Hát az öreg rendes ember az biztos.De nem segítőkész az meg még biztosabb!Elmentem hozzá,elmutogatta a birodalmát.Mondom neki az egész rendszer meg a dob is Bódis.de a dobban nincs benn az E betű.
Levették miatta a rendszámot.Nem akarta rárakatni mert azt mondta nem ő,ők csinálták.Számlám van róla. Nevetséges.
A Végh Jánost nem egyszer kióvták mikor még versenyzett az OB-n mert csalt a blokkal. Van egy urban legend is, hogy egyszer R1 blokkot rakott egy R6-ba de ez nem tudom igaz-e.
Valamiért a Bazzaz-os motorok gyengébbek, mint mondjuk PC-vel. Ezt mindenkinek elmondom, de általában a valamit valamiért választják (kipörgésgátló, stb..)
Elég sok motor, akinek számít a LE, a Bazzaz mellett ott a PC is.
Gondolom az lehet a baja, hogy késik kicsit a gyújtás és azért. Nem tudom.
Sajnos ez is egy kicsit olyan magyaros itthon, csaljunk, verjük át az ügyfelet, stb... De hát itt élünk Magyarországon és hát ez kell nekünk...
Ha valóban 25-30 akkor nincs miről beszélni...Én többről tudok.
Magunkat kell fejleszteni nem a motort
Lehet el kéne vinnem a Végh Janihoz megméretni...vagy Neked lehozni Agohoz
Az a 50-80 amit írsz, az 25-30 papír a Bódisnál! Valamiért mind kettőtök K9-e gyenge, itt a tél mehet tovább a fejlesztés! Jah, 123 Nm főtengelyen az még szerintem nem olyan brutális. Mondjuk keréken 123 az már fasza!
Viszont sokan nem adnak 50 vagy 80 ezret egy "Y" ért. Az a max 1-2 lóerő meg tök mind1.
Mondok egy példát: Csibi Sanyi K9-ese full Bódis rendszert kapott Bazzazal sportszűrővel healt tech környezetvédelmi tilt ki iktatóval.Ágó beállította 163 paci lett keréken.
Én Kaptam egy horpadt Akra dobot amit a janóék rendbe hoztak.Kivettem a katalizátort maradt a gyári leömlő,szintén a janóék csináltak 13000 ért egy rozsdamentes összekötőcsövet,maradt a gyári légszűrő+belekerült a Bazzaz és Ágó beállította. 163 paci lett keréken és brutális nyomaték.
Nos, ez hogy lehet?
No látod ilyenek miatt és a minőség miatt veszek én inkább Japan Yoshimurát