dehogynem...a tükör a pályán,meg a hátsofék,emlékszem anno én is ugy kerestem a határaimat a pályán hogy a tükröt néztem,de abban nem láttam,ezért elkezdtem előre nézni.
Tükörrel, vagy anélkül? Sajna irónia volt. Nincs keret ilyesmire. De tény, hogy nagyon tetszik a B-King. Mondjuk a ZX-10 nem. Sem a 2004, sem az utána jövők sem, ez az új tepsi alakú. Álmaim kawája egy ZX-7R lenne ZX-10 szívvel.
Felrakok -4+10 szettet és akkor sem. De még jobb, ha elkezdek gyűjteni B-Kingre. Bár azt mondják, annak is megvan az a baja, hogy elfogy felül. Csak többől fogy.
Jól hangzik. Már csak az a kérdés, ugyanúgy értjük-e a dolgokat. Ami hátrány, hogy ilyen gumiból újat kell venni. Illetve nem ez a hátrány, hanem az, hogy egy új gumi árát kell adni érte.
nem figterezek me félek,igy nincs már gumi égetés csak a lámpáknál és találkozókon szerintem meg nagyon sok van ebben a gumiban azt szeretem benne hogy fel pattanok a motorra és a 3.-ik villanyoszlopnál lévő kanyarban már borithatod is,fékkel-gázzal amivel akarod,nem mászik nem csapkod sehova.........legalább is nekem
Bogyó van egy eladó drift autóm, a megépítés harmadáért elvihető. Vatta új motor, hegesztett difi, 100-nál is gázra kapar, nem eszik sokat. Papírozható is.
Inkább túrás.............sokan nem hiszik el és fikáznak de elöl a kemény közepe miatt nagyon könnyen vágja ki visszajelzés nélkül az elejét.
Hátul meg már ledaráltad a szélét és középen még grand canyon méretűek az árkok ha penge kanyarvadász vagy.
Viszont a banditosok szerint elöl power 2ct-vel kombinálva nagyon fincsi és tartós tud lenni.
persze, meg más a tömegviszony a meghajtott kerékre. de érted mit akartam mondani: odalépsz és ugrik keresztbe. nem tököl, nem tapad meg, nem kell a jó gangba rakni, nem kell belekuplungolni, nem kell csomo olyan trükköt bevetni, amit nem is tudok. csak gázt kell adni és jön a bódottá. és azonnal jön.
Turbo
180/55 r17 Pirelli Dragon Supercorsa Pro -ÚJ.100%--29900.-
180/55 r17 Conti Race Attak Medium-70%-----8500.-
fehervariablak@gmail.com 30-kilenc51-huszon6-81
Székesfehérvár
Lehet válogatni kinek mi jön be.
Bogyó van egy eladó drift autóm, a megépítés harmadáért elvihető. Vatta új motor, hegesztett difi, 100-nál is gázra kapar, nem eszik sokat. Papírozható is.
Járt össze-vissza a bódé de már számítottam rá.
Nem kell hungaroring hozzá.
A vicc hogy többen hülyének néztek e miatt a kijelentésem miatt.
A legfuribb hogy döntve csinálhatsz bármit vele nem lehet kihozni a sodrából.
Hátul meg már ledaráltad a szélét és középen még grand canyon méretűek az árkok ha penge kanyarvadász vagy.
Viszont a banditosok szerint elöl power 2ct-vel kombinálva nagyon fincsi és tartós tud lenni.