Sziasztok! Nincs valakinek K1-K2 első kereke eladó? Vagy bármilyen GSX-R felni ami ebbe a típusba jó?Apropó azt tudja valaki,hogy melyik kerék jó még bele?
Nyilván nem mindegy, hogy a környezetvédelmi tiltás 120 vagy 160 LE-ből csinál-e 100-at. Meg - bár ezt sokan próbálják másképp kommuikálni - az SV-k rohadt lusta libakergetők ám. Én mondjuk nem éreztem különbséget de lehet, hogy azért mert az én motorom térképe eleve piszkálva van. Pl. egyesben még sehol sincs a 100LE, amikor már emeli az elejét a motor gyári állapotban is, szóval itt nagy változás nem lehet.
Annak viszont "örülök" hogy a drága fokozatkijelzőnél is bevillognak a számok. Amit házilag csináltunk, annak is.
Nem a Tiedre értettem, de egyébként szerintem a Tiéd sem megy annyit -2+3-al. A gear commanderben most néztem meg 12k fordulaton 232.7 gyári gumával. Persze 200-as slickkel, 14k-ig pörgetve több, talán 260 körül. 270, ha megnyúzod. De annak tutdod mi a vége...
K4 1000be bekerült a Bódis dob és a K&N szűrő mellé a Prop-tech tiltás kiiktató, egyelőre hozzáállítás nélkül...
Lehet, hogy SV 650-en meg SV-1000ren nem érződik a hatása, de itt brutál a különbség.
Krosszkormánnyal nem tudok úgy kigyorsítani 1esben gyári áttétellel, hogy ne jöjjön az eleje. Eddig azért nem csinált állandóan ilyet
2-3ban is érződik, hogy nyomatékosabb, jobban tol.
Szerintem érdemes beújítani a cuccost, bár a fokozat kijelző néha ugrál a fokozatok között oda vissza.
270 lehet a vége ká és bé.akinek ez nem elég az én vagyok de nem érdekel.de közutra sztem agyári tökéletes,legalábbis én ugy érzem az is elég hirtelen.
A /55-el nekem jobban billeg. Azóta rá vagyok állva.
Korrekt gyerek, kérdezd meg:
www.motoralkatresz.eu - Mindenféle alkatrész olcsón!
E-mail: info kukac motoralkatresz.eu
Most 190/50 van fent, /55 a másik amit szoktam használni, most ilyen. Este megálmodtam a tutit: -1/+1. 42 ropi egy RK szett... 45 a DID. Még várok a hétvégén 1-2 visszajelzést aztán jövő héten csere.
Nincsmit,
Ha gondolod hívd fel Szikora Andrást Tel.: 30/903-7050 http://batszimotor.hu/index.ph...
Sztem Ő meg tudja mondani pontosan, mert látott már pár rendszert...
Nomeg amit a predi mond, az is szempont. Gondolom Te se akarod, hogy 230-al menjen a motor. Nem lenne őszinte a mosolyod, amikor egy Diversion elcsoszog melletted. Érdemes a gumi mérettel is számolni. Az a dinamizmus, amit írtam 190/60-65 vágott slickkel volt és melegben. Gyári mérettel még dinamikusabb. Persze itt kis léptékekről van szó. Kopott gumival könnyen felrántja harmadikban, közepessel van hogy nem sikerül, új gumival nagyon rá kell készülni, mert a legapróbb hibának is az az eredménye, hogy visszaejti az elejét. Én kb. így szoktam "lemérni", hogy éppen aznap mennyi a páratartalom, meg mennyire koszos a légszűrő. Pontos műszer lesz.
Edem
Annak viszont "örülök" hogy a drága fokozatkijelzőnél is bevillognak a számok. Amit házilag csináltunk, annak is.
K4 1000be bekerült a Bódis dob és a K&N szűrő mellé a Prop-tech tiltás kiiktató, egyelőre hozzáállítás nélkül...
Lehet, hogy SV 650-en meg SV-1000ren nem érződik a hatása, de itt brutál a különbség.
Krosszkormánnyal nem tudok úgy kigyorsítani 1esben gyári áttétellel, hogy ne jöjjön az eleje. Eddig azért nem csinált állandóan ilyet
2-3ban is érződik, hogy nyomatékosabb, jobban tol.
Szerintem érdemes beújítani a cuccost, bár a fokozat kijelző néha ugrál a fokozatok között oda vissza.
Edem
Korrekt gyerek, kérdezd meg:
www.motoralkatresz.eu - Mindenféle alkatrész olcsón!
E-mail: info kukac motoralkatresz.eu
Ha gondolod hívd fel Szikora Andrást Tel.: 30/903-7050
http://batszimotor.hu/index.ph...
Sztem Ő meg tudja mondani pontosan, mert látott már pár rendszert...