Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

DEK!
No látod ilyenek miatt és a minőség miatt veszek én inkább Japan Yoshimurát
A ZX topikban meg fikázol

215.3 LE, 136.6 Nm - Kawasaki ZX-10R (2006): nem publikus

214.8 LE, 124.7 Nm - Kawasaki ZX-10R (2008): nem publikus

213.6 LE, 125.0 Nm - Kawasaki ZX-10R (2008): nem publikus

210.5 LE, 125.1 Nm - Kawasaki ZX-10R (2011): FélSvéd
Tényleg az Agonak másolsz be diagramokat

208.9 LE, 135.6 Nm - Suzuki GSX-R1000 (2005): Pervanov Ádám

203.6 LE, 127.2 Nm - Suzuki GSX-R1000 (2005): nem publikus

201.5 LE, 124.3 Nm - Suzuki GSX-R1000 (2005): Tamás Attila

201.3 LE, 129.6 Nm - Suzuki GSX-R1000 (2007): Tímár Nándor

201.0 LE, 129.4 Nm - Suzuki GSX-R1000 (2007): Visnyei Zsolt
higany! Valóban nincs 123, de ...
ÁGÓ! 08 ZX10, ÉS 04 ZX10
ÁGÓ!
Akkor az AKRAPOVIC is csal! K9 és K7 Diagram.
keréken soha az életben nem lesz 123NM egy ezres motor. Ha valaki ilyet mér, ott gond lehet a méréssel sztem.
Hát az öreg rendes ember az biztos.De nem segítőkész az meg még biztosabb!Elmentem hozzá,elmutogatta a birodalmát.Mondom neki az egész rendszer meg a dob is Bódis.de a dobban nincs benn az E betű.
Levették miatta a rendszámot.Nem akarta rárakatni mert azt mondta nem ő,ők csinálták.Számlám van róla. Nevetséges.
Szia Jimmi!
Tudsz te valami erről a patkolókovácsról hogy ki ez , megérdemelne egy helyre igazítást az álla vagy az orra!
Messziről jött ember (patkolókovács) azt mond amit akar!
De ettől függetlenül el jöhetsz, és mutatok 3 fasza GSX-R-t, meg megbeszéljük a GSX-R -es dolgokat!
Ejjj János
A Végh Jánost nem egyszer kióvták mikor még versenyzett az OB-n mert csalt a blokkal. Van egy urban legend is, hogy egyszer R1 blokkot rakott egy R6-ba de ez nem tudom igaz-e.
Hali!Miért a dobokkal mi a baj?
Nem eladó, ezt teszem vissza majd eladáskor egyszer!
Mindegy mit mutat a pad, a Végh- Tech motorok nem kicsit mennek, 25 éves múlt tuning terén!
Ja elfelejtettem mondani hogy 4-1 összekötőt cserélném estleg ha valakinek ilyen kellene az ipszilon helyett,az árat megbeszéljük,
na ez kell nekem! mikor küldöd,vagy mennyek érte?
hát busán tényleg szar (tapasztalat)... nem véletlenül tuningolják a fékeket
személyes kapcsolatom van bódisékkal lehet tudok segíteni! Az öreg amúgy egy nagyon rendes segítőkész ember!
kicsit visszaolvasva zavaros az írásom:

Akkor újra.
Szóval a LE mérés itthon kicsit olyan magyaros. Verjük át,mérjünk többet, stb...

Sok motorosnak, akinek számít a LE is, annak benne van a PC is meg a Bazzaz is (kipörgésgátló miatt)
Valamiért a Bazzaz-os motorok gyengébbek, mint mondjuk PC-vel. Ezt mindenkinek elmondom, de általában a valamit valamiért választják (kipörgésgátló, stb..)
Elég sok motor, akinek számít a LE, a Bazzaz mellett ott a PC is.
Gondolom az lehet a baja, hogy késik kicsit a gyújtás és azért. Nem tudom.

Sajnos ez is egy kicsit olyan magyaros itthon, csaljunk, verjük át az ügyfelet, stb... De hát itt élünk Magyarországon és hát ez kell nekünk...

Itt a Yoshimura hivatalos mérése egy slipon-hoz:
http://www.surfsidemoto.com/im...

A Bazzaz hivatalos oldalán keréken 154.7 LE slipon-nal egy GSX-R1000 (2012)
http://www.bazzaz.net/Z-notes/...
Ha valóban 25-30 akkor nincs miről beszélni...Én többről tudok.
Magunkat kell fejleszteni nem a motort
Lehet el kéne vinnem a Végh Janihoz megméretni...vagy Neked lehozni Agohoz
Az a 50-80 amit írsz, az 25-30 papír a Bódisnál! Valamiért mind kettőtök K9-e gyenge, itt a tél mehet tovább a fejlesztés! Jah, 123 Nm főtengelyen az még szerintem nem olyan brutális. Mondjuk keréken 123 az már fasza!
Viszont sokan nem adnak 50 vagy 80 ezret egy "Y" ért. Az a max 1-2 lóerő meg tök mind1.
Mondok egy példát: Csibi Sanyi K9-ese full Bódis rendszert kapott Bazzazal sportszűrővel healt tech környezetvédelmi tilt ki iktatóval.Ágó beállította 163 paci lett keréken.
Én Kaptam egy horpadt Akra dobot amit a janóék rendbe hoztak.Kivettem a katalizátort maradt a gyári leömlő,szintén a janóék csináltak 13000 ért egy rozsdamentes összekötőcsövet,maradt a gyári légszűrő+belekerült a Bazzaz és Ágó beállította. 163 paci lett keréken és brutális nyomaték.
Nos, ez hogy lehet?