Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Majd kiderül, holnap rendelem hozzá a prop-tech-et.

A kormány a papírjaival és a villahídjával együtt kompletten 50000 pénz, új ár 40%-a. 1000 km-et futott.
És ez nem egy rákókányolok egy krosszkormányt a gyári villahídra kategória

Edem
Szia!

Holnap megmérem, de 310es asszem igen.
Előre hátra is lötyög, gyári tárcsák kikopnak ennél meg az újabb szériáknál.
Igazából hang miatt cserélte az előző tulaj, mert gödröknél zörgött.
Akit nem zavar használja így, vagy újraszegecselés.

Edem
A hétvégén majd csinálok egy videót és felrakom. Azt terveztem, pedig, hogy ezt a szezont még elmotorozom így, mert fékcső, fékbetét csere is aktuális és sajnos nem futja mindenre egyszerre. Vagy nagyon egészségtelen szegénynek? Mert csak akkor jön elő, ha elbaszom az indulást...
Én azért gyanakodtam valamilyen nem kívánatos rezonanciára, mert az enyém csak bizonyos fordulaton, bizonyos ütemű kuplung felengedésnél csinálta (amit én csak 1. fokozatban tudtam produkálni), tehát el kellett hozzá "találni" valami berezgési frekvenciát véletlenül. A másik ok eleve az, hogy valami hangot ad, tehát rezeg. Valamilyen anyagi rezgés, mivel szétszedve minden hibátlan volt, újra összerakva megint csinálta. Lamella csere után is 1-1 alkalommal előfordult, majd végleg elmúlt. Én azóta szerkezetet is cseréltem (nem emiatt).

Korábban szocialista motoroknál lehetett tapasztalni ehhez hasonlót: Némely motor kuplungja egy adott sebesség fokozatban, egy adott fordulaton megcsúszott, mondjuk csak hegymenetben. Szétszedve minden hibátlannak tűnt, a váltó is rendben volt. A kuplung bolygatása (akár csak a lamellák sorrendjének megváltoztatásával) a probléma megszűnt, vagy megváltozott. Az egyetlen elképzelhető magyarázat, hogy a szétgyilkolt, elvetemedett, öreg kuplung egy bizonyos fordulaton, egy bizonyos erő hatására berezeg és saját tömegénél fogva összenyomja a rugóit és megcsúsztatja magát. Amint megcsúszik, az erők megszűnnek, a rezgés rögtön leáll. Jawa-k, CZ-k tudták produkálni ezt a különös hibát. Sohasem hallottam szakértői álláspontot ezzel kapcsolatban, így ez az én feltételezésem. Ami biztos, hogy mentem olyan motorral, ami ezt csinálta.
Sziasztok! Gixer 1000 vásárlása előtt állok. K4 vagy K5-ön töröm a fejem. Valakinek tapasztalat a két modelről? Válaszotokat előre is köszönöm.
Ja akkor capa kollega a jo tippelo. Bar tenyleg hallani kellene. Nem tudsz egy vidit felnyomni ide. Probalok visszaemlekezni ilyen problemara de nemnagyon jut eszembe ilyesmi.
A lánc nem laza, az első fogaskerék állapotát nem tudom. Szerintem nem a fogaskerekek ugranak szét. A motor nem ránt, hanem amikor a kuplung elkezdene fogni előjön ez az istentelen hang, de a motor még meg se mozdul. Mindig inkább újra behúztam a kuplungot és kisebb gáznál engedtem ki újra. Ha egyszer már kiengedtem akkor cibálhatom kedvemre, meg se nyikkan. Többi fokozatban is csinálja, ha csúsztatva engedem rá.
Ha hazamegyek elviszem szerelőhöz, csak sajnos most evvel járok munkába az ország másik végébe.
köszönöm cápa! Remélem nem lesz drágább probléma.
Szia. Van ötlet. Ez GSX-R típus betegség - vagy ez talán tulzás. Úgy mondanám, hogy néha előfordul. Az enyém (K1) ugyanezt csinálta. Egy iszonyatos nyávogó hang miközben a kuplung mintha összefogott volna magától. A megoldás a kopótárcsák cseréje új szettre. Pontos magyarázatot senkitől nem kaptam eddig. Szerintem valamilyen magas frekvenciájú rezonancia van ilyenkor, ami csak öreg, megkeményedett kopótárcsáknál jön elő. Új (puha) szettel nem fordul elő.
Ez biztos így van. De nem létező pénzt nem tudok rákölteni semmire.
Ki perselyeztem egy lemezgyűrűvel, amit dobozos colából vágtam ki. Az FI hiba megszűnt, minden rendeltetés szerűen működik.

