Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet,hogy így volt már nem emléxem pontosan,de akkor hízik a májam mert sikerült alkudnom egy húszast. Vagy úgy is mondhatjuk lehúztalak 20 rugóra...
Hát ez így nem teljesen igaz, mert én nem 20000-et kértem egy gyári dobért, hanem felmaradtál 20000-el és a dob volt a biztosíték hogy hozod egy hónapon belül a 20-ast, csak erre nem került sor soha! No de sebaj, mert 2010-ben 30-ért elvitték!
Ez egy hosszú sztori,de az biztos hogy az a Vígh Gyuri akit én ismerek, azzal én nem egyeztem meg semmiben.Akik lejöttek megnézni azoknak meg várni kellett volna egy kicsit amíg visszarakom a kipufogót hogy meg hallgassák ...de aztán jött a cigánykodás és arra nem vagyok kíváncsi és szépen elköszöntem tőlük
Igen,a gyári dobra gondolsz ami már nem fért bele a 2.5 millába és arról volt szó hogy majd elmegyek érte...20000-et kértél érte..aztán átgondoltam és rájöttem,hogy nem lesz szükségem rá.De ez már a múlt.
Ez egy örök vita téma,de igazából nem is számít hogy hány paci van,legalább is nekem nem.Az élvezettel nekem jön a jó köridő és ahhoz meg nem kell sok paci,bőven elég az amit egy 6 kilós tud.
Jani! Nekem Vígh Gyuri mondta biztos ismered, hogy milyen állapotban volt, és úgy akartad eladni a régi motorom. Még fel is hívott hogy meg egyeztetek de te levetted a kipufogót róla és nem ebben egyeztetek meg, (nem kicsit volt dühös) és ezért meg sem vette. De egyébként kipufogó terén (20000) nálam is van egy kis restanciád, de ez már a múlt! Ha 149 lovas lett volna mikor még az enyém volt, nem vitte volna a pille súlyomat (105) 402m-en 240 km/h-ás befutási sebességgel és nem mentem volna vele 9,6-os időt.
Ha felpumpálod akkorse?
Arról beszéltem, hogy már kipróbálás szintjén is kiesik a képből egy csomó gép, ami az én(!) szempontjaim szerint rosszabb mint egy másik gép és ez elő fordulhat úgyis, hogy a rosszabbnak gondolt motor az újabb. Ilyenkor az történik, hogy a régit megyek el kipróbálni és ha jó azt veszem meg és így lemaradok az újabbról. Nem próbálhatom ki a világ összes motorját...

Pl. eleve nem vagyok kíváncsi azokra az 1000-es motorokra, amik akkorák, mint egy 600-as. Ez egy nagyon fontos szempont, ugyanis ezen utólag nem fogok tudni változtatni, míg szinte bármi mást lehet módosítani.
És gondolom nem annyiért adtad el mint amennyiért vetted.
De ez nem vonja le a tényt,hogy jó motort vettem Tőled
Feri! Nem amortizáltam le semmit rajta.13000km el vettem Tőled,kb 2000-et mentem utcán aztán csak pálya.Büszke voltam a 177,8 pacira keréken Csak az volt a fura,hogy hasonló típusú de tök széria motorok mellett nem tudok elmenni erőből,sőt még K4 mellett se.Aztán megmérte Ago és sikerült 149 pacit kibasznia kerékre
Az igazsághoz hozzá tartozik az is hogy a vétel és a mérés közt belekerült a motorba 10000km de végig 15v50 es motul 300v-t kapott és 1000km után cseréltem.
RB26DET!
Nem véletlenül tetszett a K5, jó motort adtam el neked! De mint hallottam te már elég amortizált állapotban adtad el! Nekem meg a K7-K9 jobban be jön!
Jól mondod!
Én is valami régebbit vennék a mai napig...
Nekem speciel a K5 jobban bejött mint a K9...vissza is sírom
Pedig az új jobb,vagy mégse :-)
k9 1000 2.350.000 ért a használtauton vadi új ! merkantil bank telephelyén de sv 650 is van kettő vadi új 1250-ért!

Cápa próbálj ki egy vadiúj motort és megváltozik a véleményed, ilyet olyan ember szokott mondani, hogy nem cserélné le a régi mociját egy újra, akinek nincsen pénze az újra
és ezt nem bántásként mondtam, csak valahogy hihetetlenül hangzik amiről beszélsz :)
Nem ez a lényeg.Új K4 is lehetne.
Attól, hogy új nem feltétlenül jobb - mármint az egyén számára. Én pl. akkor sem vennék új GSX-R-t, ha egy árban lenne a K4-el. Egész egyszerűen azért, mert az új szerintem rosszabb és nem jobb - az én szempontjaim szerint. Ez nem szarrágóság kérdése. Ilyen alapon akkor minden oldtimer tulaj szarrágó.
Nem a nyugdíj a lényeg, hanem az hogy nem gondolkodnak az emberek előre. 2 hónapig nincs munkájuk és már kajára se futja, de ott a sok hitel, nagy autó sok ismerősöm a hónap végére kimeríti a hitelkeretét is...
A ha megtehetem de mégse veszek újat dolognak semmi köze a nyugdíjhoz.
Az a szarrágás.
Ha van rá pénzem megveszem ha nincs akkor veszek használtat.
De nem gyártok rá ideológiát.
Csór vok oszt kész.
Mi spórolunk, de van is látszatja. Arra számolunk ha nem lesz nyugdíj akkor is jól megéljünk.
Én ebben nem hiszek. Tizenpár éven át fizettem a magánnyugdíjpénztáramat majd tavaly az állam elkobozta az egészet. Még párszor emelik a nyugdíjkorhatárt és dolgozhatok éppen a halálom napjáig. Nem akarok 2X nagyobb autót mint ami kell de nem is veszek fele akkorát, hogy majd 72 évesen fussa a nyugdíjas bérletre.
Mindenkinek más a fontos. Van aki erőn felül vesz autót/motort, van aki gondolkodik. Ezért van valakinek nyugdíjas korában is nyugodt élete, mert tett félre fiatalon, a többi pedig fogatlanul sír és éhezik.
14 évesen én is úgy gondolkodtam, hogy ha 20,000Ft-om van akkor még kérek kölcsön 5-öt és megvan a Simson ára
11-12 éves kocsi félig kiégett motortérrel piaci áron kelt el
Hülyék az emberek a Mitsu L300-ból a feka ki akarta cseréltetni a Recaro sportülést a gyári szakadt-ra.
Azt hívom szarrágásnak hogy inkább más levedlett göncét veszem ha ki tudnám csengetni akkoris.
A BMW-t vinni is fogják, villantós gép! Hadd lássa a szomszéd a gazdagságot.
Volt olyan használt autóm, amit el se tudtam adni (itthoni sláger modell), inkább elajándékoztuk.
Múlt évben a 1,5 éves hibátlan Toyotát alig tudtuk az új ár feléért eladni. Mondjuk a 3-as BMW-t fél nap alatt elvitték
Nem szarrágás. Haldoklik a motor üzlet. Autókból a 150-200,000-es kategória megy.
Eddig azért évente 8-10 motort eladtam, 2012-re ez lement 5-re (2 cbr600, egy 900, egy ducati multi, egy R1, a VOR-t csak cserélni tudtam), ha nem nézem a 2db. 10,000Ft-os robogót. Jövőre már csak kettővel számolok összesen. Nem ebből éltem meg, de fedezte az éves motorkázást.
Akinek van lehetősége és dolgozni akar az elmegy innen külföldre, de ott se fog motort venni, hanem gyűjtöget.