Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem Tamás Attila régi gyorsulási versenyző adta meg a számát és mondta, hogy rendes az öreg Bódis! Én 2009-ben egyszer beszéltem vele egy K7 1000 rendszer miatt telefonon, velem is rendes volt. De nem tudta vállalni bizonyos időn belül, ezért a Full-Gas-nál Yoshimurát vettem mert a polcon volt nekik, amit nem is bántam meg!
Ezen sem lepődök meg...
Mily meglepő fordulat...
Erről pofáztam már elég rég óta, de mindig leugattak, de most bevehetik...
Szarik rá mindenki. Viktort így sem úgy sem fogják meg.
Ki kell őket óvni!
QB=OB.
ismeretlenként mentem oda először akkor is ezt tapasztaltam. de lehet csak tényleg kifogtam egy jó napot nála. Nem tudom lényegtelen, viszont utána is mindig ilyen volt!
Erről én is tudok. Nem mint ha olyan nagy dolog lenne ez kis hazánkban. Én ismerek 3 embert aki felfúrt blokkal megy az QB-n és nem rosszul. Van aki az Alpok Adrián is úgy megy (nem Magyar).
MiszterBaszta!
Feri vagyok és nem Terézia!
Ágó az én szememben nem egy isten, hanem régi versenytárs!
Olvasd el még egyszer mit írt!
Töltsd ki az adatlapod rendesen, de ez úgy sem fog menni tudom!
Sedu!
Akkor hogy lehetnek a gyári SUPERBIKE motorok 210-220 lóerősek keréken? Válaszolok is, nagyon sok pénz van rájuk költve , és nem túl sok üzemórát tudnak biztonságosan!
Teri !

Te szólsz be folyton mindenkinek nem tűnik fel
Folyamatosan kétségbe vonsz egy olyan embert aki minden nap motorokkal foglalkozik ... most még mellé felhozod azt is, hogy szerinted "rágalmaz" másokat ... Tuti motorod van Hatalmas király vagy, de légy oly jó és áruld el mi ebben a valótlan ?
Egyből elfogadnád a véleményt, ha ronda pofával pózolnék egy K9 mellett, vagy legyek jóképű és álljak Babetta elé ?
Mondtam, hogy hagyjuk, mert neked mindig igazad van
MiszterBaszta! Pontosan arra használod a fórumot hogy beszólj, mint most nekem, hogy pont Ágónak teszek fel diagramot! Én ha be is szólok valakinek, legalább azt nem inkodnitóban teszem! Még azt sem tudjuk milyen motorod van!
Volt gyári versenymotorom (Bali látta, LeMans 24 óráson mentek vele). Benne volt az összes tuning ami lehetett, kb úgy ment mint a 2005-ös zx10-em -1-es áttétellel.
Van egy határ amit szívó motorral nem lehet átlépni, legfeljebb ha 20,000-re felviszed a fordulatot
Kinti gixxer fórumon is megy a szájkarate a lóerőkről, aztán a végén kiderül hogy minden pad más értéket mutat, és annyira kalibrálják be amennyit a kedves vevő látni szeretne
Ott is megy az ámítás hogy K1 gixxer keréken 201 lóerő, és hasonlók, és még tartós is
higany
És ha ez a Végh-Tech 1000-es blokk majd SUPERBIKE szinten van megcsinálva, akkor is hihetetlen, amikor a blokk alkatrészem ára annyi mint egy motor ára, még akkor is hihetetlen. Neked lehet, de nekem nem!
Nem sértettelek meg, és nem szóltam be ....
Az hogy nem érdemeim bemutatására és egom acélozására használom a fórumot azt bocsásd meg nekem.
A gyávaság meg nem is tudom honnan jön, de biztos így van Ferencem, maradjunk is ennyiben
Gsxr1000K7
Mert téged már biztosan ismer. De akit nem ismer, láthatod mit írnak most itt a többiek!
MiszterBaszta!
Te meg az adatlapodban nyílhatnál már meg, de tudom így inkognitóban bármit lehet írni mindenkinek, ilyen egy gyáva ember!
Szerintem lassan kierőszakolsz tőle egy ingyen mérést
MiszterBaszta
Igen mert ha felmerül Végh Jani neve akkor Ágó mindig azzal jön hogy csal a méréssel! Csak azt nem tudom hogy mitől mennek mégis a Végh-Tech motorok, biztos mind egytől egyik fel van fúrva nagyobbra 70 cm3-vel
Nekem ez a véleményem róla. Többször voltam nála, pl a K7-en a bódis triovál palástját 10ezer ft-ért kicserélte és megvárhattam! Az egyik csarnokba is benézhettem ahol különleges motorok álltak :)
Na de mindentől függetlenül ... elég szépen megnyílt a torka pár hónap alatt
Akkor nem marad meg a különbség a 2 gép közt
Ezeket a cuccokat Ago mérte be ... valószínűleg tudna linkelni millió diagramot neked + elvileg az ő padja "keveset mutat" szerinted
nehezen hiszem el a közel 140NM nyomatékok egy ezres géptől, ha igaz akkor szép munka, de kíváncsi lennék ugyan ennek a motornak egy másik padon történő mérésére pl ago-nál vagy a mami kamionban.
Érdekes, hogy AGÓ-nál a legerősebb gsxr1000-es 209LE, a legerősebb ezres meg 215LE, ez meg 230+, mert gondolom az írásod alapján ezeket a számokat keréken kell értelmezni.
Gyári motorok teljesítményére meg sztem a sportrider.com a legjobb összehasonlítás, független, nem akar semmit reklámozni/eladni, így nincs érdeke csalni. Ezek miatt nem hiszek pl az akrapovic meg akármelyik más márkának/cégnek az oldalán lévő mérési eredményeknek, mert úgy mérnek, ahogy akarnak(bárhogy beállíthatod a padot), ha egyáltalán mérnek, lehet csak rajzolják a görbéket.
Az a baj hogy amit te feltettél ez főtengelyen értendő, és nem keréken! Ebből vonjál le kb. 15%-ot