Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérdezz kettőt könnyebbet, mert nem tudom. Egy teóriám van, de inkább le sem írom, úgyis azt mondanátok, hogy az nem lehet... Pedig kezd összeállni a kép. Valószínüleg egy jó 60km-t motoroztam úgy, hogy már nem volt benne.
Szia Oszi.
A kipuffancsról van hír a számomra? vagy elkelt?
Igen, én rendeltem kintről Angoloktól közvetlen a Pro-bolt-tól.
Hogy a rákba tudtad azt elhagyni?
A régiek megvannak még otthon, de be van kicsit maródva...
Cápa a 2005-ös feje elektronikával együtt felmegy a tiedre -kinti fórum szerint- akkor tényleg erősebb motorod is lenne. Járjál így vele egy szezont télen meg összespórolod a rávalót.
Valakinek nincs egy fölösleges első fékbetét rögzítőcsavarja?
Igen, de nagy fordulaton amúgy is nyitva lennének a pillangók, tehát nem változik semmi. Elvileg csak az alsó közép tartományban lehetne változás, de az említett dolgok miatt ott sincs előnyös változás (szerintem).

Egyébként a K3-K4-nél már módosítottak ezen a rendszeren. Van egy rudazat, ami nagy gázadás esetén belenyit a másodlagos pillangókba is a vezérlőmotor ellenében is. Ezzel némileg a Te álláspontodat igazolja, mely szerint a pillangószenzor visszacsatolása alapján számolódik a szükséges benzin.

Édemes lenne játszani vele, lehet hogy meg is próbálom mégegyszer. Azt fogom csinálni, hogy egy különálló rögzítőt csinálok a pillangó szenzornak, amit a motor nem forgat (eddig össze voltak kötve). Bár ezzel annó már kisérleteztem emlékem szerint és FI hiba volt az eredmény...
gsxr100 k7, komplett injektosor és páralkatrész,kuplung dekli,légszürőház,öninditó,vizpumpa,blokkház papiros,stb eladó!
K1-en nem próbáltam, K6-on jól működött. A Z is idegbeteg lett tőle, persze ott volt más okosítás is. R1-en nem sokat változott a helyzet, de nem lett rosszabb. Ha úgyis volt beállítás, akkor miért nem vetted ki? Eleve 6000 alatt zárogat úgy tudom, te meg szétpörgeted utcán is.
Oszi, nem Te rendeltél fékbetét rögzítőcsavart? Honnan szerezzek? Tegnap kirepült az egyik első. Fogalmam sincs hogyan.
Ezt mondom. Ha leszeded a lapátokat nem lesz jó. Pont azért, mert az ECU azt hiszi, hogy rajta vannak és hogy ő adagolja a levegőt. És mikor odapörkölsz azt feltételezi, hogy bele tud avatkozni a légáramba és a benzint csak ennek tudatában fecskendezi. Ami a többlet levegőhöz nem jó, sőt. Nagyjából rosszabb, mintha hagynád, hogy az ECU szépen vezérelje a levegőt és a benzint együtt. Én ezt tapasztaltam és más logikus magyarázatot nem tudok erre.
Pilisszentkeresztről Dobogókő felé a nyereg előtt az utolsó előtti tört balosban olaj az úton (most már földdel meghintve)! De egyébként is gránitporos az út, mert "javították" az utat... Tessék figyelni, főleg alkonyatkor. Nehéz észre venni!
Itt is van az injektorokról érdekesség...
http://www.gixxer.com/forums/s...
Ahogy nézem ezen a injektorsoron, a pali csak simán a terelőlapátokat leszedte, de a tengelyét benne hagyta.
Amúgy tuti át lehet verni, mert én az EXUP szelepemnél is úgy vertem át, h azt hiszi, h ott vezérelgeti, pedig nincs is rajta...
És nem avval a technikával, h kikötöttem az ECM-ből, hanem emuláltam neki egy EXUP vezérlőt...
Ez tök jó tényleg. Csak mostmár elmondhatná/leírhatná valaki, hogy hogyan(!) kell ezt a módosítást megfelelően elvégezni!?

