tengelyt fokolni , úgy ahogy kéred, hogy hol legyen izmos!
ha másik blokkot amit vettem hozzáadom akkor még mindig olcsóbb,csak ugye marad a gyári póver,meg a sok munka ugye.arra jutottam hogy vagy sok pénz és semmi munka vele,vagy maradjon gyári.
De akkor melyik a drága?
tudom tudom,beszéltem is vele,de olyan árat mondott amit nem engedhettem meg magamnak.ezért próbáltam mást.nem jött be ennyi.
No látod ezért kell megfizetni Janát!
ja ja,olyan okosak voltatok mindannyian,aztán fogalmatok sem volt róla hogy ki és mit csinált rajta,és milyen mértékben.csak amikor szét ment akkor rögtön jött a sok okos a dumával hogy így meg úgy.én legalább megpróbáltam,jó is let vón,csak kicsit finomabb mérték kellett volna,vagy többet költeni tuning alkatrészekre,hogy bírják az extra terhelést,és fordulatot.
hát amikor neki álltál tuningolni
azt én már nem tudom,de jó nagy lapkák kerültek alá,a legnagyobb gond az az volt hogy nagyon szeretett forogni,ott meg már nem tudott zárni,addig viszont nagyon szépen ment.de sajna nem motoros szervíz volt.autokat babráltak előtte.
9.7 és 8.9 helyet mennyit nyitot be?
mikor?
Tibike!
Nem én, hanem Ricsi!
próbálkoztam kis pénzből,de nem is a fokolás volt a gond,hanem a nyitás kicsit nagyra sikeredett,és a gyári rugó talán kevés volt.legalábbis ezt mondták az okosok.persze így már nem volt olcsóbb,de mindig is próbálkozó maradok.bátraké a szerencse,aztán rájöttem hogy elég a gyári teljesítmény,a tököket kell rendbe tenni,meg a fejet bentről,és meg van a jó köridő.
Tanulópénz!
Ezzel már a Feri se menne 9,5-öt.
Emléxek mennyit pofáztam,hogy nem lesz jó...de mint mindig,nem apám azt én tudom
de hogy ennyitől már nem megy rendesen,azon azért meglepödtem
nem,ez lebegett vagyis de,fogtam felmelegítettem a fogaskereket,elforgattam szemre jó lesz az alapon,és kész
Hogy ne legyen ez , orvosság: Gyöngyös, Végh Tech KFT!
"Ezt te fokoltad?"
ez a 200km-es
A Prop-tech padja úgy tudom nem tud nyomatékot mérni, csak valahogy kiszámolja, és rászerkeszti!