Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dehogynem...a tükör a pályán,meg a hátsofék,emlékszem anno én is ugy kerestem a határaimat a pályán hogy a tükröt néztem,de abban nem láttam,ezért elkezdtem előre nézni.
Ez közismert tény.
Neked semmi se jó.
De nagyon kicsi.
Ha rajta ülsz nem látod. Csak érzed.
Tükörrel, vagy anélkül? Sajna irónia volt. Nincs keret ilyesmire. De tény, hogy nagyon tetszik a B-King. Mondjuk a ZX-10 nem. Sem a 2004, sem az utána jövők sem, ez az új tepsi alakú. Álmaim kawája egy ZX-7R lenne ZX-10 szívvel.
ZX-10R-t vegyél. Vagy S1000RR-t. Ők felül mennek mint állat.
Felrakok -4+10 szettet és akkor sem. De még jobb, ha elkezdek gyűjteni B-Kingre. Bár azt mondják, annak is megvan az a baja, hogy elfogy felül. Csak többől fogy.
Cápa ez a setup kell neked, és akkor nem fog visszakérdezni a gixxer!
Turbo
de milyen márka?és tipus?
ha komolyan érdekel tudok hozatni occon+posta
Jól hangzik. Már csak az a kérdés, ugyanúgy értjük-e a dolgokat. Ami hátrány, hogy ilyen gumiból újat kell venni. Illetve nem ez a hátrány, hanem az, hogy egy új gumi árát kell adni érte.
nem figterezek me félek,igy nincs már gumi égetés csak a lámpáknál és találkozókon szerintem meg nagyon sok van ebben a gumiban azt szeretem benne hogy fel pattanok a motorra és a 3.-ik villanyoszlopnál lévő kanyarban már borithatod is,fékkel-gázzal amivel akarod,nem mászik nem csapkod sehova.........legalább is nekem
Sziasztok,van néhány gumim,ha esetleg valakinek kellene:
180/55 r17 Pirelli Dragon Supercorsa Pro -ÚJ.100%--29900.-
180/55 r17 Conti Race Attak Medium-70%-----8500.-
fehervariablak@gmail.com 30-kilenc51-huszon6-81
Székesfehérvár
Felhasználó és felhasználási terület függő a dolog.
Lehet válogatni kinek mi jön be.
Michelinből csak a power race tetszett, az viszont nagyon!
Persze szépen füstölt, arra minden gumi jó

Bogyó van egy eladó drift autóm, a megépítés harmadáért elvihető. Vatta új motor, hegesztett difi, 100-nál is gázra kapar, nem eszik sokat. Papírozható is.
Hungárián 40 fok csúcsforgalomban elbambultam................talán 40-el.

Járt össze-vissza a bódé de már számítottam rá.

Nem kell hungaroring hozzá.

A vicc hogy többen hülyének néztek e miatt a kijelentésem miatt.

A legfuribb hogy döntve csinálhatsz bármit vele nem lehet kihozni a sodrából.
Szia!Hát köszönöm. sajnálom azért. :)
Ilyennel esett el a haverom a ringen féktávon mert blokkolt a kerék. Én szóltam neki előre.
Inkább túrás.............sokan nem hiszik el és fikáznak de elöl a kemény közepe miatt nagyon könnyen vágja ki visszajelzés nélkül az elejét.
Hátul meg már ledaráltad a szélét és középen még grand canyon méretűek az árkok ha penge kanyarvadász vagy.

Viszont a banditosok szerint elöl power 2ct-vel kombinálva nagyon fincsi és tartós tud lenni.
Az biztos. Én nem nagyon merek mostanában odalennt fordulni.
Van...............csak nem neked.
Ezt sokan dícsérik. Hogy viselkedik karcig döntésnél? Van tartalék?
persze, meg más a tömegviszony a meghajtott kerékre. de érted mit akartam mondani: odalépsz és ugrik keresztbe. nem tököl, nem tapad meg, nem kell a jó gangba rakni, nem kell belekuplungolni, nem kell csomo olyan trükköt bevetni, amit nem is tudok. csak gázt kell adni és jön a bódottá. és azonnal jön.