Hát igen a K1-ben biztos volt más is a rendszeren kívül,de azóta a K4 is kapott egy Yoshimura dobot, át lett írva az elektronikája és két foggal nagyobb lánckereket hátra De sajnos már nem tudjuk össze mérni a K1-el,mert a srác meghalt azóta a motorjával
Újabb motorokon is próbálom majd megnézni a Bódis rendszereket hátha már kijavították a hibákat,de ha nem sikerült nekik akkor marad a bevált Yoshimura
HIGANY!
Nem a fogyáson van a hangsúly,(meg én így érzem jól magam) hanem a motorokon!
Az én testalkatomnál (csontozat) ha 30 kg-ot fogynék, akkor sajnos Rákot diagnosztizálnának nálam!
Csak azt nem értem, amikor lefoglalóztad a motort, megbeszéltük az árat is, ami 2.5 millió volt. Akkor miért jössz el 2.48 millióval a motorért! A pénz átadásakor meg benyögöd, hogy kevesebb 20000-el, és hogy 1 hónapon belül hozod a 20-ast és kiváltod a dobot, amire sosem került sor! Későbbi telefon beszélgetésünkkor bejelentetted, hogy neked nem kell a gyári dob csináljak vele amit akarok! De mi sajnos nem ebben egyeztünk! Én kereskedelemmel foglalkozom, és akkor ezek után te is bekerültél nálam a 20000-ért eladom a ...... kategóriába! Ugye de ezért nincs harag, mert ami a szívemen az a számon! Jah, utána 30000-ért eladtam a dobot, csak hát a becsület, meg ha valakit le akarsz húzni azt ne 20000 Ft-al tedd, hanem mondjuk 2 vagy 20 misivel!
dubel!
Egy rendszert ne hasonlíts egy bolt-on-nal, meg nem tudhatod mi volt csinálva még a K1-el!
De ha neked Bódis tetszik azt vegyél, attól függetlenül hogy mástól mit hallasz, mert neked kell hogy tetszen és nem másnak!
Semmit nem basztunk el rajta.Ez a "teszt" a vétel után volt pár nappal.Nem arról van szó,hogy szar lett volna a motor.Csupán annyi,hogy egy rendszertől meg pc-től nem lesz 26 lóval több egy K5 1000.
A gyári dobot meg visszatartottad,mivel nem volt nálam kerek 2,5 milla.Csak 2480000ft.Tehát nem tartozok semmivel neked.Akkor tartoznék ha elhoztam volna a dobot...
Érdekes figura vagy te...minden évben új motor..akár kettő is..full yoshi tuning stb de az a 20000 ft amivel nem is tartozok nagyon bassza a csőröd
higany!
A "Rendes" Superbike-k 16000-ig is elforognak, pályánként változtatják a fordulatot!
402 m-en 15 km/h-val mentem be kevesebbel gyári blokkal, mint a Yoshi blokkal!
Ültessél fel egy 115 kg-os pilótát mint én (de ne egy 70 kg-ost), egy gyári blokkos bármelyik 1000-re és nézzétek meg 402 m-en a sebességet! Lesz döbbenet!
De egyébként 1.5 tizedet hozott nálam a Yoshi blokk, mert nagyon nehéz neki 1-2-be húzni a gázt az egykerekezés miatt!
Ahhoz hogy egy 115 kg-os embert valós 250 km/h-ra gyorsuljon 402 m-en nem kevés lóerő kell, A kategória társaim (115 kg+) max. 230 km/h-ra gyorsulnak, Bird ZX12r pedig abba a blokkba is nem kicsit van túrva, igaz Bird tőlem is nehezebb! Már nem versenyzik Nyitrai Gábor (ő-is 115 kg+), Végh-Tech tuningos 08 Hayabusája volt, ő elérte a 243 km/h-át!
RB26DET!
Nálam a k5 nagyon jól ment, hogy ti mit basztatok el rajta az már nem az én saram! De lehet a jóisten keze van benne a ki nem fizetett 20000-ért!
Az a K1-es bódis rendszerrel ment is nagyon,nem csak hangja volt! K4-es 1000-el Akrapovic dobbal, sport szűrővel és egy foggal kisebb lánckerékkel elől próbáltunk versenyezni ellene,de esélyünk sem volt annyira jó volt a gép
Meg nekem nagyon fontos a motor hangja is
lehet persze, motogp gépek is gondolom 240-260LE között vannak legalább. Csak azok forognak 18ezret, nem csak 13-at. superbike-ok nemtom mennyit forognak.
Vagy nézzük a gyorsulás eredményeket. 9,6-ot mentél 250-el, 200+LE-vel (keréken). A gyári hasonló évjáratú ezres (kb 160LE keréken) elvileg 9,7et tud 240 körüli sebességgel, tehát kb 1 tizedet hozna 25%-os teljesítménynövekedés? Az 6-7méteres különbség 400méter alatt. Mentél gyári állapotában a motorral? Úgy mennyit mentél, mert a 9,7-et netről néztem, teszten ennyit mentek kb.
Van most is hibátlan eladó motorom, itthon meg sem hirdetem, ide nem ez kell.
