Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez nekem nagyon be vált
de a drift autot ne hasonlitsd ide ott tudod hogy 1 kis csalással forognak el a kerekek szoritott vagy hegesztett difinek köszönhetően,bár azért ott sem ártanak a lovak
nem. inkább 70-nél mutat 100-at.
na akkor haladás utyán vagy az én órám is csal rendesen
Azt tudom, mert olyannal vettem. Valami olyan kéne, amivel szabályozható módon lehet forgatni. Hogy túlzásba essek, ott a driftautó. Annyira könnyen forgatja el a kereket, hogy kizárólag a vezetőn múlik, hogy hogy osztja be. Radíroz, forog, füstöl, stb... Csak a gázpedál állásán múlik. Valami ilyen kéne motorba is. A supermoto ehhez közelebb van, mint egy sportgép. Haver B-Kingje szépen ficánkol, az nagyon megtetszett. Bár csak hátulról csodáltam eddig.
bogyó, az már fennt van. meg le van rövidítve úgy, hogy 80-nál mutat 100-at az óra. ez is egykerekezik 3.-ban.
Ha ez a gondod ne a motort tuningold hanem rakjál fel hátra valami fasza conti road attack gumit. Az elforog 4-ben is.
értelek én hogy mit szeretnél...de akkor mért nem az elektronikát piszkálod(vagy Piszkáltatod)1 gyors gáz máris hatalmas előre lépés lenne számodra
Nem az egykerekezésről beszáltem. Leáttételezve a Simson is feljön, 3.-ban is. Az egykerekezési hajlam elsősorban a tömegközéppont és a hátsó kerék talppontjának viszonyától függ, csak sokad sorban a gyorsulástól és az erőtől. A lényeg, hogy felraksz egy slick gumit és akár egyes fokozatban is nyélgázt tudsz adni. Pont azért, mert inkább egykerekezni fog a motor, nem fog kaparni, nem fog kitörni alólad, semmi olyasmi nem fog történni, amit ne tudnál megoldani. És szerintem ez egy vérbeli versenygépnél ez nem így van. Elég ha csak az YZ 450F supermotomat említem. 1-2 gangban (összesen 4), bármilyen helyzetben bármilyen aszfalton úgy forgatta el a hátsó kereket, ahogy akartam (illetve még direktebbet is el tudtam volna viselni ) Ha hirtelen adtam a gázt erőcsúsztatott, ha lassan húztam, egykerekezett. A gázparancsnak késés nélkül (értsd: sportmotoros fogalmakkal elképzelhetetlenül rövid reakció idővel) reagált és azonnali hatállyal, ellentmondást nem tűrően ki akart szakadni alólam. A kulcs nem az volt, hogy supermoto, nem is az, hogy Yamaha, hanem az, hogy YZ, tehát krossz, lényegében verseny motor. Olyan élesre, olyan direktre van hangolva, amire egy utcai sportmotor nem hasonlít (legalábbis szerintem nemigen).
látod az enyim le van áttátelezve rendesen és nem tudsz nyélgázt huzni mert jön fel az eleje még 3.ikba is igaz 255 a vége de bőven elég
Egyet értünk, viszont jó volt a hegyekben csapatni a finom gázreagálású R1-gyel. Jött egy srác utánam ZX7RR-rel jobb gumikon, mindig be kellett várni.
Nekem van eladó...
Én azt mondom, a sportmotor építés rossz irányba halad. 200LE-s gépek épülnek, amiket aztán elektronika tart kordában. El van finomítva, taknyosítva minden. Elég lenne akár 120LE is egy sportmotorba, ha az a 120 úgy jönne belőle mintha versenymotor lenne. Szerintem pont annak kellene a célak lenni, hogy a motor a versenygépek agresszivitását és keménységét adja egy szerényebb, uralhatóbb, tartósabb teljesítmény mellett és nem az, hogy a versenymotor teljesítményét adja, a túramotorok szintjére finomított reakcióival. Ennek semmi értelmét nem látom. Ami engem illet, abszolút az első a célom. Az se érdekel, ha csak 1 LE-vel lesz több a motor. Csak amikor gázt adok, a hátsó kerék forogjon eszerint.
