Egy motor teljesítményén könnyebb rontani mint hozni rajta, ez lehet akár egy rossz átmérőjű, vagy rossz kúpolású összekötő csőtől is! Én már nem egyszer tudatosultam ezzel! Amelyik kipufogó gyártó nem tud különböző íveket hajtani, és különböző kúpokat csinálni, akkor nincs is miről beszelni! Egy Japán Yoshimura, vagy egy Akrapovic vagy egy Arata, nem véletlenül kerül annyiba, amennyibe kerül!
Nincs kapcsolatom a Bódissal, de a szerelőm felesége is egy lekezelő szarkendő, akinek már egyszer elmondtam, hogy az én pénzemből zabál, szóval jobb lenne visszavenni.
A szerelő meg egy halál rendes mókus ... borravalót sem fogad el és faszán dolgozik
Ha már mást nem is, de Y-t a BODIS azt legalább jót csinál. Én már láttam itthon egy pár próbálkozást, hát nem is tudom. Ha már dobról lenne szó, biztos nem őt ajánlanám, inkább valami Japánt!
Ha Y akkor akkor Bódis, ők nem akarják elvágni a dob csövét! Nekem is volt már Bódis asszonysággal hasonló gondom! Próbáld Ágón keresztül intézni, őneki jó a kapcsolata Bódis úrral!
szia!hívtam őket csak szét akarják vágni a dobok bekötő csöveit mert állítólag nem tudnak olyan kicsi ívet hajlítani mint amekkora kellene,és ezért levágnának a dob csövéből amit nem szeretnék.
Szia! Janóékat nem hívtad? Én már csináltattam velük több "Y" is.
Húszon pár ezerért megcsinálják.Profik! Sok motoros hordja oda a "melót" Vagy nem jó,ha valami olcsó és jó?
szia! képzeld felhívtam a bódis műveket ,a kipufogó ipsilon miatt és olyan pofátlan módon válaszolgatott az állitólagos felesége hogy az egy valami orbitális patkány,és azt monda hogy menjek oda ahol vettem a kipufogót és ő a nagy király és ő ilyen ipszilont nem gyárt le, vegyek komplett rendszert. na ez a bódis művek úgy hogy ezek után nem ajánlom senkinek a Mr. bódist! azért kösz a telefon számot! ezt csak érdekességként írtam, hogy a fórumosok is tudják milyen nagy képű brigád ez! azért ha tudsz valahol ,légyszi értesits!köszi.
Nem bmeg csak ha valamit használtan magánszemélytől drágábban veszek mint ha megrendelem a kereskedésben nekem az drága. Gondolom nektek a pénz nem számít és tuti megvettétek volna, főleg így a motoros szezon közepén.
Én nem tudom milyen az a fékrendszer, nem volt olyanom soha. K5 750-emen a gyári fék egy fos volt és más évjáratokról is hallottam ezt, későbbiekről is. Utcára jó, nekem pályán adódtak vele gondjaim. Amióta Yamaha fékem van rajta, azóta tökéletes.
Hát nemtudom, biztos csak nekem nem szar a fékem.
Én teljesen meg vagyok elégedve a gyári fékkel is. Fém fékcső meg jó betét, és kész is. Biztos azért volt a Busán is ez a fajta nyereg 2008-ig, mert szar...
ha maga a gyári nyereg fos és felrak az ember helyére egy jobbat és csak így tudja megoldani, ez esetben hja, de mint nem radiál -- radiál átalakításnak értelmetlen.
ez az egyik legnagyobb kamu találmány, ami létezik. Mire jó? Semmire. Ettől nem lesz egyenértékű az ember féke egy igazi radiális fékkel, sőt lehet még rosszabb, mint gyári nyereggel.
1 liter olaj biztos hogy nem a sz.szimeringnél megy el.
Az csak az etetés része. Dugó, gyűrű...ott megy el igazán...
Nekem 60e van a gépben, és még nincs és nem is kell vezműláncot cserélni...
A szerelő meg egy halál rendes mókus ... borravalót sem fogad el és faszán dolgozik
Húszon pár ezerért megcsinálják.Profik! Sok motoros hordja oda a "melót" Vagy nem jó,ha valami olcsó és jó?
Én teljesen meg vagyok elégedve a gyári fékkel is. Fém fékcső meg jó betét, és kész is. Biztos azért volt a Busán is ez a fajta nyereg 2008-ig, mert szar...
Az csak az etetés része. Dugó, gyűrű...ott megy el igazán...
Nekem 60e van a gépben, és még nincs és nem is kell vezműláncot cserélni...
Sztem a 10 egész jó ár érte...