Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg érdemes még kipróbálni az ENI (AGIP) Moto GP 10W-60-as olajat is. Hasonló észter technológiás, mint a 300V Motul, és nem is drága, googleval egész jó áron lehet találni. És mivel még nem egy befutott dolog, talán nem hamisítják annyira, mint a Castrolt.
Köszönöm a tippeket szerintem castrol lesz belőle,gyertyából meg úgy látom többen is az NGK CR9EIX-et használjátok. Szóval kipróbálom. Köszönöm!
Nekem a K2-ben ami a legjobb volt az a Q8 Moto SBK volt, utána a Repsol Moto Racing aztán a Motul 7100. Kinek mi vált be igazából.
Gyertyából meg nálam az NGK CR9EIX, még van egy eladó 4db-os szettem 12e-ért...
nekem jó a castrol pedig én adok neki
Gratu a Ducihoz. Azért én is kipróbálnék egy ilyet...
A régi r4 superbike vagy mi az nekem sem tetszett, most ezt az új (arany flakonos) Power 1-et mondom kipróbálom, de most Motul 7100 volt, de ez se volt nekem hűűű de fasza. Próbáltam már Mol 5-60ast is, Repsolt is, de én csak cserekor érzem hogy az új olajjal zsír lesz a váltó... szerintem csak placebó, ha valaki hűde drága versenyolajat rak...
Ngk-t meg meg kell nézni honnan veszik. Azért vettem irídiumost, mert nincs kedvem sűrűn cserélni
Biztos jó a Champion is meg a többi is...
Bármit csak ne castrolt szerintem. Az ngk-t pedig keményen hamisítják...
én sosem éreztem igazán különbséget olaj között...
csak amikor lecserélem frissre, na akkor nagyon fasza
gyertya meg ngk cr9eix van...
most újra megpróbálom castrolt, mert filtershop-on olcsó
Mindenkinél más a favorit! De szerintem csak Motul! Gyertyába meg NGK.
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni ki milyen olajat ajánlana k4-hez,illetve gyertyát?
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy K4 és K5 között változtattak vmit a hátsó rugós tagon ?
Cápa nincs egy kis hengerelt alumóniumod? Kb 3x2cmX10cm kellene 2 darab.
V2-esben egy könnyű, nagy sűrítésű, nagy fordulatú gép király lehet, csakis 1000cc felett. Ez az 1300cc jó opció.

Az milyen lenne, hogy 3db. 450-es krosszmotor blokkot egymás mellé rakni sor 3-asnak, mondjuk 490-es nagy sűrítésű szettel. Egy sovány 200LE a krosszoktól ismert robbanékonysággal.
Senki?
video
viszket a kezem kár volt megnézni.
Akkor a 850e -t megérte! :))))) Piszok szerencsés vagy!
Megkérdeztem mennyit enged a feléből
Nem tudta mit árul...
Volt már tavaly is ilyen motor 2,2-ért eladó.
Szép járgány!
Ez 2008 körüli min. és 3,5 milla körül van az ára, v még több! Nem?

Gratula hozzá! Gyönyörű jószág már a részletekből is kitünik! És szerintem nem 50e ft-n múlott a vétel!
Céééép motóh!

Köszi az együttérzést. Én biztos voltam benne, hogy be fog indulni. Nem módosítottam sem gyújtást, sem az üzemanyag ellátást, így rajtam nem múlt semmi.
és lehet tudni mennyi a "nagyon jó áron" ?
Remélem is, én is szorítottam, hogy beinduljon a vasad szétszedés után
cserélj termosztátot.
Mert ugye nem egy csúnya motor. Sok örömet hozzá! Ne hidd, hogy irigykedek tudok örülni a Te motorodnak is.
Ez a motor még azoknak is tetszik, akik nem is szeretik a 2 kerekűeket.
Kíváncsi mennyire lesz tartós. Az biztos, hogy nem melegszik, hazafelé 67 foknál nem volt melegebb a motor, városon kívül 45-50 fok, ugyanez Yamahánál város 90-100 fok, máshol 80 körül.
Nem annyira kényelmetlen, mint a tesztekben írják.
Otthonról teszek fel képet az elejéről, karcmentes, magyar rendszámos te irigy... . Ha jól emlékszem 190-es gumi van rajta, csak kicsi a hely ahol fotóztam.