Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bogyó írd már meg az angol kapcsolatod elérhetőségét!
Nem jó emberbe kötöttél bele! Majd megtanulod hogy mindenkitől van erősebb vagy okosabb!
Részemről befejeztem nem reagálok a gyerekes beírásaidra
uuuuuuuuu most el gondolkodtattál
Még a feleségemet is ismered, együtt pálinkáztunk panyolán. Nem 1 napja regeltem ide, azért nincs sok személyes infó kitéve, mert nem fogok a rendőrségnek adatbázist nyitni.
Régebben ZX9-em volt, akkor írtam abba a fórumba is.
én hiszek neki,sőttttt.pedig le akartam huzni a hátsó ülés árával,de ha ő ilyen lehuzos akkor én nem huzom le.huzon le azt aki őt nem akarja lehuzni.meg látom nagy agresszív is,akkor pláne.mondjuk a jagellon nem volt olyan agresszív mikor a motorja a azsfalton feküdt,gondolom a nőt is lehuzta valamivel valamikor azé jött ki elé,a vérnő bosszuja.
nekem van egy valoban vadi uj hátso ülésem,k7 1000,még be van csomagolva.de ha ilyen átverős lehúzós vagy akkor neked nem adom el.
az a helyzet hogy ilyen kitöltetlen adatlapu akárkikre nem sokat szoktunk adni
Engem is átvertél a görbe GSX-R telókkal te csaló! Még neked áll feljebb?! Később a telefont se vetted fel!
Óva intek mindenkit ettől a 2 méteres majomtól!
Szia Attila! Akkor ne felejtsd el holnap feltenni a zx10 konzolról a képet feltenni a zx 10 fórumra, de ide is teheted mert a GSX-R 1000 az GSX-R 1000!
Már megtalálták!
Heti 5-10 csomagot tolok postán. (alkatrész)
Miattam még senki nem balhézott.... A másik meg ,hogy visszahozhat bárki bármit ha nem stimmel. (akkor ezt most már megint buktad) Alkalmam?
Igen lett volna! Csak tudod nem fogom a szart is kiverni belőled akkor, amikor a pár hónapos gyereked rád van kötve valami hordozóval.Mert ugye kizárólag csak akkor lett volna rá ,,lehetőségem" . Szegény kiskrapek nem tehet róla, hogy apu egy beszari lúzer.

Persze reméljük nem faterra ütött hanem a postásra, mert akkor legalább nem őt ütik majd mindig a suliba.... Állandóan csak bizonygatod a semmit. Légy már egyszer ember, és állj elém! Hozhatod a haverokat is! (bár tudom, nincsenek)
Utólag megjegyezném. Tényleg csak a jó szándék vezérelt!

Te kis pöcs...
Igen van nagyobb suttyó az te vagy! Volt rá 3x lehetőséged "beszélgetni"! Nem 1-2 embert szívattál már meg, örülök hogy a fagyi visszanyalt. Nem véletlen hogy nem segítenek a fórumról megkeresni neked az átverős emberedet.
Időhiány miatt nem mentem vele és ugyanebből az okból kifolyólag hozzá se nyúltam. Legalább februárig jegelve a téma. Puhány vagyok, ez tény.
október óta?
puhány...
azt hittem halad a veztengely csere vagy valami...
én még csak azért nem kaptam szét az enyém, mert használom
Tuning ügyileg tán júniusban nyúltam utoljára a motorhoz. Október óta nem is mentem vele. Egy szezont már kibírt!
Mi a kérdés konkrétan?
A matuzsálem gépeken sokminden más volt: 1. nem rideg aluból, hanem acélból volt a váz. 2. Bölcső váz volt, nem pedig egy váznak csúfolt híd. 3. Nem telók voltak benne, hanem telónak csúfolt hurkapálcák.

Kis fizikai ráérzéssel el lehet képzelni mi történik, amikor az ütközés ereje elkezdi hátra csavarni a telókat. Nyomaték = erő x erőkar. Erő akad, az erőkar se piskóta és jó merevek a telók. Egy mai sportgép váza halálra van ítélve ütközéskor.

Az egyetlen esély arra, hogy a váz megmeneküljön az, amikor a felső villahíd átszakad középen. Ez viszonylag könnyen bekövetkezik, néha még a telók is látszólag egyenesek maradnak. Fokozottan igaz terep motoroknál, ahol a villák sokkal erősebbek a tömeghez és a méretekhez képest. KTM-eken nem ritkán így törik el a villanyak.
Köszi Atix a figyelmeztetést.
Na mondjuk akinek renátó a neve, avval valami gond van...
A válaszom NEM!
De ha már itt tartunk.... És még mindig rám vagy kattanva cukifiú, akkor legyél már ember! Egy telefon és odamegyek ledumáljuk a sérelmeidet! Egy szavadba kerülne, de egy gyáva kis féreg vagy akinek csak itt nagy a szája a világhálón! Különben meg azért irtam fel, hogy senkit ne szivasson meg ez a kis sutyerák! De látom vannak nála nagyobb suttyók is itt.
Mert te még nem basztál át senkit sem ugye!? Főleg nem egymás után kétszer
Pszichológia órán tanították, hogy másokat vádolunk/sértegetünk a saját -rossz- tulajdonságainkat soroljuk fel elsőként.
Úgy rendeljen bárki bármit ettől a f@sztól, hogy rábaszik. Ennek a kis pöcsnek ez jelenti az "új,, "sérülésmentes,, alkatrészeket. Ráadásul 6 szor rákérdeztem, hogy a hátsó ülés sérülésmentes-e, mert amiatt rendeltem az egészet. Erre bele se rakta a csomagba.... Mondom a parasztnak, hogy megy vissza a csomag, nem kell! A válasz... Elbasztad mert már átvetted! Na de jön még kutyára uthenger....
Van akinek gyárilag ilyen a váza Remélem az enyém nem törik el
gondolom sok 636-os pórul járt már nem csak Suzukik...
amerikában sem divatból látni annyi stuntgépen ezeket a csővázakat:
http://img692.imageshack.us/im...
na de hagyjuk ezt a váztörést már...
inkább kérdezem a White Sharkot, hogy hogy áll a tuning project?
hát ha 90el megy neki az "1,5-2t acél-alumínium valaminek" akkor sokkal rosszabbul járt volna, így szerencsés h csak 120 kilós "malaca" volt
De az ő váza csak "elment", míg egy újabb motor váza nyakban elpattant volna, már sokkal kisebb ütközéstől is...
bár neki ha jól emlékszem villa hajlott meg elég sok minden kuka, szóval nem volt kicsi az az ütközés!
Egyenesen érzésre olyat megy egy régi 1100, mint a ZX10-ed
Nem mindenki olyan vékony, mint te, én szerettem birkózni az 1100-as ZZR-rel, persze az RS250 kanyarban gyorsabb volt.
Aki veterán gépet vesz szerintem nem megy vele pályázni, kivéve az RD fórumosok, de ők többet szerelnek, mint amennyit motoroznak .