Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szép...
kicsit sem vagyok irigy
elkelt
Sziasztok!
2007-es K7 gsxr-hez van eladó új sötét plexi(5000ft),új hátsó ledes lámpa(10000ft) és hátsó ülés(5000) is.
Egyben 17ezer.
tel.:70/411-8313
email:renato.mezo@citromail.hu
160-as gumi van rajta? Fotózt már le egybe! Vagy netán meg van csapva előről?
Képek
Kinőttem belőle, hogy csúszott mászott motort vegyek piaci áron, ezért nem lett K5-6. Most ez volt olcsón, ráadásul makulátlan, 2 évig nem is volt használva.
Ebben az évben csak kocsival voltam pályanapon, nem is volt olyan jó. Az a vicc, hogy pénz motor és idő is volt rá, de mégse jött össze.
Jövőre biztosan többet fogok menni pályázni, akkor is ha emiatt fel kell mondanom a munkahelyen.
Összeraktam magamnak egy versenyautót is, azt is eladtam 1 tank benzint (30 liter) autóztam el vele, pedig pont olyan volt, amilyet akartam. Könnyű, erős, gázra fordult 3.-ikban is...
Megvettem életem legjobb kocsiját a nyáron (Subaru Impreza WRX japán belpiacos) lent állt a garázsban, annyiért adtam el, mint amennyiért vettem, jó ha 80 km belement.
Kb. mostanra gyógyultam fel a 2010-es balesetemből is.
Még meg sem hirdettem, már két jelentkező van rá.
Nem akar összejönni neked ez a K5. Amúgy grat!
Pályázás lesz vele?
Na, ez már döfi. Tavasszal már meg se lesz?
Ezért szeretik sokan a V2-es motorokat. Azoknál nem kell annyit visszapakolni, ha alsó fordulatról kell indulni. Én ezt a "problémát" úgy szoktam orvosolni, hogy nem engedem a fordulatot 6000 alá. Ha utassal túrázok, akkor igen, de akkor nem is nagyon előzök úgy, hogy szükség lenne az extra robbanékonyságra. TT módban meg tök mindegy az egész...
Az első megérzés jó, megkérdeztem a bordó gixxert is, pedig a kék fehér tetszene. 1098 lett, nagyon jó áron. Csinálok néhány képet róla.
Kicsit traktoros 3000-ig utána jó vele menni. Régóta füldugóval motorozom hosszabb utakon, ezzel nem fogok
Futóműve beton kemény, de a tegnapi mocsok időben is tapadt rendesen (Pirelli SC1).
Városban ha a legalitás határán akarok menni 3.-iktól nem lehet feljebb váltani. Kap majd egy -1 +2 kombót.
Műszerfal nagyon okos, mutat kinti hőmérsékletet is. Érzésre mint egy nyomatékosabb Aprilia RS250. Papíron 160 paci+rendszer de kevesebbnek éreztem. 7000 fölé nem forgattam. Pille könnyűnek érződik, normál utcai gumikkal úgy fordul, mintha pályán hegyesre koptatott gumik lennének rajta. Perverzeknek való motor
Ha számolgatok, a K5 1000 60-ról 13/14 sec alatt olyan 250Km/ra gyorsul 6.ban. De min. 240-re.
Az két személlyel 60-ról 140-re 13-14 másodperc alatt gyorsult fel(botrány mai viszonyok között) K5 1000-em egy személy 5,7 másodperc! Revű teszt. Már sokat motoroztam, unom, hogy 4-et vissza kell váltanom, egy 600/750-nel, ha sporolósban gurulok 130Km/h-val 6.ban és hirtelen meg akarok előzni egy kocsisort gyorsan. Csak ezért vettem ezrest. Különben maradtam volna a 750-nél.
Érthető, ha arra gondolok, hogy az első nem NDK-s motorom 1988-as GSX-R 750 olyan volt. 8000 alatt mint egy 500-as ,onnan meg levert nagyon sok motort. CBR 1000F, VF 1000R, 1991-es FZR 1000. ZZR 100-et nem,az csúnyán elhagyott.(1991-es)
Mégsem, mert az horror áron szokott lenni. 2004-től gyártott RSV 1000(mille)
Ja.. két hengeres. TL 1000 nem lehet, mert az bár gyönyörű(az R) de koros, VTR 1000 SP 2 ,az szép és egyedi, megvan Duc 1098!
Gondolom K5. Piros-fekete amit hirdetnek? A DREAM már levette.
Varadeo?
Szia kódszám! Ez így ebben a formában nem igaz. Nagyon is elégedett vagyok K1-el. Csak azért álltam vagy állnék neki megváltoztatni rajta pár dolgot, mert az én motoros filozófiám eltér a Suzuki gyár koncepciójától. Más motorkarakterisztikát szeretnék. Szerintem élvezetesebb egy magas fordulati nyomatékcsúcs, mint egy középfordulati. De ragaszkodom ahhoz, hogy ezt csak én gondolom így és nem tekintem hibának, hogy a K1 nem ilyen.
Megvan a motor. Elvileg keveset ment mégis nagyon puhán jár a váltója (mint egy futármotor), 5-6 között volt üres is eleinte. A lényeg hogy 1,5 óra motorozás után vigyorogva szálltam le róla.
Lehet tippelni, annyit segítek, hogy 2 hengeres és fiatal
Fékje nagyon szuper, főleg hogy nem estem vele hasra 5 fokban csepergő eső mellett.
Oszibátyám a tekercs van le égve
Cápa én azért spurkodok mert így van biztos anyagi hátterem. Ha most azt mondanák 2 évig nem lesz munkám kinevetném és motoroznék minden nap
Ahhoz hogy elborítsam pont jó egy olyan motor is amivel már csúsztak előttem, csak télen ne tartsák már ki a motor árát. 50,000Ft-okon megy az alkudozás minden motornál amit kinéztem.
Viszont ha szorul a hurok annyiért mindig eladom a motoromat mint amennyit kiadtam érte. Kivéve a Z1000-et mert azt szép állapotban vettem
Szorítsatok, ma megyek motort venni. elvileg karcmentes és a legszebb superbike!
Shark! Nem gyorsul elég jól a K1 vagy a végsebesség kevés a gépeddel? (egyik hozzászólásból ezt olvastam ki)
Honda Dream-ben nézted azt a sárga/fekete K5-öt.1.4 mill, biztos makulátlan és egy kilót még enged is a tulaj/vagy a cég.? A haverom nem 100-as, azért tartja ki az árat(azonkívűl,hogy tényleg megkímélt)mert kék/fehér.