Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan apám lenne, hogy felhánytorgatja, akkor gond nélkül tenném meg Viszont engem mindig tiltott az öreg a motortól és soha nem velem akarta behajtatni az elmaradt sikereit

Én tényleg normálisan álltam hozzád, és normálisan tettem fel a kérdéseket, de sajnos nem véletlenül fikáznak téged

Baráti üdvözlettel, maradok nagy tisztelőd
A bódis rendszer rá a gyógyír.
Jah, és a te édesapád mellébe állítsd a kulcsot, azért mert szeretné tavasszal tesztelni a 10-est amit ő vett!
Sziasztok segitségeteket szeretném kérni vanegy dr125 söm mostlet fel ujitva és az a problémám hogy, gázadásnál nem esik visza a fordulat.
Nem muszáj nekünk társalogni!
1, Szerintem meg kevés mikor ilyen lóreőkről van szó
2, Simán megengedem, de ha a fiad lennék, akkor valószínűleg a mellkasodba állítanám a kulcsot és közölném, hogy kell a fasznak, ha te is ráülsz ..... mivel a te pénzed ok, de nem közösködök senkivel
3, Neked javarészt az adatok és az eredmények számítanak .... jelentősen javulna mind a kettő. Használni attól még te használnád a 2:12es Hungaroringi időkre
4, nem tehetnénk egy olyan dolgot, hogy normális kérdésre normálisan válaszolsz ? Mellőzve a beleképzelést, lefitymálást és egyéb támadó dolgokat ?
5, Tisztellek a blokkba fektetett pénzmennyiség miatt, de ne hidd, hogy mindenki így van ezzel ..... a továbbiakban vagy mellőzem a hozzád intézett kommentet, vagy megpróbálsz normális emberként reagálni ?
dubel!
Majd kiderül ha fel akarod rakni!
Mindenesetre készíts elő fúrót, flexet, és különböző távtartókat, és egy doboz nyugtatót!
MiszterBaszta!
1: 1 láncszem az kb. 1.5-2 cm ami nem kevés szerintem tengelytávba!
2: Lehetőleg fasza motort akarok a fiamnak! Meg én is fogok vele motorozni ha megengeded!
3: Szerinted azért költöttem rá annyi pénzt, hogy más élvezze, és más versenyezzen vele! Hát nem vagyok én hülye!
Engem a gyári idommal érdekel,hogy kompatibilis-e,de ha azzal is problémák vannak akkor az már baj!
Igen teljesen mindegy,de az biztos,hogy mocsokul ment és tudta is rendesen kezelni
dubel!
Lehet hogy Norbi motorja K1-volt de az idomzata az biztos hogy K2-es! Nézd meg az IWIW-en még most is fenn van! De egyébként teljesen mindegy!
még nem...de már van új szett,azt úgy fogom felrakni.
a dúzs féle pályaidom pedig a faszommal kompatibils ellenben jó drága../hol az okádós emotikon?/
Feri !

1 láncszem lófaszt foga segíteni .....
Amúgy a 10es bringát a fiad fogja hajtani úgy ahogy akarja , vagy te ?
kérdés 2.
Mi a faszért nem adod oda a motorodat egy könnyebb súlyú embernek ?
nem gecizek ... én is folózok, hogy ha megmarad a jelenlegi, akkor egy 40kilós tinivel indítom az Egü-n
Az valóban baj.
Mi nem voltunk országos cimborák,de 20-kilóméterre van az otthonunk egymástól és párszor motoroztunk együtt,meg kiveséztük a motorozás minden részletét plusz mindig a rendszámmozgatómra fájt a foga amit saját kezemmel csináltam
Hát igen, nagyon tehetséges volt a srác,de mindig a határokon motorozott és sajnos az utolsó balesete végzetes volt

Az én motorom K2-es volt és automata szívatós,de az övé régebbi volt,mert volt még rajta kézi szívató!
A K9-et meg én is láttam Neki kirakva és az idő tájt kezdtem el vele én is szemezgetni,hogy nekem is olyan kell
Tibi!
Csak az a baj amikor gyári az idom, és azt kell faragni!
crazy!
Jól teszed!
Azt akarom kérdezni tőled, hogy te bele tetettél-e egy szemet a 10-es láncába, hogy hátrébb kerüljön a kerék a lengővillába, hogy ne legyen olyan rakoncátlan a 10-es. Ezt azért kérdezem mert már hallottam többször is hogy így kezesebb a 10-es?
Hát annyit mondhatok ez ügyben, hogy a Bódis rendszer nem kompatibilis a Dúzs Peti-féle pályaidommal. Szóval kellett rajta faragni egy keveset, hogy egyáltalán fel tudjam rakni. Már mint a pályaidomot.
De a motor erősebb lett tőle, hangos lett tőle és minőségi kifogásaim sincsenek.
Halálos külföldi túrája előtt pár nappal még beszéltem vele, mondta hogy hová készül motorozni! 2000 óta ismertük egymást Kunmadarasról, akkor Norbi egy 2000-es sárga 750-es Gixerrel nyomta. Ügyes gyerek volt, már akkor 10.0 időt tudott. Később utána nagy balesete volt, és súlyosan sérült a lába és abba hagyta a motorozást pár évig. Később egy K2-es 1000-est vett (nem K1-es volt) amin a dupla kivezetős Bódis rendszer volt, és sajnos ezen is halt meg! Többször is mondtam neki hogy jöjjön K.madarasra versenyezni, de azt mondta hogy már sokat hízott és ez nagy hátrány! Mindig kérdezte tőlem mikor beszéltünk, hogy milyen a K9 1000 mert neki nagyon tetszik és az a vágya! Még az iwiw-én is fent volt hogy "K9 Talán még idén" de sajnos ezt nem érte meg! Most valahol fönn remélem K9 1000-el motorozik Norbi haverom!
De igen Bihari volt az
azt én szakemberre bizom..ezért nem küldök mást helyettem kúrni..
crazy!
Tanfolyam indul zx 10 teleszkóp beállítás........:)))
Thenksz ....

Lemaradtam még a Májkí féle üzletvezetődinél.
Azóta nem voltam azon a vonalon
dubel!
Csak nem BIHARI NORBI volt a K2-es ellenfél, mert ha ő akkor ő jó barátom volt!