Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

DEK!
Ezért vettem én is YOSHIMURÁT az úgy passzol mint a gyári, és nem kell fúrni-faragni mikor felszereled , és nem hullik szét a dob és nem roggyan meg a perforált cső sem, mert túl vékony anyagból van!
Na jól elindult a bódis fikázása.Az én tapasztalatom is az hogy a leömlő le,olajszürö le,leömlő vissza.Bal oldali idomból kifaragni egy 50-es rádiuszt a leömlőnél,mert az első indításnál úgy ráolvadt az idom a leömlőre hogy még mindig azt kapargatom.
De még mindig az az E betü,meg az hogy nem ők csinálták bosszant a legjobban.Ja mert a fuulgasban vettem,és övelük összeveszett a bódis.De ugylátszik ez is olyan lutri mint használt motort venni a sok szemét ember az összemert motorjait árulja úgy hogy ez a legjobb a világon.
Sedu!
Kikerülő választ adtál! Ebben viszont amit írsz igazad van , de nem ezen volt a hangsúly, hanem lehet-e egy 1000-es gép 200-220 ló keréken ha nem számítanak az anyagiak és az élettartam!
Térdere rogytam az érveid előtt
A legtöbb ember úgy gondolja hogy a széria 1000-es motorja 180 lóerős, aztán rak rá egy kipufogót és egy szűrőt és már 190, ha commandert is akkor már 200
Ehhez képest a 2001-es zx9-em gps szerint többet tudott menni végsebességre, mint a 2004-es R1
Sedu!
Nem reagáltál a 10892-es hozzászólásomhoz, miért!
Vagy Aratát, csak az a baj hogy már nem gyártják!
Úgy, hogy Jimmi nem fogyókúrázott:))
Vagy Termignoni-t
Dubel!
Egy motornak nem szólni kell, hanem menni!
Meg én
Csak a gyávák fékeznek...
Szép a géped. Bird mesterrel mire jutottál? Kíváncsi lennék rá...
Milyen trükköket alkalmaztál, h ne álljon mindig kerékre rendes kigyorsításnál?
Én is Bódist vettem és ugyanezeket tapasztaltam.
Ha nem jó semejik vegyél Akrát
Akkor az az enyém volt csak az k2
Én mindig is Yoshimura párti voltam,de pár éve láttam egy Bódis rendszert egy K1-es 1000-en és az úgy szólt,h föl állt a szőr a hátamon (az én Yoshimurámnak nem is lehetett hallani a hangját mellette) De most egy kicsit elvetted a kedvem a Bódistól
Szia dubel!
2009-ben Májusban Végh Janin keresztül megjött a Bódis rendszer az új K9-re. Felszereltem rá és látom, hogy az olajszűrő és az egyik leömlő között 1-2 mm van, fasza! Minden olajszűrő cserekor le a leömlő! El is mert a kedvem az egésztől, magamba mi a faszért nem Yoshimurát vettem erre is mint a régi k5 és k7-re! Utána felakartam tenni a bal oldalidomot és beleért a kipufogó 2-es közösítőbe, 1.5 cm-es távtartó kellett volna alá de akkor nagyon feszült volna az idom a zsír új motoron."Kabd be Bódis" Azonnal hívtam Végh Janit hogy verje a f..... a Bódisába és hogy küldöm vissza! Azt mondta Jani, egyet csinált még csak a Bódis K9-re és azon pályaidom volt, és azon nem ért bele sehová de azon is közel volt a leömlő az olajszűrőhöz! Másnap reggel hívtam Erdős Tamást a Full-Gásnál hogy meg van -e még K9-hez a Yoshi rendszer. Hál istennek meg volt! Akkor megfogadtam magamnak hogy én Bódist nem nagyon erőltetem magamnak, főleg ha rendszerről van szó! Vagy 2008-ban meg jött Oláh Joci barátomnak az új 08-as ZX 10-hez a BÓDIS rendszer! Joci elmondása szerint nem kis fejtörést és fúrás-faragást igényelt a rendszer felrakása a 10-esre (nem is ragasztotta fel soha a Bódis matricát a dobra), és rövid idő alatt a dobban össze roggyant a perforált cső! Több ilyenről hallottam és láttam is! No most már érted dubel hogy én miért nem vagyok oda a Bódisért!
Fékhez hozzászólva nekem csak a hátsó ment el pályán,de az elég hamar, aztán eszembe jutott Tibi mondása, hogy az nem is kell
Jó a Brembo monoblock bár még keveset mentem vele
Kevés olasz dologgal vagyok megelégedve, de ebbe nem tudtam belekötni
Szia,
Úgy veszem észre,hogy nem nagyon szereted a Bódist és kíváncsi lennék rá,h miért? Azért érdekel a dolog,mert a régi motoromon Yoshimura volt,de a következőre Bódist akarok!
Látom, te is inkább a normális dolgok híve vagy.
Japánban gyártott motorhoz Japán dob...
Arról nem beszélve, h a Yoshimura 1954 óta űzi az ipart...
Nemtom, én csak ilyen 2:20- 2:30-as időket mentem, de volt, h 50 percig kint voltam a pályán, és semmi gondom nem volt a fékkel. Nem melegedett el, és fékezett is mint ahogy kellett.(Igaz fémfékcső, meg szinter betét, meg DOT5.1 van benne) Inkább a gumival volt gond...
Mondjuk erre az új Brembo monoblokk fékre kíváncsi lennék...
Sztem nem így van. Azaz nem a fék (most erről volt téma) lesz a leggyengébb láncszem, hanem a futómű. A gyári fékek sokáig jók (bőven 2 perc alatt is), valakinek a suzuki is, de sokaknak nem jó, ahogy nekem sem volt jó.
Amúgy meg senki nem beszélt kőkemény versenyzésről, nem csak azért megy az ember pályára. Már 2:20-as időknél is szar volt a suzuki fékem, meg 2:10 körül is. Tudom, túl sokat húztam, nem kell annyit fékezni. Yamaha érdekes módon jó volt 2:10 körül és 2:04-nél is és remélem 2perc körül meg az alatt is jó lesz, ha esetleg eljutok addig ezzel a motorral.
bigoneoszi!
Örülj neki, így legalább neked is egy nagyon szép és jó "YOSHIMURA" figyel a K2-en, nem pedig egy Bódis, mint minden 2-ik motoron!
Sztem ha kőkeményen versenyezni akarsz, akkor azt nem sima széria dolgokkal kell tenned. Meg is mondták többen is, h a Hringen 2 percig elég a széria motor, utána kell tuningolni...