akármelyik csapágyboltban kapsz sztem. én csapágyboltban vettem anno skf csapágyat a gyári árnál jóval olcsóbban és én motoromnál jobb is az skf, mert nem golyós, hanem kúpgörgős.
A farok idom alatt a bal oldalon van a kábelköteg. A fesszabályzó környékén van egy kocka csatlakozó, benne átlósan két saru. Azokat kell összezárni egy gémpakoccsal például. Ez után a hibakódot a celsius fok helyén olvashatod.
Ha nem jót írtam, oszi majd kijavít. Nekem is Ő mondta. Keni-vágja a témát!
Szia!
OK.De hogy kell a hiba kódot megnézni?
Vagy ha van valami baj,törölni (K3 1000).
Másik kérdés!:hogyan lehet a motorjainkat chipelni?(ez már régóta foglalkoztat).
Szia Lac,
Aha. Van egy sejtésem, h az EXCVA-d szart be, ha még fent van a gyári összekötőcsövön.
Fékbetétből mehet persze. Én nekem ez jött be eddig:
Ferodo FDB873 ST
Brembo 07SU19 SA
Megnéztem az 1.090.000-es gixxert. Minden idom karcos, vagy törött, tankot cserélni kell, telók könnyeznek, lánc kezd nyúlni. Ülés, első lámpa, tükör, index is az a kategória hogy lehet használni, de inkább kicserélné egy igényes tulaj. Extra semmi nincs rajta, kuplung hidegen picit zörög. Rendbe lehetne tenni, de a gazdája nem akar -eleget- engedni az árából.
Sziasztok!
A motorom az idén fogyasztási rekordot döntött.Semmit nem csináltam vele,a sportlégszűrő ki volt takarítva rendszeresen,olaj cserélve(nem eszi).
200-240-el cirkálok álltalában,váltogatok ahogy kell,de nem gyilkolom.
10l-t eszik 100Km-n,de néha többet is.
Mi lehet a probléma?
Ha van ötlet,irjatok.
Hello Oszi, egyenlőre csak érdeklődés de lehet ago lesz még a tavaszi pénztárca megmondja mert vennék pár apróságot bele ;-) . De idén már csak teleszkóp olaj csere és fékbetét . Meg most elő jött egy hibája a kicsinek, mondták hogy úgy tudom kiolvasni hogy rövidre zárok valami bisz baszt és kiírja pontosan a hiba kódot. Fura mert nem mindig adja be :s . Tudsz , vagy tud ebbe valaki valami segítséget adni ? Fékbetétből mehet a szinter ? http://hardracing.com/Factory%...
A két csapágy+porvédők=8500 Ft postával.
vagy
http://www.gixxer.com/forums/s...
Ha nem jót írtam, oszi majd kijavít. Nekem is Ő mondta. Keni-vágja a témát!
OK.De hogy kell a hiba kódot megnézni?
Vagy ha van valami baj,törölni (K3 1000).
Másik kérdés!:hogyan lehet a motorjainkat chipelni?(ez már régóta foglalkoztat).
Aha. Van egy sejtésem, h az EXCVA-d szart be, ha még fent van a gyári összekötőcsövön.
Fékbetétből mehet persze. Én nekem ez jött be eddig:
Ferodo FDB873 ST
Brembo 07SU19 SA
A légnyomás meg a levegő hőmérséklet mérő hibájából is sokkal többet tud enni egy motor.
A motorom az idén fogyasztási rekordot döntött.Semmit nem csináltam vele,a sportlégszűrő ki volt takarítva rendszeresen,olaj cserélve(nem eszi).
200-240-el cirkálok álltalában,váltogatok ahogy kell,de nem gyilkolom.
10l-t eszik 100Km-n,de néha többet is.
Mi lehet a probléma?
Ha van ötlet,irjatok.
http://hardracing.com/Factory%...
Ilyen: katt
Irányár 12,000Ft XL-es.