Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen arra gondoltam viszont horribilis áron árulják! Az hogy kézzel készített ez azt takarja, hogy te csináltad? utaskapaszkodót is tudsz kreálni?
GSXR 1000 K5--be mi a legideálisabb motorolaj? (motul 7100 10w40)? Castrol Power 1 10w50? A motort utcán használom,és évi 600-800km megyek vele! választ elöre is köszönöm..
Utaskapaszkodón a tankra szerelhető izéra gondolsz?
Sztem ez jobban néz ki, bele is olvad a motorba, és ez városban tök jól használható dolog.
Nekem kézzel készített ilyen Renntec kapaszkodóm van csomagtartóval egyben...
Szted hogyan jövök ki jobban ha utaskapaszkodót veszek vagy egy ilyen micsodát? vmi tipp hogyan lehetne hátul is egy kicsit kényelmesebb?
Sziasztok!
Ajánlom az uj GB Racing szupererős műanyagból készült motorfedél vedő burkolatait. Jobb mint a karbon/kevlár boritás, mivel ezt nem kell minden esés után cserélni, mert nem kopik át. WSBK-ban és Moto2-ben is ezeket használja a legtöbb csapat. Az ár/érték arányuk szerintem az egyik legjobb a piacon jelenleg megtalálható hasonló dolgok között. Főleg, ha azt nézed milyen lehetséges károktól menti meg a drága motorodat.
A komplett motorfedél szett(jobb, bal oldal) motortípustól függően 40-70000 Ft között változik, de lehet egyenként is rendelni. Van "cápauszony" is a lengővilla aljára, bukógomba, illetve emelőszem is.
hát azt nemtom. vagy nem eredeti. használtan vettem, de úgy, hogy komplett leo vince rendszerként árulták. és kijön alóla az olajszűrő.
Látod ez tényleg érdekes. Lehet az már "evo2-es".
érdekes, mert nekem is leo vince van és nekem kifér.
-1 vagy
Nem barmolom szét így, mert nem lehet szépen megcsinálni - mint a mellékelt ábra mutatja. Ha behorpad, meg oválosodik a cső, akkor csökken a keresztmetszet és változik a a geometria. Ennyi erővel meg lehetne fenn a gyári, hisz az is szűkebb és minőségileg eleve sokkal jobb. Vagy vagy szépen visszateszem az eredetit, vagy szépen szívok minden olajcserénél, ahogy mindenki más is (kivétel Zoli32).
Ha már leveszed alakíts rajta a'la Honda: ígye
Nem Bódis végdob van rajta, hanem a predi féle dragster méretezés. Mély hangja van és nagyon hangos. 6km-ről tudják, ha jövök haza.

Ma fogom leszedni, ha valakinek tényleg kell, akkor elviheti most. Az ajánlat csak ezen a héten érvényes, utána teszem vissza.
A gyári bowdenekkel fel lehet tenni?
Ez fasza. Nekem a 2005-ös fazernél a vázat kellett megvágni, hogy beférjen az R1-re való Yoshimura rendszer...
Legalább a hangja kárpótol?
Nemtudom mennyit ér, amúgy ilyen mint a képen !
Mondj egy árat Te !
verd le a picsába,szarakocc má annyit.vágd le orrfürésszel a szüröt,aztán loktájtal ragasz visza rája egy aluminium lapot,igy könnyü marrad,meg nem fojikk.az ötlet 10 darab ezres lesz,term,ojróban.
Szerecc bütykölni nem?
És vágytál idomosra?
Rövidítve van a motor, valójában nem fogyott ennyi km. De mivel a mutatott km alapján kell olajat cserélni, így pláne meglenne a 3 ciklus, ha márciustól októberig gyűrhetném... Mindegy, valahogy megbékélek ezzel, de azért megvan róla a véleményem.

De ha valakinek kell a Bódis (tehát 4000km van benne), annak oda adom 75-ért dobbal együtt.
Ebben az évben egy túrára jutott időm és 9e nél tartok.
Most jön hozzá egy Osztrák 1500-as majd még pár itthoni míg jóidő van.Szerintem 12-13e nél leteszem a lantot és jön a nagy átszabás.
Elleszek télen.
Te nyertél túramedve barátom! Mondjuk én is fel tudom vinni a ciklust 10.000-re és akkor olajjal együtt blokkot is tudok cserélni szezon végén megint. Sok szempontból kényelmesebb. Jobb szerelni, ha hozzáférsz a dolgokhoz. Asztalon, szépen kényelmesen.
Ilyenkor jön jól a 10e-res szervízciklus.Vagy a 3 leömlő.
Ha feltételezzük, hogy nem kell májusig reiszolnom, mert éppen gajjra megy a blokk, akkor pont 3-szor fordul elő szezononként. Azért évi 12ezret eddig mindig mentem, amikor egész évben volt ép motorom. 4000-t mentem június eleje óta.
Mész annyit hogy éventet többször merül fel ez a problem?
Az jó, mert ahhoz meg nagyjából le kell szedni mindent, talán a hűtőt is. Nagyon bosszant, főleg az, hogy nem olvastam ennek utána. Ha tudtam volna ezt, akkor nem vettem volna ilyet.

Bevallom nem fordult meg a fejemben, hogy ilyesmi lehetséges, pedig kezdettől fogva kritikusan álltam hozzá. Sok mindenre számítottam, de azért ezt nem gondoltam volna... A Bódis úrnak szóló jó kívánságaimat most végül kitöröltem...

Sejtettem, hogy Te fogsz írni, kössz a választ!
K4-en sem fért ki a Leo Vince mögül. Le kellett szedni a leömlőt minden olajcserénél.