Esetleg érdemes még kipróbálni az ENI (AGIP) Moto GP 10W-60-as olajat is. Hasonló észter technológiás, mint a 300V Motul, és nem is drága, googleval egész jó áron lehet találni. És mivel még nem egy befutott dolog, talán nem hamisítják annyira, mint a Castrolt.
Nekem a K2-ben ami a legjobb volt az a Q8 Moto SBK volt, utána a Repsol Moto Racing aztán a Motul 7100. Kinek mi vált be igazából.
Gyertyából meg nálam az NGK CR9EIX, még van egy eladó 4db-os szettem 12e-ért...
A régi r4 superbike vagy mi az nekem sem tetszett, most ezt az új (arany flakonos) Power 1-et mondom kipróbálom, de most Motul 7100 volt, de ez se volt nekem hűűű de fasza. Próbáltam már Mol 5-60ast is, Repsolt is, de én csak cserekor érzem hogy az új olajjal zsír lesz a váltó... szerintem csak placebó, ha valaki hűde drága versenyolajat rak...
Ngk-t meg meg kell nézni honnan veszik. Azért vettem irídiumost, mert nincs kedvem sűrűn cserélni
Biztos jó a Champion is meg a többi is...
én sosem éreztem igazán különbséget olaj között...
csak amikor lecserélem frissre, na akkor nagyon fasza
gyertya meg ngk cr9eix van...
most újra megpróbálom castrolt, mert filtershop-on olcsó
V2-esben egy könnyű, nagy sűrítésű, nagy fordulatú gép király lehet, csakis 1000cc felett. Ez az 1300cc jó opció.
Az milyen lenne, hogy 3db. 450-es krosszmotor blokkot egymás mellé rakni sor 3-asnak, mondjuk 490-es nagy sűrítésű szettel. Egy sovány 200LE a krosszoktól ismert robbanékonysággal.
Köszi az együttérzést. Én biztos voltam benne, hogy be fog indulni. Nem módosítottam sem gyújtást, sem az üzemanyag ellátást, így rajtam nem múlt semmi.
Ez a motor még azoknak is tetszik, akik nem is szeretik a 2 kerekűeket.
Kíváncsi mennyire lesz tartós. Az biztos, hogy nem melegszik, hazafelé 67 foknál nem volt melegebb a motor, városon kívül 45-50 fok, ugyanez Yamahánál város 90-100 fok, máshol 80 körül.
Nem annyira kényelmetlen, mint a tesztekben írják.
Otthonról teszek fel képet az elejéről, karcmentes, magyar rendszámos te irigy... . Ha jól emlékszem 190-es gumi van rajta, csak kicsi a hely ahol fotóztam.
Gyertyából meg nálam az NGK CR9EIX, még van egy eladó 4db-os szettem 12e-ért...
Ngk-t meg meg kell nézni honnan veszik. Azért vettem irídiumost, mert nincs kedvem sűrűn cserélni
Biztos jó a Champion is meg a többi is...
csak amikor lecserélem frissre, na akkor nagyon fasza
gyertya meg ngk cr9eix van...
most újra megpróbálom castrolt, mert filtershop-on olcsó
Szeretnék érdeklődni ki milyen olajat ajánlana k4-hez,illetve gyertyát?
Azt szeretném kérdezni, hogy K4 és K5 között változtattak vmit a hátsó rugós tagon ?
Az milyen lenne, hogy 3db. 450-es krosszmotor blokkot egymás mellé rakni sor 3-asnak, mondjuk 490-es nagy sűrítésű szettel. Egy sovány 200LE a krosszoktól ismert robbanékonysággal.
video
Nem tudta mit árul...
Volt már tavaly is ilyen motor 2,2-ért eladó.
Ez 2008 körüli min. és 3,5 milla körül van az ára, v még több! Nem?
Gratula hozzá! Gyönyörű jószág már a részletekből is kitünik! És szerintem nem 50e ft-n múlott a vétel!
Köszi az együttérzést. Én biztos voltam benne, hogy be fog indulni. Nem módosítottam sem gyújtást, sem az üzemanyag ellátást, így rajtam nem múlt semmi.
Kíváncsi mennyire lesz tartós. Az biztos, hogy nem melegszik, hazafelé 67 foknál nem volt melegebb a motor, városon kívül 45-50 fok, ugyanez Yamahánál város 90-100 fok, máshol 80 körül.
Nem annyira kényelmetlen, mint a tesztekben írják.