Igen, ez az új szám. Bocs, de elefelejtettem, hogy Te csak a régit ismered. Szóval, kéne a fékbetét csavar, mert nagyon drága a gyári. 8900Ft/db. Elmennék érte és akkor legalább tudunk tesztelni. Vagy eljöhetsz, ha van kedved, mert akkor meg tudunk pillangó szelepet bütykölni. Bár végülis a kiiktató cuccomat el is tudom vinnni, ha akarsz játszani vele... Majd írj, hogy mi legyen. Meg hogy mikó.
Tuti nem. Meg sem közelítem a gyári teljesítmény kihasználását, pedig már vagy 4 éve tuti veretem neki.
Én még a sportszűrőt is kivettem. Minek? Nem érzem meg azt az 1 ló különbséget...
Ameddig meg a haverom K4 Busájával fel tudom venni a harcot, addig jól megy a motorom...
Pont ezt rakták bele az S1000RR-be. Ott lehet nyélgázt húzni.
Viszont az nem lenne ilyen vicces mint a miénk...
Bocsi Cápa, de éjjeles voltam, és épp aludtam.
Viszont megváltozott a telószámod arra?
Mit jelent az, hogy kihasználni. Pl, az enyémnél jóval gyengébb motorral, jóval jobb köridőket tudnak menni mások. Meg esetleg közúton is durvábban. Ez igaz. Ilyen értelemben a tuningnak semmi értelme. Atekintetben viszont van értelme, hogy még a gyenge köridőm, vagy mazsola utcai veretésem alatt is bármilyen helyzetben merek és tudok nyélgázt húzni, bármelyik fokozatban. És amíg ez így van, addig szerintem elfér mégtöbb robbanékonyság. Az elegendő erő és robbanékonyság szerintem ott kezdődik, hogy a motornak soha nem tudsz teligázt adni, hanem Neked kell szabályozni, hogy mikor mennyit. Hol van ettől egy alap sportmotor?
srácok..isten lássa lelkel nem akarok bele vau-vau..............de mi a turónak tuningolni ezeket a blokkokat? kevés a ló?ki tudjátok használni? szerintem még a gyárit sem
Csatornaív és lépcsők eltüntetése, szelepvezetők végét kiköszörülik, további csatorna polírozás, szelepfészkek köszörülése / csiszolása, égéstér optimalizálása, vezérműtengely elfokolása, kémiai tisztítás, vékonyabb / más hengerfej tömítés. Nagyjából ezekből lehet válogatni. Elnézést, ha valamit kihagytam.
Valaki csináltatott már hengerfej tuningot a prop tech-nél? Aki hallott, látott valamit szóljon :-) köszi a segítséget!
K 1/2 re azt írták a tesztelők, hogy brutális fenevad, azonnal tol, 1,2 be csak egyerekezni lehet vele. Nem tudom mi tudna rávenni, hogy tuningoljam! Gyári 0-200-ra 7.2 s. Végh Jani egy hideg tavaszi napon Pancsiring 6.9 s. Végseb: 287Km/h. Amit viszont nehéz jelentősen megemelni. Angolok kisérleteztek vele mikor megy kifutópályán 300-zal, azt hiszem gyári kb 158 ellenében majd 200 Le-ig kellett hergelni. Persze egy idő után megszokom, aztán vágyom a több adrenalinra.:-)
Valóban nem használtam túlzottan, mivel egy túra délután lett a TT-ből az után, hogy végülis egy olyan útvonalra keveredtem, ahol rég nem jártam. Ezért finoman mentem. És könnyen lehet, hogy ez az életemet is megmentette.

A betétek meg vannak, de még nem láttam őket kiszedve. Valószínüleg rendesen kimarta belőlük a ferrodót a szegecsek feje. Amúgy most egy 5-ös csavar van benne rögzítőnek, azzal jöttem haza.

Azért ne add fel postán, mert akkor sose szánom rá magam, hogy vegyek egy pár újat. De köszönöm. Ha valami vész lesz, akkor szólok. Egyébként csütörtökön is emiatt hívtalak. Ott szobroztam Esztergomban, hogy valaki hozzon egy valamit oda.

Ezúton is köszönöm a figyelmet és segítséget annak a fiatal párnak, akik megálltak segíteni (autóval). [032]
Az frankó! Akkor nem sűrűn használtad a féket...
Bár csak a gyávák fékeznek...
Betétek megvannak?
Holnap feladjak 1et postán?
Szia Adee,
Elvitték.