Hát az öreg rendes ember az biztos.De nem segítőkész az meg még biztosabb!Elmentem hozzá,elmutogatta a birodalmát.Mondom neki az egész rendszer meg a dob is Bódis.de a dobban nincs benn az E betű.
Levették miatta a rendszámot.Nem akarta rárakatni mert azt mondta nem ő,ők csinálták.Számlám van róla. Nevetséges.
A Végh Jánost nem egyszer kióvták mikor még versenyzett az OB-n mert csalt a blokkal. Van egy urban legend is, hogy egyszer R1 blokkot rakott egy R6-ba de ez nem tudom igaz-e.
Valamiért a Bazzaz-os motorok gyengébbek, mint mondjuk PC-vel. Ezt mindenkinek elmondom, de általában a valamit valamiért választják (kipörgésgátló, stb..)
Elég sok motor, akinek számít a LE, a Bazzaz mellett ott a PC is.
Gondolom az lehet a baja, hogy késik kicsit a gyújtás és azért. Nem tudom.
Sajnos ez is egy kicsit olyan magyaros itthon, csaljunk, verjük át az ügyfelet, stb... De hát itt élünk Magyarországon és hát ez kell nekünk...
Ha valóban 25-30 akkor nincs miről beszélni...Én többről tudok.
Magunkat kell fejleszteni nem a motort
Lehet el kéne vinnem a Végh Janihoz megméretni...vagy Neked lehozni Agohoz
Az a 50-80 amit írsz, az 25-30 papír a Bódisnál! Valamiért mind kettőtök K9-e gyenge, itt a tél mehet tovább a fejlesztés! Jah, 123 Nm főtengelyen az még szerintem nem olyan brutális. Mondjuk keréken 123 az már fasza!
No látod ilyenek miatt és a minőség miatt veszek én inkább Japan Yoshimurát
215.3 LE, 136.6 Nm - Kawasaki ZX-10R (2006): nem publikus
214.8 LE, 124.7 Nm - Kawasaki ZX-10R (2008): nem publikus
213.6 LE, 125.0 Nm - Kawasaki ZX-10R (2008): nem publikus
210.5 LE, 125.1 Nm - Kawasaki ZX-10R (2011): FélSvéd
208.9 LE, 135.6 Nm - Suzuki GSX-R1000 (2005): Pervanov Ádám
203.6 LE, 127.2 Nm - Suzuki GSX-R1000 (2005): nem publikus
201.5 LE, 124.3 Nm - Suzuki GSX-R1000 (2005): Tamás Attila
201.3 LE, 129.6 Nm - Suzuki GSX-R1000 (2007): Tímár Nándor
201.0 LE, 129.4 Nm - Suzuki GSX-R1000 (2007): Visnyei Zsolt
Akkor az AKRAPOVIC is csal! K9 és K7 Diagram.
Levették miatta a rendszámot.Nem akarta rárakatni mert azt mondta nem ő,ők csinálták.Számlám van róla. Nevetséges.
Tudsz te valami erről a patkolókovácsról hogy ki ez , megérdemelne egy helyre igazítást az álla vagy az orra!
Akkor újra.
Szóval a LE mérés itthon kicsit olyan magyaros. Verjük át,mérjünk többet, stb...
Sok motorosnak, akinek számít a LE is, annak benne van a PC is meg a Bazzaz is (kipörgésgátló miatt)
Elég sok motor, akinek számít a LE, a Bazzaz mellett ott a PC is.
Gondolom az lehet a baja, hogy késik kicsit a gyújtás és azért. Nem tudom.
Sajnos ez is egy kicsit olyan magyaros itthon, csaljunk, verjük át az ügyfelet, stb... De hát itt élünk Magyarországon és hát ez kell nekünk...
Itt a Yoshimura hivatalos mérése egy slipon-hoz:
http://www.surfsidemoto.com/im...
A Bazzaz hivatalos oldalán keréken 154.7 LE slipon-nal egy GSX-R1000 (2012)
http://www.bazzaz.net/Z-notes/...
Magunkat kell fejleszteni nem a motort
Lehet el kéne vinnem a Végh Janihoz megméretni...vagy Neked lehozni Agohoz