De az 250kg és 2:20-nál összeszarod magad vele a ringen.
A trabant meg se nem acél se nem alumínium.
Egyik kollégám vett egy VFR750-et ami aztán a régi recept szerint készült csak hát sajnos nem futott egy nyomon mert el volt görbülve a váza. Húzogatják egy ideje de nem akar jó lenni.
Balra kicsit könnyebben fordul mint jobbra.
Azért régen egy 1100-as gixer kettévágta a trabantot, most meg egy 2005 utáni motor 30-nál elcsúszik letörik a vázról a motor felfogató fül, beszakad a dekli, törik minden...
de hogy?
nekihajtanak valaminek és nem is a villa hajlik meg vagy a kerék sérül meg, hanem a váz mondja azt hogy nyekk?
vagy 1kerék, csúnya lerakás következménye 1 ilyen?
a francnak könnyítik ki ennyire a vázat, nem is adom el a K3-at ...
ebben még van anyag
Így vettem ezelőtt vagy 3 éve, ha jól emlékszem 300-350,000-ért adtam/pocsékoltam el magyar papírokkal. A radiális főfék is kapott rajta a balesetkor, nem is tudtam a zx9 6 dugós fékjével összehozni...
Még jó is volt, hogy kettétört, mert így befért az Opelastrába
teljesen behülyítettek engem is ezzel a vezérműtengely cserével... meg is van a téli elfoglaltság...
légszi adj egy mail címet, ha zaklathatlak, lenne 1-2 kérdés...
Az injektorosok közül az R1 fogyasztott csak jól (ha lassan mentem akkor a Ducati is, bár az csak 600ccm). Viszont az R1 elég szegényre van hangolva gyárilag is.
Senki nem hitte el, hogy a zx9 (2001-es) folyamatos 180-200 között 6 litert evett, legkevesebb 5,2 volt a fogyasztása túrázósban, úgyhogy mindig 200 körül hajtottam
A Z-ben volt a Zx9 tengely, de nem volt vele semmi bajom. Sokkal jobb lett volna az a motor, ha nem bántják a zx9 blokkot, hanem egyben beleteszik. Megcsináltam volna, de a Ram-Air nem fér el
A 9-es hosszabb áttétellel is jobban ment, mint a nagyobb köbcentis Z.
Szerintem vegyél jó tárcsát, ne szegecseljél, főleg ha ugyanannyiba kerül. Nekem a verseny R1-en már tolás közben is csörögtek a szegecsek, mégis kapkodtak a kerekekért.
nem a Z-ben volt tuning tengelyek? na most akkor bontott tárcsa?vagy szegecsek,? a tárcsa vastagságával semmi gond,hanem lóg mint a szar.olyan mint a fos a stopi meg ölte
A trabant meg se nem acél se nem alumínium.
Egyik kollégám vett egy VFR750-et ami aztán a régi recept szerint készült csak hát sajnos nem futott egy nyomon mert el volt görbülve a váza. Húzogatják egy ideje de nem akar jó lenni.
Balra kicsit könnyebben fordul mint jobbra.
meg is halt a malac
nekihajtanak valaminek és nem is a villa hajlik meg vagy a kerék sérül meg, hanem a váz mondja azt hogy nyekk?
vagy 1kerék, csúnya lerakás következménye 1 ilyen?
a francnak könnyítik ki ennyire a vázat, nem is adom el a K3-at ...
ebben még van anyag
Még jó is volt, hogy kettétört, mert így befért az Opelastrába
Kösszi az infót.
megint ez a váznyak törés... hogy sikerült összehozni?
de jó h a K3-4-nél nincs ilyen gond
kérdezz csak bátran, ha tudok válaszolok.
légszi adj egy mail címet, ha zaklathatlak, lenne 1-2 kérdés...
Senki nem hitte el, hogy a zx9 (2001-es) folyamatos 180-200 között 6 litert evett, legkevesebb 5,2 volt a fogyasztása túrázósban, úgyhogy mindig 200 körül hajtottam
Mint a beton...
ha nagyon cserélni akarod akkor lessél valami olcsó bontottat, szegecselés kb ugyan annyi... (nekem drága)
Ezt nevezem én árulásnak.
A 9-es hosszabb áttétellel is jobban ment, mint a nagyobb köbcentis Z.
Szerintem vegyél jó tárcsát, ne szegecseljél, főleg ha ugyanannyiba kerül. Nekem a verseny R1-en már tolás közben is csörögtek a szegecsek, mégis kapkodtak a kerekekért.