Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Z1000-nél volt -ingyenes- megoldás átverni az ECU-t, annál én kivettem mind a 4 pillangót. Én annak örülnék, ha végre rendben lenne a motorod. Lassan belátod, hogy ha ráköltötted volna azt a pénzt egy fiatalabbra, mint amennyit beleöltél a tuningba, most lehet kevesebb gondod lenne.
Ja aztan mi lett a te projecteddel?
20-án Hring 2. felvonás
Lehet, hogy STVA probléma. Olvass lejjebb 5 kommenttel és máris eléd tárul pár dolog. A múlt héten szívtam vele. Nekem is melegen gyulladt ki a piros. De mielőtt nagyon kérdezősködsz érdemes az FI kódot kiolvasni.
k5-6 ra gyorsváltót tud valaki esetleg? pc3 van a motorban. Használt is érdekel, köszi!
Sziasztok!
Van egy olyan problémám, ha sokáig áll a gép picit nehezebben indul be mint szokott, és előfordul hogy bevilágít a piros led valamit az F1 jelzés eddig ez annyira nem kötött le de most melegen is észrevettem ez a problémát szerintetek?(mármint hogy világít)
Motulból 7100 való leginkább szerintem, de ha nem gyilkolod 5100 is jó lehet. Én gyilkolom néha: Valvoline Full Sint 10-40 azt hiszem Durablend, Midland Full sint 10W-50 ,ez 3956/l Ft
Hat latni kellene. Szetszedett allapotban meg amugyis lotyognek a fogaskerekek. Forraszd at a panelt es zsirozd le a kerekeket majd rakd ossze.
Szétszedtem. A fogaskerekek lötyögnek talán a kelleténél jobban. Persze a parazita-ellenállás is elképzelhető. Ez az ohmos probléma hogyan szokott kibukni először? Nem véletlenül úgy, hogy először csak nagy melegben jön elő. Az én motorom ugyanis csak meleg állapotban és meleg időben produkálja ezt a hibát. Amíg a blokk hideg, nincs FI hiba. Mit gondolsz?
Úgyse motoroztam idén utcán, max 1000km-t sztem. Június óta egyáltalán nem. Csak pályán mentem, slick is van rajta, forgalomból is ki akarom vonatni minél előbb, feleslegesen fizetem a kötelezőket is.
Ne csinálj úgy, mint én. Tessék összerakni! Inkább nem próbálom ki, de motorod legyen!
itt van, szét van szedve, kipróbálhatod. nemtom mikor rakom össze leghamarabb a motort, lehet idén már nem is.
Szedd szet nyugodtan. Az ohmikus ellenallas ne tevesszen meg mert terheles alatt elszalhat az erintkezes. A jo motoros ido meg kozbe egyre rovidebb.
Viszont - amikor a motorom megjavult - mégis összeröffenhetnénk. Kíváncsi lennék az enyém mit szól a két szélső rövidhez.
Szia! Ez nagyon hasznos hozzászólás, köszönöm. Hangra sajnos a fogaskerekek kopása a valószínűbb hiba és erre utal, hogy megvan a statikus 7 ohm a tekercseken, bár holland barátunk szerint a jól patkolt motor 7.3 ohm, de ezt betudhatjuk a multimeter pontatlanságának.
szia

Olvastan a gondodat a pillango szeleppel kapcsolatban. Itt sorban javitom ezeket mert mind behalnak. A forrasztasi pontok a nyomtatott aramkori lapon elengednek. Most egy GSXR 600-ashoz fogok hozza hamarosan. Jobb esetben nyitva maradnak de van hogy teljesen bezarva marad. Persze ha a fogak tuntek el a kerekrol akkor sajna kuka es az a borzaszto hogy csak az injector hazzal eggyut adjak. Szedd szet batran. A szegecseket csak le kell koszorulni aztan pici csavarokkal osszerakni. A panelon meg atforrasztani az osszes forr pontot es en meg kicsi vekony huzalt is felforrasztok a nyak vonalra biztositas keppen. Ha van kerdesed szolj.
A kiiktatason ne gondolkozz mert elmegy a motor karakterisztikaja amit talan power commanderrel lehet kicsit javitani.
k1 750 külső tölcsérei ránézésre 15mm körül vannak, én külsőim helyett még az is jó lenne, belülre meg 30 körül azt jónapot.:)
k1 750
54 körül van a tölcsér belső átmérője is nekem, ami rámegy a szívósorra.
itt egy kép, valamennyire látszik:
Holnap megnézem még egyszer azt az 56-ot, gyanús hogy egyikünk rosszul mért. Van ott perem is meg miegymás. Amúgy ha meg is lenne a 2mm átmérő különbség, akkor az sugárban csak 1 és annyit simán nyúlik a gumi, vagy összehúzódik, amikor rászorít a bilincs. Szóval emiatt még ne add fel. Szélén csak 5mm magas? Csinálsz róluk képet majd?
na kimentem, megnéztem. És úgy néz ki nem is lenne jó az ezres nekem. ha az 56os méret a pillangósoron az, ahova a gumi tölcsér rácsúszik, akkor az nekem csak 54mm, tehát 2-vel kisebb. Amúgy a pillangósor vége a legvégén nekem is 49,5mm, viszont onnan folyamatosan beszűkül, 2centire már kb csak 45-46körül van. a 16mm stimmel, nekem kerek a tölcsér vége 66-67mm az átmérő. középsők kb 53mm hosszúak, szélsők meg ilyen 4,5-5mm hosszú kis szar.:)
Ez az áramkör azt hivatott megoldani, hogy teljesen eltávolított STVA-STVS pár esetén se legyen FI hibakód, mivel az ECU azt hiszi, hogy a motor és a szenzor a helyén van. Ez így ok.

A kérdés, hogy az STVS jele nem bemenő értéke-e az befecskendezendő üzemanyag mennyiség kiszámításának (kiolvasásának a regiszterből)?

Mert amennyiben igen, akkor ez az áramkör megszünteti ugyan az FI hibát, de elrontja a keveréket az égéstérben.

Ha viszont az STVS feladata mindössze az, hogy az STV mindenkori pozícióját közölje az ECU-val annak érdekében, hogy az hatékonyan felül tudja vezérelni a gázmarkolattal adott levegő mennyiséget, akkor ez az áramkör nem káros. Csak ebben az esetben a motornak be kellene vadulnia akkor is, ha az egyébként jól működő STVA-STVS párt leszerelem a helyéről, de becsatlakozva hagyom és egy közdarabbal összekötöm, miközben a másodlagos pillangókat a nyitott állásban rögzítem. Csakhogy ezt még tavaly tavasszal kipróbáltam és a motor egyáltalán nem lett vadabb.
A tieid egyébként milyen magasak? (És az átmérőhöz mit szólsz? Csereszavatos a 750 és az 1000?)
igen azt láttam neten, hogy a k1 1k-ban egyforma magasak. jó lenne valami 25-35 közötti magasságút találni valamiből, ami jó bele.:)
Nincs mit! Azt elfelejtettem hozzátenni, hogy nálam mindegyik ez a méret, tehát azonos magasak. És egyébként mindegyik egyformán ovális, de ez szerintem csak az öregsége miatt ilyen. A tölcsérek oldalán található réseknél engedett jobban a gumi 10 év alatt, mint az arra merőleges oldalon. De még az is lehet, hogy direkt ilyenek.