Én ugyanis - mint azt Neked is mutatam - megcsináltam. És a motor egyáltalán nem lett vadabb. Csundit meglérdeztem. Azt mondta, semmilyen körülmények között nem kötik ki a pillangósort natúrban, csak akkor ha más vezérlőelektronika kerül a motorba, vagy megfelelő tudású aktív box van mellérakva (gondolok itt a PC-re és a hasonlókra). A pillangósort ugyanis a térképpel összefüggésben mozgatja az a bizonyos motor és az ECM még észre is veszi, ha nem fordulnak el. Indításkor azal kezdi, hogy leteszteli. Ha átbaszod az ECM pillangó vezérlőjét, akkor adtál a motornak több levegőt. De több benzint még mindíg nem, mert az ECM - az átbaszás miatt - azt hiszi, hogy a pillangók zárva vannak. És kevesebb levegőhöz kevesebb benzint ad.

Azt kéne megtudni, hogyan lehet a pillangósort úgy kinyitni, hogy az ECM tudjon róla, hogy folyamatosan nyitva van, de ne jelezzen FI hibát. Ez ugyanis nekem nem sikerült.

Ez rögtön magyarázhatja azt, hogy más típusokon esetleg miért működik. Ha a fokolószenzor folyamatosan adja a nyitott álláshoz tarozó jelet ÉS(!) az ECU ezt el is fogaja, akkor valóban jó lehet. Csakhogy a GSX-R-en az utóbbi tétel nem állja meg a helyét. FI-hiba van, ha a szenzor nem követi a léptetőmotort.

Viszont ha eljössz és van kedved bütykölni felrakhatjuk az általam készített átbaszót egy újabb próba kedvéért. Akár az enyém, akár a Te motorodra.
Én a fiatalabbnál próbáltam, ott tuti volt. Végül kettő lett kiszedve az R1-ből, így esőben is lehet vele menni.
Létezik, hogy kettesben gyengébben megy a motor, mint hármasban? 2000km után feltünt
érdekes, az is kiszedte a másodlagos pillangószelep sort...

http://www.ebay.co.uk/itm/suzu...
Több motort is nézegettem, de valahogy ez fogott meg. mostani motorom is gsxr és megvagyok vele elégedve de mindig is szerettem volna egy 1000es mocit, igaz próbáltam már, de az nem olyan mint ha a tulajdonodban lenne:) és mondjuk ez a tipus szerintem ár/évjárat arányban nagyon jó a többihez viszonyitva
Itt nem nagyon van olyan jó üres egyenes, mint amarra. Amúgy hétvégére tervezek Euro-Ringet. Bemelegítésnek Hungaroring előtt.
Aha, emléxek. namajd nemsokára úgyis megyek arra...
Aztán kimegyünk a német autobahn-ra persze, vagy pedig a zárt versenypályára...
Helyes.
Aztán szép szívlámpásat válasszál!
De csak mert jókat írtunk nem muszáj GSX-R-t venni. A többi motor se rossz. A tulajdonságaik alapján érdemes dönteni.
Én is szépen lassan vettem meg hozzá mindent.
Aztán amikor megvolt, akkor jött a műtét.
Karbisorból volt 3 darab is nekem, mert nem ment mind1ikkel rendesen...
Kábé. Amúgy már 5.-ben leakad. Mindíg a váltás pillanatában szoktam ránézni és amikor a 6.-at dobtam, akkor már beállt a bűvös szám. Csak kéne mennünk egy összehasonlító tesztet. Emlékszel, hogy alattam a Tiéd is csak kettőnyolcvan valameddig ment. A levegő komoly ellenfél.
Köszi szépen, nagyon rendesek vagytok! VAlószinűleg jövőre lesz esedékes a motor és biztos jelezni fogom nektek:)
Pörögnek itt a 40ezrek... Ezitten a probléma. Amibe ez a motor van, abból már kettőt lehetne venni.