Ha ráköltenéd a kellő összeget és nem spúrkodnál akkor a végén jobban járnál mert nem kéne variálnod a garázsban... Csak ráülsz és mész. Ennyire nehéz kiadni azt a másfél milliót?
Hein Gericke Pro Sports Protektoros váll, könyök gerincvédővel. Szinte új, karcmentes állapotban! Le zipzározható kabát résszel méret probléma miatt! Olcsón eladó! 48eft kb 50 es méret! http://www.kepesmotor.hu/bor_k...
na uram meg néztem amiket montál ugye nem volt töltés......ki bontottam a vezetékeket és a tákolt tyukbelet,szét vettem a megolvadt vezetéket és elértem azt hogy tölt......de.....12,8 V,gázon 13,7V,ha rá teszem a világitást 12V ha refit is le megy 11,7-re......ha világitáson cibálok 1 kis gázt akkor 12,4
én legyártottam magamnak a pöcköt, meg tudom csinálni úgy, hogy gyárival azonos helyre kerüljön pont, ezzel nincs gond, de megértelek, ha fosol az ilyentől. nekem itt volt a tengely, használni akartam, úgyhogy megcsináltam, hogy jó legyen. ennyi.
Vegyél Z1000-et abba belemegy a zx9 tengely, a végére simán rácsavarozod a Z gyári jeladóját Jól járt aki megvette a motormat. 10-ért a komplett hengerfejet alig tudtam eladni, nem hogy 1 db. tengelyt.
A bütyök applikáció nem szimpatikus, mert ilyen apró mütyűrökkel nagyon könnyű 2-3 fok tévedést összehozni (ilyen pici átmérőn tízed kb. 0,1 mili egy fok ). Ha ez valóban így van, akkor azt mondom én rámegyek egy K5 tengelyre, így az alkuban nem tudok segíteni. Nekem most nem is aktuális ez a dolog, mert nem tudok vele foglalkozni, én csak informatíve kérdeztem. Ha később (kb. február március) meg lesz még a 750-es tengelyed akkor kellhet.
felhívtam egy bontót. csak egyet, megkérdeztem mennyibe kerülne ilyen tengely, azt mondta 20e/db. akkor én pont azt az árat mondtam, mint te, bontós ár felét. Ha nem hiszed kérdezd meg, őket hívtam fel: http://www.motorbonto.hu/bonto...
Egybe eladnád egy 20asér a két tengelyt?
arra válság van, hogy felesleges alkatrészeket vegyek, márpedig a szívó tengelyre nincs szükségem, mert már van egy olyanom. Kipuffra tartom az ajánlatom, ha meggondolnád magad.
Igen, a K5 módosítás nélkül belemegy, a K7-nél meg kell az átalakító pöcök, mert abban kb 10 fokkal (főtengelyen nézve 20-al) odébb van gyárilag ezért nem jó.
Akkor alkudjuk le prezi tengelyeit egy 20asra, tied a szívó enyém a kipuff és ha kell egy 10esér odaadom a 750 szívót és akkor neked 20asból van tengelytuningod. De nagyon makacs úgy látom.
Nem nagyon találok kiszerelt vezérmű tengelyeket megfelelő szögben fotózva.
Tehát a K5 vez.tengely módosítás nélkül alkalmazható, a K7-be pedig kell az a kis pöcök. Azért kell bele, mert a K7-ben nincs ilyen vagy azért, mert más szögben áll? (Látom a képeden, hogy ez eltolja a jel szöget).
Én a K5-re szavazok, ha az módosítás nélkül jó. Ha akarnék módosítást, a K1 tengelyt is tekergethetném (mondjuk nagyobb nem lenne tőle).
Ha jól értem Neked felszabadulna 750 szívó tengelyed, tehát lenne eladó 10-ért.
Bele megy a k7-k8 tengely is, viszont akkor a vezérműtengely jeladó bütyköt ki kell venni a tengelyből és kell egy ilyet gyártani (vagy venni) bele. Nekem most a 750-be van k7 szívó tengely, én magamnak gyártottam ilyet. Ha sikerülne szerezni kipufogó oldalit, beraknám azt is, most 750 szívó van a kipuff oldalon, de még mindig nem vagyok elégedett, próbálgatnám még a variációkat. De amúgy a k5-k6 szívó tengelye a legnagyobb, nagyobb a k7-nél, de sajna olyat nem sikerült szereznem occsóér. Kipuff tengelyben a k7-é a nagyobb, de kipuff oldalra meg be tudod rakni pl a gyári szívó tengelyedet befokolva de inkább egy 600-as vagy 750es szívó tengelyt, azok is elég nagyok kipufogó oldalra.
Már ennyi idő alatt biztosan összegyűlt volna lóvé egy K5 blokkra elektronikával, esetleg az egész vasat ki tudtad volna cserélni, ha nem kezdesz bele ennek a variálásába. Ha nem megy eléggé vegyél egy régi zx12-őt, csak ott picit többet kell tankolni is
http://www.kepesmotor.hu/bor_k...
http://www.motorbonto.hu/bonto...
Egybe eladnád egy 20asér a két tengelyt?
Ő csinál frankó fesszabokat.
http://www.szakkatalogus.hu/ce...
Akkor alkudjuk le prezi tengelyeit egy 20asra, tied a szívó enyém a kipuff és ha kell egy 10esér odaadom a 750 szívót és akkor neked 20asból van tengelytuningod. De nagyon makacs úgy látom.
akkor ne motorozz.
Tehát a K5 vez.tengely módosítás nélkül alkalmazható, a K7-be pedig kell az a kis pöcök. Azért kell bele, mert a K7-ben nincs ilyen vagy azért, mert más szögben áll? (Látom a képeden, hogy ez eltolja a jel szöget).
Én a K5-re szavazok, ha az módosítás nélkül jó. Ha akarnék módosítást, a K1 tengelyt is tekergethetném (mondjuk nagyobb nem lenne tőle).
Ha jól értem Neked felszabadulna 750 szívó tengelyed, tehát lenne eladó 10-ért.
Már ennyi idő alatt biztosan összegyűlt volna lóvé egy K5 blokkra elektronikával, esetleg az egész vasat ki tudtad volna cserélni, ha nem kezdesz bele ennek a variálásába. Ha nem megy eléggé vegyél egy régi zx12-őt, csak ott picit többet kell tankolni is