talán blokkcserén volt,azokban nem kevés blokk mondta föl a szolgálatot,én egy haveromét vittem fel Ágóhoz teljesítménymérésre meg pow.comm beállításra,össze is fosta a padot olajjal,ott robbant fel a blokkja,nem is volt egyszerű találni hozzá,állítólag elég kelendő cucc volt azokba a blokk
Vártam már hogy mikor írsz rá
Persze hogy emlékszem, Joci úgy felvette mintha őt szidtam volna Jó az az R1,nincs azzal semmi gond, de még egy ugyanolyat nem veszek.Czaga Miki olajtemetője sem megy jobban mint az én segédmotorom Ma sikerült beszélnem a megaphone-os zx 10-es előző gazdájával(mert most ugye kereskedésben van a gép) és elég valószínű hogy hétvégén elszaladunk megnézni azt is.
SZÓVAL, ha tudtok frankó k5-k6-ot akkor jelezzetek
MÁTÉKA!
Csak egy kérdés?
MELYIK MOTOR VOLT IDÉN A KOSÁRBA ?
CSAK NEM AZ R1-ED?
A ZX 10-em nem volt kosárba, pedig 10 × annyit kapott mint az R1-ed, érdekes mi! A 10-es az nem egy furulya, az egy állat!
Máté!
Tavaly ilyenkor még a K5-K6-ot tartottad a leggagyibb 1000-nek, a 05-06-os Japán 1000-ek között! A 04-es R1 volt neked a favorit minden szempontból, csak nem rá jöttél, hogy a 04-es R1 ahogy Czaga Miki bátyád mondaná, csak egy "segédmotor" a többiekhez képest? Érdekes 180 fokos fordulat ez, de talán most jött meg az eszed! Oláh Jocitól most jövök azt üzeni neked, vegyél te csak R1-et, mert még tavaly ilyenkor a ZX 10, GSXR 1000, CBR 1000 mind gagyi volt neked, ezt többször is hangsúlyoztad a Facebook-on. A ZX 10 a kosárba, GSXR-el nem lehet megállni, CBR azt meg nem lehet győzni olajjal, EMLÉKSZEL MÉG ERRE!
dubel
Ma mi is felszereltük Ricsivel a 10-es re az MRA-t és az ARATÁ-t (No Bodis). De mi nem tudtuk beindítani és meghallgatni, mert anyum nem engedte, mert az egyik nem használt szobájában van.
Ezt nem tudom honnan szívtad
Egyet elfelejtettél leírni a keresett k5-k6-al kapcsolatban:
5-6000 km-el, törés mentesen, sok extrával,1 millió-ig!
ki kellett szedni belőle a tunyingot mert nagyon ment
Persze hogy emlékszem, Joci úgy felvette mintha őt szidtam volna Jó az az R1,nincs azzal semmi gond, de még egy ugyanolyat nem veszek.Czaga Miki olajtemetője sem megy jobban mint az én segédmotorom Ma sikerült beszélnem a megaphone-os zx 10-es előző gazdájával(mert most ugye kereskedésben van a gép) és elég valószínű hogy hétvégén elszaladunk megnézni azt is.
SZÓVAL, ha tudtok frankó k5-k6-ot akkor jelezzetek
Csak egy kérdés?
MELYIK MOTOR VOLT IDÉN A KOSÁRBA ?
CSAK NEM AZ R1-ED?
A ZX 10-em nem volt kosárba, pedig 10 × annyit kapott mint az R1-ed, érdekes mi! A 10-es az nem egy furulya, az egy állat!
Tavaly ilyenkor még a K5-K6-ot tartottad a leggagyibb 1000-nek, a 05-06-os Japán 1000-ek között! A 04-es R1 volt neked a favorit minden szempontból, csak nem rá jöttél, hogy a 04-es R1 ahogy Czaga Miki bátyád mondaná, csak egy "segédmotor" a többiekhez képest? Érdekes 180 fokos fordulat ez, de talán most jött meg az eszed! Oláh Jocitól most jövök azt üzeni neked, vegyél te csak R1-et, mert még tavaly ilyenkor a ZX 10, GSXR 1000, CBR 1000 mind gagyi volt neked, ezt többször is hangsúlyoztad a Facebook-on. A ZX 10 a kosárba, GSXR-el nem lehet megállni, CBR azt meg nem lehet győzni olajjal, EMLÉKSZEL MÉG ERRE!
Aki tud ilyet az jelezzen
Nálunk olyan jó volt az idő,hogy nem csak a hangját hallgattuk,de még kicsit motoroztunk is
Valakinek a gixerére?50000 FT. 60-55-ös.
És ehhez a Yoshimura slip-on-hoz mit szólnál, nekem a régi K7-esemen ilyen volt. Szerintem mindenben állatabb mint a 2 Bódis Y-nal!
Majd holnap küldök neked egy slip-on-ról képet hogy én mit csinálnék a helyedben!
Ma mi is felszereltük Ricsivel a 10-es re az MRA-t és az ARATÁ-t (No Bodis). De mi nem tudtuk beindítani és meghallgatni, mert anyum nem engedte, mert az egyik nem használt szobájában van.
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Ma,hogy ilyen szép idő van meghallgattuk a Yoshimurát és nem is volt olyan halk
De ne számítsatok semmi extraságra...
http://youtu.be/aZkiJI6JJCs