Hát ez van látod. Évi két H-ringből, mikor az egyik elmarad akkor évente egyszer lehetne motorozni hétköznap, de aznap dolgozni kell. Így válnak a kispályások TT hőssé Csobánkánál. Nincs jobb a kukorica csuhéval felvaxolt lejtős jobbkanyarnál, ami befelé szükül és kifelé dől. Ha szembe jön a kobájn, forgasd le a 3.-at, ha jól csinálod megijed és félre ugrik.
viccet fére téve jöhetnél oktatni ha már van lámpa a tragacsodon
Mostanában gondolkodtunk, h ha egy nyílméregbéka méreggel mérgezett nyíllal megmérgezett béka vajon mérges béka lesz vagy nyílmérekbékaméregnyíllalmérgezett béka lesz?
sebességet nem tudom,mert az empro miatt olyat nem mutat,a 60km/h-t tudom,mert a box speed limiter ott tilt,akkor viszont brutál dadogos hangja van. meg világitásféklámpaindexdudaventillátor sem müködik,ill.utobbi nincs is rajta.
-2+3,ezzel megyek,illetve multkor mentem egy picit vele az utakon,ki is derült hogy nem közutra valo egy ezres,elég "hirtelen"lett a picike ,mondhatni kezelhetetlen,4. 5. ben ágaskodik egy pici bukkanon is,a naci meg bebarnul szintén "hirtelen" ,nem is értem hogy hogy a vérbe lehet motorozni közuton egy ezressel?
Hi,
Ne rakj fel -2őt előre, mert megeszi a láncvezető gumit a lengővillán, utána meg a villát fogja fűrészelni.
Ha ezt az áttétel arányt akarod elérni, akkor inkább előre 16 hátra 46.
Az picit gyorsítósabb a 15/41-nél...
Szerintem a -2/+1 komolyabb rövidítés, mint az én -1/+3-am. Én azért választottam ezt, mert a lánc-periódus szempontjából is jó és a lengővilla csúszkák is jobban szeretik, mert nem feszül nekik annyira a lánc.
Én a -2/+1en gondolkozom. Kicsit hirtelenebbé szeretném varázsolni.
-1/0, -2/0 nem szerencsés, -2/-1 nem sok mindent jelentene, -2/+1 elég jónak tűnik. Nem lesz annyira vad, mint a tiéd, de élettelibb lesz mint a mostani állapotában.
-1 / +3. Harmadikban gázra egykerék. Úgy megy neki a 299-nek, mintha falnak menne és kb. 260 a valós végsebesség. Úthullámokon, bukkanókon 4.-5.-ben fennmarad az eleje. Euroringen csak a 180 lóerős gépek és/vagy az 1:20 alatti emberek kigyorsításaival gyűlik meg a baja. 600-ast, V2-est lelököd az útról, a rövid egyenesben is minden különösebb gond nélkül, csak erőből simán átlépi ezeket. (Ennek persze feltétele, hogy a kigyorsitás kigyorsítás legyen, ne folyamatos ronyozás attól, hogy jaj istenem, csak meg ne forojon a kerék. ) Konkrétan az Euroringen a célegyenes 1-esből fordítható rá és 4.-be még be lehet tenni, ekkor az óra 200 felett mutat (a valós tempó persze nincs ennyi). Remélem így elég pontos elképzelésed van.
Köszönöm a felajánlást, de nem élek vele. Boltolok egy új szettet, így remélem évekig nem lesz vele gond. Pályázás októberben már egyáltalán nem 100, de azért remélem jó idő lesz.
Milyen áttételre váltottál, mit tapasztaltál?
Nekem megvan a gyári szettem. Nem terveztem eladni, de vissza szerelni sem tervezem. Patentszemmel még a láncot is tudod használni. Nem az állapota miatt cseréltem le őket. Megveheted, bérelheted, lízingelheted. Ha csak a pálya napra kell, akkor kölcsön is oda adom. Persze érte kell jönni.
pontosan. tudtam amúgy hogy cserés a lánc, de azt hittem még ezt a kis időt kibírja.
29.-e nem jó haveromnak, okt. 10.e talán megoldható. ha addig sikerül kerítenem egy láncszettet
Ha óriás vagy akkor a 4-es, nekem sokkal jobban tetszett az 5-ös. Van benne csúszó kuplung is, jobban is fogyaszt, érzetre nekem könnyebb volt az újabb.
A 96-99 750 és 97-00 600 teljesen meg1ezik.
Sztem a szívlámpás 750 és 600 is meg1ezik.