Vezérműlánc mióta számít generálozásnak?
Azok közül akik jellemzően utcán használják a motorjaikat így nagy hirtelen egy sem ugrik be, hogy egyáltalán meg lett volna bontva a blokkja. Azt nem tudom, hogy hány futotta meg a 100e km mert nem tartom számon de azt tudom, hogy a K4 750-em amivel voltam pályán is 50 000km-nél még gyári volt a kuplung és a vezérműlánc. A 04' ZX-10R-em-en volt egy vezérműlánc csere de a gyári kuplungjával adtam el óra szerint 33 000km-el ebből 5000 a pálya (de szerintem volt benne min. 60 000km).
A haverom R1-be 75 000km van és bontatlan a blokk.
Több pályázós haveromnak elment már full pályán 20 000km a Suzukijuk bontatlan blokkal.
Utcán nem az a rendeltetésszerű használta, hogy 1000-es motor 10 000 fordulat felett. Vannak akik így használják, vannak akik ÁLLANDÓAN így használják és lás csodát tönkremegy náluk a motor.
Aztán vannak emberek akik a szerpentinen kanyargászva nem 2-ban mennek hanem 4-ben és a motor 50 000km-nél még gyári hangokat produkál.
A Ghostrider 270-nél visszarakja 5-be a K5-öt, hogy jobban menjen de szerintem nem ő a követendő példa.
Tudjuk te állandóan 100%-on mész és szereted hátsófékkel kontrollálni a kigyorsítást, kanyarívet stb.
Ld. nálam nem kopik a hátsó fék.
Szóval felhasználó függő a dolog de 1000-es sportmotor, 100e km felett, bontatlan blokkal egyáltalán nem elképzelhetetlen számomra.
Na ja.
Kérdés ki volt előtted?
Pont mint a szűzlányka a nászéjszakán aki nem is volt szűz,meg lány addigra.
A vőlegény meg azon gondolkodik hogy vajon hány ezred is vonult itten végig az elmúlt évben?
Senkinek nem kellett csapágyakat, vezérmű láncot, generátort, vízpumpát, léptetővillát, olajszivattyút, kuplungot, dugattyút (vagy gyűrűt), szelepet (vagy. szelepszár szimmeringet) stb. cserélni/javítani soha egyetlen motoron sem 100 ezer (vagy mennyi is?) km. alatt?
Meg olyan is, hogy az ismerősi körben fellelhető majd egy tucat sportmotor közül három darab GSX-R1000 volt/van méghozzá K1, K2, K3 felállásban és a háromból kettő pontosan 52ezernél lett csapágyas (az enyémet bele értve). A harmadik 58-ig elment. Váltó hibával (ezt nyugodtan tekinthetjük bármely más komoly hibával egyenértékűnek) K3 GSX-R750 66e, 954 30 vagy 40 valamennyinél adta fel. Semmilyen sportmotor nem megy 80-100 sportmotor használat mellett semmilyen csoda olajjal sem. Fizikai alapon (vegyük figyelembe a sűrítés, a fordulatszám és az átlagban használt fordulattartomány és gáz-állást, valamint az ezekhez kapcsolódó négyzetes(!) terhelési összefüggéseket) ez azzal lenne egyenértékű mintha egy 1.3-as benzines személyautó 500e km-t menne. Márpedig annyit nem mennek. Amelyiknek végig nyomják, jó ha 300e-ig eljut. Szóval nem kell a mese.
Nem fognak otthagyni Enyém is ki van kötve mióta megvan, azóta ha nem lett volna akkor is ki lenne a yoshi összekötő miatt. Legalább ha amúgy sem működik a motorja nem jelez hibát sem
De tudod, most bennem lesz a tudat, hogy mi lesz, ha alacsony fordulatról otthagynak a haverok a 600as gixxerrel
Meg a túra-kormányom is lekerült, a gyárival nem lesz egykerekező hajlam... meg kell csinálni az exupot
Nem emlékszem hirtelen, hogy az előző K4-emen hallatszott e az exup mozgása teszteléskor... most nem hallom gyújtás ráadásnál. De nem vettem észre, hogy nyomatékszegény lenne.
Ki fogom próbálni egy biztosítékkal összekötni a vezetéket, ki tudja miért van az ott elszakadva
Sziasztok!
Nem tudom lehetek-e pofátlan,de vissza olvastam pár oldalt,most szeretnék motort venni (GSXrt),tudnátok pár jó tanácsot mondani,mikre figyeljek használt motor vásárlásnál 2005-2007-es évjárat érdekel!?
Köszönöm szépen!
Kíváncsi leszek a 10-esünknek hogy bírja majd a generátora meg a többi, ha folyamatosan kapja majd az ívet (13000 ford.)