Ezt a fotót Neked csináltam (illetve mindenkinek, akinek van kedve megszakérteni).
Felül a ferroro ragasztóval átitatódott része látható, ami meg maradt. A többi egyben lerepült, olyan 1,5mm-nyi réteg. A másik érdekesség az a kis perem ott, amit jelöl a nyíl. Emlékem szerint az nem volt ott, amikor a betétet beraktam. Az eredetileg síkba mart betétpálya szépen bekopott egyre mélyebbre a végén már annyira, hogy feltúrt magának egy kis buckát az aluminimba.
Pályanapon érte el a vég. Először csak azt éreztem nincs elég fékerő hátul. Persze mikor jöttek a fordulók, idegből nyomtam, mint az állat. Amikor a peremre felfeküdt, onnantól már inkább hajlott a betét (most is görbe), meg kapta a meleget úgyhogy szépen megunta. Onnan még haza jöttem, de azóta nem mentem vele csak most a héten. A fékbetét csak a szomszéd faluig tartott velem. Az mondjuk fincsi volt, hogy az egyik kanyar előtt még volt fék (utcára elegendő), a következőben már nem.
De a régi öreg morékat a legjobb megkopasztani.Van pénzük nem tudnak olvasni így ha rámutatott valamire hogy mennyibe kerül szemrebbenés nélkül a dupláját mondtam és lealkudta a felét majd feltornásztam picit.
Így elment rendes áron minden.
A mostani dögevők már sajnálják a pízt még alkudni is így nics gondom velük.Ha betévednek csak nem alkuszom és kikotródnak.
Értem, csak cigánykodok. De ugye Te is érted, hogy nincs stift?! De gondolom egy vérbeli a gödöllői esztergályosnak nem lehet probléma. Másodikra tuti jó lesz.
Lenne egy hülye kérdésem. A k5 1000 üléspúpja megegyezik a K6/K7 600/750-ével? Esetleg ha valakinek van eladó szólhat. A másik pedig h az idomhoz patenteket csak gyárit lehet venni, vagy helyettesíthetőek olcsóbbal?
Van egy EURO RACING tip. gyorsgázom, bowdenekkel, plussz ariete, kék "GSX-R" logós zselés markolat hozzá.
K2 1000-ren volt, k4-ig szerintem jó. Valakit érint a dolog ?