GSXR 1000 K5--be mi a legideálisabb motorolaj? (motul 7100 10w40)? Castrol Power 1 10w50? A motort utcán használom,és évi 600-800km megyek vele! választ elöre is köszönöm..
Utaskapaszkodón a tankra szerelhető izéra gondolsz?
Sztem ez jobban néz ki, bele is olvad a motorba, és ez városban tök jól használható dolog.
Nekem kézzel készített ilyen Renntec kapaszkodóm van csomagtartóval egyben...
Sziasztok!
Ajánlom az uj GB Racing szupererős műanyagból készült motorfedél vedő burkolatait. Jobb mint a karbon/kevlár boritás, mivel ezt nem kell minden esés után cserélni, mert nem kopik át. WSBK-ban és Moto2-ben is ezeket használja a legtöbb csapat. Az ár/érték arányuk szerintem az egyik legjobb a piacon jelenleg megtalálható hasonló dolgok között. Főleg, ha azt nézed milyen lehetséges károktól menti meg a drága motorodat.
A komplett motorfedél szett(jobb, bal oldal) motortípustól függően 40-70000 Ft között változik, de lehet egyenként is rendelni. Van "cápauszony" is a lengővilla aljára, bukógomba, illetve emelőszem is.
Nem barmolom szét így, mert nem lehet szépen megcsinálni - mint a mellékelt ábra mutatja. Ha behorpad, meg oválosodik a cső, akkor csökken a keresztmetszet és változik a a geometria. Ennyi erővel meg lehetne fenn a gyári, hisz az is szűkebb és minőségileg eleve sokkal jobb. Vagy vagy szépen visszateszem az eredetit, vagy szépen szívok minden olajcserénél, ahogy mindenki más is (kivétel Zoli32).
verd le a picsába,szarakocc má annyit.vágd le orrfürésszel a szüröt,aztán loktájtal ragasz visza rája egy aluminium lapot,igy könnyü marrad,meg nem fojikk.az ötlet 10 darab ezres lesz,term,ojróban.
Rövidítve van a motor, valójában nem fogyott ennyi km. De mivel a mutatott km alapján kell olajat cserélni, így pláne meglenne a 3 ciklus, ha márciustól októberig gyűrhetném... Mindegy, valahogy megbékélek ezzel, de azért megvan róla a véleményem.
De ha valakinek kell a Bódis (tehát 4000km van benne), annak oda adom 75-ért dobbal együtt.
Ebben az évben egy túrára jutott időm és 9e nél tartok.
Most jön hozzá egy Osztrák 1500-as majd még pár itthoni míg jóidő van.Szerintem 12-13e nél leteszem a lantot és jön a nagy átszabás.
Elleszek télen.
Te nyertél túramedve barátom! Mondjuk én is fel tudom vinni a ciklust 10.000-re és akkor olajjal együtt blokkot is tudok cserélni szezon végén megint. Sok szempontból kényelmesebb. Jobb szerelni, ha hozzáférsz a dolgokhoz. Asztalon, szépen kényelmesen.
Ha feltételezzük, hogy nem kell májusig reiszolnom, mert éppen gajjra megy a blokk, akkor pont 3-szor fordul elő szezononként. Azért évi 12ezret eddig mindig mentem, amikor egész évben volt ép motorom. 4000-t mentem június eleje óta.
Az jó, mert ahhoz meg nagyjából le kell szedni mindent, talán a hűtőt is. Nagyon bosszant, főleg az, hogy nem olvastam ennek utána. Ha tudtam volna ezt, akkor nem vettem volna ilyet.
Bevallom nem fordult meg a fejemben, hogy ilyesmi lehetséges, pedig kezdettől fogva kritikusan álltam hozzá. Sok mindenre számítottam, de azért ezt nem gondoltam volna... A Bódis úrnak szóló jó kívánságaimat most végül kitöröltem...
Sztem ez jobban néz ki, bele is olvad a motorba, és ez városban tök jól használható dolog.
Nekem kézzel készített ilyen Renntec kapaszkodóm van csomagtartóval egyben...
Ajánlom az uj GB Racing szupererős műanyagból készült motorfedél vedő burkolatait. Jobb mint a karbon/kevlár boritás, mivel ezt nem kell minden esés után cserélni, mert nem kopik át. WSBK-ban és Moto2-ben is ezeket használja a legtöbb csapat. Az ár/érték arányuk szerintem az egyik legjobb a piacon jelenleg megtalálható hasonló dolgok között. Főleg, ha azt nézed milyen lehetséges károktól menti meg a drága motorodat.
A komplett motorfedél szett(jobb, bal oldal) motortípustól függően 40-70000 Ft között változik, de lehet egyenként is rendelni. Van "cápauszony" is a lengővilla aljára, bukógomba, illetve emelőszem is.
Ma fogom leszedni, ha valakinek tényleg kell, akkor elviheti most. Az ajánlat csak ezen a héten érvényes, utána teszem vissza.
Legalább a hangja kárpótol?
Mondj egy árat Te !
És vágytál idomosra?
De ha valakinek kell a Bódis (tehát 4000km van benne), annak oda adom 75-ért dobbal együtt.
Most jön hozzá egy Osztrák 1500-as majd még pár itthoni míg jóidő van.Szerintem 12-13e nél leteszem a lantot és jön a nagy átszabás.
Elleszek télen.
Bevallom nem fordult meg a fejemben, hogy ilyesmi lehetséges, pedig kezdettől fogva kritikusan álltam hozzá. Sok mindenre számítottam, de azért ezt nem gondoltam volna... A Bódis úrnak szóló jó kívánságaimat most végül kitöröltem...
Sejtettem, hogy Te fogsz írni, kössz a választ!