Valami más gond viszont van, mert nem megy a motor úgy ahogy kell. A nyomatékosságából és a csúcsteljesítményből is vesztett.
Volna otlet de igazan hallani kellene. Nem laza a lancod? Elso fogaskereked nincs lekopva? Elso fokozat fogaskerekei szetugranak? Rant a motor amikor a hangot hallod? Amikor mar gurulsz 1-Ben es csak odarantod hallod-e ugyanazt a hangot? Tobbi fokozatban odarantva (akar kuplung rasegitessel) hallod-e?
Hali Edem.
k4 be a prop-tech csak anyira változtatja meg a motort mindha nem is a tiéd lenne.Én kb 2 hónapja raktam bele.mentem vele és 1,2,3 -ban brutálisan magváltozott.Egyesben nehéz kihasználni a teljes gyorsulását.Állandóan lóg az eleje. Érdekelne a kormány és a villahíd.
Hali!
Van egy eladó hátsó ledes lámpám!
Érdekel valakit? :)
Itt a hirdetésem:http://www.kepesmotor.hu/lampa...
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. K5 1000-m van és indulásnál 1. fokozatban, ha nagyobb gázra engedem rá a kuplungot valami borzalmas hang jön elő a motorból. Ha finoman 2 fordulaton engedem rá, a hang sehol. A kuplung nem csúszik.
Így látatlanban lenne ötletetek?
Szia Edem,
A féktárcsák érdekelnének.
Melyik irányba lötyög? Oldalra?
310-es ugye?
GSX R 600 06 FRONT - L / R
GSX R 600 07 FRONT - L / R
GSX R 750 06 FRONT - L / R
GSX R 750 07 FRONT - L / R
GSX R 1000 05 FRONT - L / R
GSX R 1000 06 FRONT - L / R
GSX R 1000 07 FRONT - L / R
GSX R 1000 08 FRONT - L / R
Igen, tárolt hiba, ameddig nem törlöd ki szervíz módban.
Hali!

K4 1000-be van valakinek prop-tech fokozatkijelzője-tiltáskiiktatója? tapasztalat? Megéri az árát?

Egy 35 centis bódis van a gépen, meg egy K&N szűrő. Áttételen gondolkodtam még a gyári 17-42ről 16-44 vagy 17-45re módosítani.

Vélemény?

Edem
Sziasztok!

Van pár eladó cuccom:

1. GSX-R 1000 K7 első lábtartó pár 5000/db és gyári állapotú 43as lánckerék 5000 ft.
2 GSX-R 1000 K4 első tárcsák, 5,4 mm vastagság vállmentes, szegecseknél lötyög 15000/2 db
3. Esetleg eladó K4 1000-ről ABM túrakormányom, villahíddal mindennel együtt, szettben lett vásárolva 350 euróért! Ár megegyezés szerint. Kényelmes, és kerékre is jobban jön a gép tőle
Postázom is a cuccokat!

Üdv: Edem
Érdeklődnék, hogy a gsxr-1000 k7 első féktárcsája melyik másik típuséval esetleg szériával egyezik meg?
FI- bocsi...Viszont az hozzá tartozik a történethez, hogy elég sokáig nem jártam vele különböző okokból kifolyólag de ma speciel nyomtam bele kb 70-80 km-et és láss csodát nem csinálja.Másik kérdés ilyen esetben ha már nem világit akkor elméletileg nem is tudják kiolvasni mert az azt jelenti hogy nincs hiba vagy van?Már tárolt hiba?
FI jelzés, nem F1...
Ki kell olvasni a hibakódot és okosabbak leszünk.
Igen ugyan az a felni.
Hali! gsx-r 600-750 első felnije jó lehet gsx-r 1000-hez? Ja,mindegyik 2006-os