ú, köszi! nagyon zsír! kíváncsi vagyok az összehasonlításra az enyémmel. Viszont a 40mm-s magasság egy kicsit sok, ennél rövidebbet tervezek egy kicsit.
Hogy Sedu is boldog legyen, most már rákényszerülök az STV pillangó kikötésre, mert beszart a léptetőmotor. Betegesen kerreg.
Ismét meggyőződtem arról, hogy csak úgy lehúzogatni a csatlakozókat nem lehet, annak FI hiba az eredménye. Arról is meggyőződtem, hogy az ECU-t nem lehet átverni dummy ellenállásokkal, amik az STVA-t ill. az STVS-t helyettesítik. Ez ugyanaz az eset lenne, mintha a léptetőmotort és a szenzort szétválasztom (lehúzom a forgótengelyről). Ebben az esetben az ECU gyönyörűen jelzi a C28 és C29 hibát is egyszerre. Joggal teszi ezt, hiszen az ECU-ból nézve nem lehet eldönteni, hogy a léptetőmotor, vagy a szenzor rossz-e.
Mindebből számomra az következik, hogy az ECU bütykölése nélkül az STV nem köthető ki. Az ECU hackelésének pedig nem ismerem a módját. De aki ért hozzá, ne kíméljen. Linkek is elférnek.
Oké. Ha délutánig megírod a számodat emailben (címem az adatlapon), akkor holnap csörgök napközben. Én csak délután érek rá. Ha nem küldöd a számod akkor lemérem ma.
Ha van kedved vmikor eljönni hozzám, akkor gyere, megmérjük itt a garázsban, meg legalább nem csak a fórumon beszélünk. Nagyjából itthon leszek mindig, talán holnap nem, még nemtom.
Holnaptól péntekig Börsön leszek. Ha neked is megfelel, beugrok, aztán azt mérünk ide-oda, amit akarunk. Ez csak egy ajánlat persze. Ha ragaszkodsz az eredeti tervhez lemérem itthon, délután.
Köszi! Meg esetleg az átmérőjét is mérd le, de elvileg csereszabatosak, csak a hosszuk más. A dobozon belüli hosszra vagyok kíváncsi természetesen.
Elméletileg a rövidebb tölcsér nagyobb fordulaton hoz némi teljesítményt, ha nem is sokat, sok kicsi sokra megy ugyebár. Igaz én a szélén hosszabbítani akarok kicsit, középen meg rövidíteni. Úgy próbálom megcsinálni az egészet (a többi tuninggal együtt), hogy 8-9ezertől kezdjen lényegesen erősebb lenni a gyárinál egészen végig. Pályára.
Leo vince komplett rendszer, PC3, K&N, és K3 1000 tengelyek fokolatlanul, de majd kap nagyobb tengelyeket ősszel/télen rendesen befokolva. Hengerfej megmunkálásán még gondolkodom, nem szívesen venném le, sajnálnám szétszedni a jó kis gyári mocit.
Miért eltérő méretűt? Nemtom. Gyárilag is mindegyik mociban eltérő méretűt raknak bele, nemtom mér. Vannak olyan tuning kittek is, amiben eltérő méretűeket adnak. De ha egyméretű lesz az is jó.:)
Helló! Megkérdezlek hátha tudod, vagy leméred nekem. K1-es 1000-ben milyen hosszúak a gyári gumi szívótölcsérek? Abban vannak ilyen lyukas oldalú tölcsérek nem? De a hosszára lenék kíváncsi, mert a 750-be raknék a gyáritól eltérő méretűt, de drága "tuning" cuccra nincs pénzem meg azzal kísérletezni elég költséges lenne. Amúgy ebbe középen 53mm hosszú, szélén 4-5mm. szélére raknék ilyen 20-25körülit, középre 30-35körülit, ezt találtam ki. vagy egységesen 25-35 közöttit mindenhova, amilyet sikerülne szerezni.
Helló. Remélem tudtok segíteni. Az önindítom szalajt így indítózáskor iszonyú csattogó hangja van és alig akarja elkapni hogy megforgassa rendesen a motort. Többször szétszedtem már a szabadonfutóját és a rugó el volt hyengülve, kivágtam belőle de most meg szétugrik ahol össze van illesztve a rugó. Tegnap szétkaptam újra mert ismét vacakol de a rugó most nincs szétugorva. A görgőkön és a csúszó felületeken nincs semmi rendellenes. Lehet külön rugót venni és mennyi lehet vaamint akomplett szaadon futó mennyibe fájhat. Köszi
Szép munka! Talán érdemes lett volna oldalra kilógatni még egy támasztó keretet, hogy a túratáska ne maszatolja szét az idomot. Nem gondolkodtál rajta? Nekem Z750-hez annó úgy volt, bevált. Bár csak egyetlen egyszer használtuk, aztán eladtam a hintát.
Én azt a tankra szerelhető izét nem díjazom.
Ha bármi baleset, vagy probléma adódik, a pilóta alsó fertályának eléggé vége, és még bután is néz ki. Az áráról meg no comment...
Igen, én csináltam az enyémet. Nééézd! Ilyen lett.
Sztem nem rossz.
Csak neked, csak most.
STVA eliminator!
http://www.gixxer.com/forums/s...
Ha kell segítség megépíteni, szólj.
Ismét meggyőződtem arról, hogy csak úgy lehúzogatni a csatlakozókat nem lehet, annak FI hiba az eredménye. Arról is meggyőződtem, hogy az ECU-t nem lehet átverni dummy ellenállásokkal, amik az STVA-t ill. az STVS-t helyettesítik. Ez ugyanaz az eset lenne, mintha a léptetőmotort és a szenzort szétválasztom (lehúzom a forgótengelyről). Ebben az esetben az ECU gyönyörűen jelzi a C28 és C29 hibát is egyszerre. Joggal teszi ezt, hiszen az ECU-ból nézve nem lehet eldönteni, hogy a léptetőmotor, vagy a szenzor rossz-e.
Mindebből számomra az következik, hogy az ECU bütykölése nélkül az STV nem köthető ki. Az ECU hackelésének pedig nem ismerem a módját. De aki ért hozzá, ne kíméljen. Linkek is elférnek.
Elméletileg a rövidebb tölcsér nagyobb fordulaton hoz némi teljesítményt, ha nem is sokat, sok kicsi sokra megy ugyebár. Igaz én a szélén hosszabbítani akarok kicsit, középen meg rövidíteni. Úgy próbálom megcsinálni az egészet (a többi tuninggal együtt), hogy 8-9ezertől kezdjen lényegesen erősebb lenni a gyárinál egészen végig. Pályára.
Leo vince komplett rendszer, PC3, K&N, és K3 1000 tengelyek fokolatlanul, de majd kap nagyobb tengelyeket ősszel/télen rendesen befokolva. Hengerfej megmunkálásán még gondolkodom, nem szívesen venném le, sajnálnám szétszedni a jó kis gyári mocit.
Miért eltérő méretűt? Nemtom. Gyárilag is mindegyik mociban eltérő méretűt raknak bele, nemtom mér. Vannak olyan tuning kittek is, amiben eltérő méretűeket adnak. De ha egyméretű lesz az is jó.:)
De egyébként megyek. Autóval.
Ha bármi baleset, vagy probléma adódik, a pilóta alsó fertályának eléggé vége, és még bután is néz ki. Az áráról meg no comment...
Igen, én csináltam az enyémet. Nééézd! Ilyen lett.
Sztem nem rossz.