Jó példa a kocsim. Van egy kis jégverés rajta, csak 1 méterről látszik, nyom nélkül javítható a kocsi árának kb. 5%-ból. 20%-kal adom olcsóbban úgy hogy valóban kevés km van benne, és le van szervizelve. Nem kell senkinek, mert itthon az összetört újrafestett, vissza tekert órájú gépekre van igény, és azt piaci áron meg is veszik
Tavasszal ezt is külföldre fogom eladni.
Barátom összehajlította az R1 elejét előtte nem tudta eladni 800-ért jó állapotban. Lett benne 4-500,000 kár, gyakorlatilag vázat, komplett elejét cserélni kellett volna. 450-ért azonnal elvitték. Kihúzogatták, megtákolták.
Miért nem így van? Az én K5-öm durván 178 volt hátsó keréken.Volt rajta egy Yoshi rendszer PC vel meg sport szűrő.Az főtengelyen 204,7 paci!Durva mi? Aztán egy slip onos K4-est hasonló súlyú pilótával nem tudtam levenni
De mindjárt jön Feri és állítja az ellenkezőét
Ez egy véget nem érő történet.....
és nincs is nyitva ezen okokból..
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
de cserébe dobj már egy infót, hogy a Red&Black nyitva van-e még
a Ricsié még ?
Újabb motorokon is próbálom majd megnézni a Bódis rendszereket hátha már kijavították a hibákat,de ha nem sikerült nekik akkor marad a bevált Yoshimura
Nem a fogyáson van a hangsúly,(meg én így érzem jól magam) hanem a motorokon!
Az én testalkatomnál (csontozat) ha 30 kg-ot fogynék, akkor sajnos Rákot diagnosztizálnának nálam!
Csodálkoztam rajta hogy pont te nem vágtad a kék ZX 10 Kawasakinkon az első teleszkóp szint kérdést , pedig neked is ilyen géped van!
Egy rendszert ne hasonlíts egy bolt-on-nal, meg nem tudhatod mi volt csinálva még a K1-el!
De ha neked Bódis tetszik azt vegyél, attól függetlenül hogy mástól mit hallasz, mert neked kell hogy tetszen és nem másnak!
A gyári dobot meg visszatartottad,mivel nem volt nálam kerek 2,5 milla.Csak 2480000ft.Tehát nem tartozok semmivel neked.Akkor tartoznék ha elhoztam volna a dobot...
Érdekes figura vagy te...minden évben új motor..akár kettő is..full yoshi tuning stb de az a 20000 ft amivel nem is tartozok nagyon bassza a csőröd
A "Rendes" Superbike-k 16000-ig is elforognak, pályánként változtatják a fordulatot!
402 m-en 15 km/h-val mentem be kevesebbel gyári blokkal, mint a Yoshi blokkal!
Ültessél fel egy 115 kg-os pilótát mint én (de ne egy 70 kg-ost), egy gyári blokkos bármelyik 1000-re és nézzétek meg 402 m-en a sebességet! Lesz döbbenet!
De egyébként 1.5 tizedet hozott nálam a Yoshi blokk, mert nagyon nehéz neki 1-2-be húzni a gázt az egykerekezés miatt!
Ahhoz hogy egy 115 kg-os embert valós 250 km/h-ra gyorsuljon 402 m-en nem kevés lóerő kell, A kategória társaim (115 kg+) max. 230 km/h-ra gyorsulnak, Bird ZX12r pedig abba a blokkba is nem kicsit van túrva, igaz Bird tőlem is nehezebb! Már nem versenyzik Nyitrai Gábor (ő-is 115 kg+), Végh-Tech tuningos 08 Hayabusája volt, ő elérte a 243 km/h-át!
Te szerintem másik filmet nézel, rossz moziba mentél! Nem nagyon erőlteted a közös filmünket!
Nálam a k5 nagyon jól ment, hogy ti mit basztatok el rajta az már nem az én saram! De lehet a jóisten keze van benne a ki nem fizetett 20000-ért!
Meg nekem nagyon fontos a motor hangja is
Vagy nézzük a gyorsulás eredményeket. 9,6-ot mentél 250-el, 200+LE-vel (keréken). A gyári hasonló évjáratú ezres (kb 160LE keréken) elvileg 9,7et tud 240 körüli sebességgel, tehát kb 1 tizedet hozna 25%-os teljesítménynövekedés? Az 6-7méteres különbség 400méter alatt. Mentél gyári állapotában a motorral? Úgy mennyit mentél, mert a 9,7-et netről néztem, teszten ennyit mentek kb.
Jó példa a kocsim. Van egy kis jégverés rajta, csak 1 méterről látszik, nyom nélkül javítható a kocsi árának kb. 5%-ból. 20%-kal adom olcsóbban úgy hogy valóban kevés km van benne, és le van szervizelve. Nem kell senkinek, mert itthon az összetört újrafestett, vissza tekert órájú gépekre van igény, és azt piaci áron meg is veszik
Tavasszal ezt is külföldre fogom eladni.
Barátom összehajlította az R1 elejét előtte nem tudta eladni 800-ért jó állapotban. Lett benne 4-500,000 kár, gyakorlatilag vázat, komplett elejét cserélni kellett volna. 450-ért azonnal elvitték. Kihúzogatták, megtákolták.
De mindjárt jön Feri és állítja az ellenkezőét
Ez egy véget nem érő történet.....