DEK!
Ezért vettem én is YOSHIMURÁT az úgy passzol mint a gyári, és nem kell fúrni-faragni mikor felszereled , és nem hullik szét a dob és nem roggyan meg a perforált cső sem, mert túl vékony anyagból van!
Na jól elindult a bódis fikázása.Az én tapasztalatom is az hogy a leömlő le,olajszürö le,leömlő vissza.Bal oldali idomból kifaragni egy 50-es rádiuszt a leömlőnél,mert az első indításnál úgy ráolvadt az idom a leömlőre hogy még mindig azt kapargatom.
De még mindig az az E betü,meg az hogy nem ők csinálták bosszant a legjobban.Ja mert a fuulgasban vettem,és övelük összeveszett a bódis.De ugylátszik ez is olyan lutri mint használt motort venni a sok szemét ember az összemert motorjait árulja úgy hogy ez a legjobb a világon.
Sedu!
Kikerülő választ adtál! Ebben viszont amit írsz igazad van , de nem ezen volt a hangsúly, hanem lehet-e egy 1000-es gép 200-220 ló keréken ha nem számítanak az anyagiak és az élettartam!
Térdere rogytam az érveid előtt
A legtöbb ember úgy gondolja hogy a széria 1000-es motorja 180 lóerős, aztán rak rá egy kipufogót és egy szűrőt és már 190, ha commandert is akkor már 200
Ehhez képest a 2001-es zx9-em gps szerint többet tudott menni végsebességre, mint a 2004-es R1
Én mindig is Yoshimura párti voltam,de pár éve láttam egy Bódis rendszert egy K1-es 1000-en és az úgy szólt,h föl állt a szőr a hátamon (az én Yoshimurámnak nem is lehetett hallani a hangját mellette) De most egy kicsit elvetted a kedvem a Bódistól
Szia dubel!
2009-ben Májusban Végh Janin keresztül megjött a Bódis rendszer az új K9-re. Felszereltem rá és látom, hogy az olajszűrő és az egyik leömlő között 1-2 mm van, fasza! Minden olajszűrő cserekor le a leömlő! El is mert a kedvem az egésztől, magamba mi a faszért nem Yoshimurát vettem erre is mint a régi k5 és k7-re! Utána felakartam tenni a bal oldalidomot és beleért a kipufogó 2-es közösítőbe, 1.5 cm-es távtartó kellett volna alá de akkor nagyon feszült volna az idom a zsír új motoron."Kabd be Bódis" Azonnal hívtam Végh Janit hogy verje a f..... a Bódisába és hogy küldöm vissza! Azt mondta Jani, egyet csinált még csak a Bódis K9-re és azon pályaidom volt, és azon nem ért bele sehová de azon is közel volt a leömlő az olajszűrőhöz! Másnap reggel hívtam Erdős Tamást a Full-Gásnál hogy meg van -e még K9-hez a Yoshi rendszer. Hál istennek meg volt! Akkor megfogadtam magamnak hogy én Bódist nem nagyon erőltetem magamnak, főleg ha rendszerről van szó! Vagy 2008-ban meg jött Oláh Joci barátomnak az új 08-as ZX 10-hez a BÓDIS rendszer! Joci elmondása szerint nem kis fejtörést és fúrás-faragást igényelt a rendszer felrakása a 10-esre (nem is ragasztotta fel soha a Bódis matricát a dobra), és rövid idő alatt a dobban össze roggyant a perforált cső! Több ilyenről hallottam és láttam is! No most már érted dubel hogy én miért nem vagyok oda a Bódisért!
Szia,
Úgy veszem észre,hogy nem nagyon szereted a Bódist és kíváncsi lennék rá,h miért? Azért érdekel a dolog,mert a régi motoromon Yoshimura volt,de a következőre Bódist akarok!
Nemtom, én csak ilyen 2:20- 2:30-as időket mentem, de volt, h 50 percig kint voltam a pályán, és semmi gondom nem volt a fékkel. Nem melegedett el, és fékezett is mint ahogy kellett.(Igaz fémfékcső, meg szinter betét, meg DOT5.1 van benne) Inkább a gumival volt gond...
Mondjuk erre az új Brembo monoblokk fékre kíváncsi lennék...
Sztem nem így van. Azaz nem a fék (most erről volt téma) lesz a leggyengébb láncszem, hanem a futómű. A gyári fékek sokáig jók (bőven 2 perc alatt is), valakinek a suzuki is, de sokaknak nem jó, ahogy nekem sem volt jó.
Amúgy meg senki nem beszélt kőkemény versenyzésről, nem csak azért megy az ember pályára. Már 2:20-as időknél is szar volt a suzuki fékem, meg 2:10 körül is. Tudom, túl sokat húztam, nem kell annyit fékezni. Yamaha érdekes módon jó volt 2:10 körül és 2:04-nél is és remélem 2perc körül meg az alatt is jó lesz, ha esetleg eljutok addig ezzel a motorral.
Sztem ha kőkeményen versenyezni akarsz, akkor azt nem sima széria dolgokkal kell tenned. Meg is mondták többen is, h a Hringen 2 percig elég a széria motor, utána kell tuningolni...
Ezért vettem én is YOSHIMURÁT az úgy passzol mint a gyári, és nem kell fúrni-faragni mikor felszereled , és nem hullik szét a dob és nem roggyan meg a perforált cső sem, mert túl vékony anyagból van!