Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah, a kipurendszert lehagytam, de az meg is van neked...
Amikor neked leakad az órád, sztem én akkor raknám a 4.-et...
Dehogynem, csak lehet osztanák az észt...
Csináld azt amit én a CB1000-remnél. Gyárilag 98 lovas volt. Lett belőle kb 130.
Hengerfejben szeleprugók csere, vezérműtengely csere, ECM csere, karbisor csere, szívótorkok csere, légszűrőház átalakít...

Ahogy én csinálnám:
750-es hengerfejből a rugókat, meg vezműtengelyt, meg ECM-et(mivel ez 13500-ig pörög), de ha akarod, akkor a 600-asból is össze lehet kotorni ezeket, mert az meg 14500-ig tud pörögni.
Elsőnek ezek csere, kipróbál.
Ha gyenge, és nem úgy megy mint kéne, akkor Hayabusa injektorsor és ECM...
Ebből tuti, h össze lehet valami jót varázsolni.
130km után villan fel a sárga úgy, hogy rövidebb az áttételem.
Ami mellesleg nem is tudom mennyire csapja be az órát, mert ma 75km-es út helyett 80-at mért. Csundiéktól Kesztölc fele meg már az első ív közepén kiakad a sebességmérő akkor is, ha csak az OMV kúttól húzom neki. Gyári áttétellel meg még vízszintesen sem akadt ki soha, nem hogy dombnak fel.
Nem is tudom. Nekem átlag 7-et eszik, de laza 120-130-as túratempóban 6 is tud lenni. Hogyha a cimbivel(Hayabusás) versenyezgetünk, és végigveretünk mindenhol, akor sem meg 8,5 fölé, nem úgy mint a karbis gépek...
Itt már nem mered leírni?
Cápa, nekem már meglett csinálva a hézag. Csak pár szívó hézag volt elnemve. Összesen 3 darab ha jól emlékszek.

Amúgy van egy ötletem még az erő csiholására. Megírom mail-ben...
Én csak ajánlani tudom.
És ha gondod lenne vele, keress mail-ben, vagy itt, tuti tudunk segíteni.
Az enyémnek is leszakadt a feje, de ezt már nem lehet megforrasztani. Aztán rendeltem hozzá egy gyárit inkább...
180-200között zx9 nekem mind 6,0-át evett, K6 1000 7-et, hiába sokkal könnyebb. Azt se mondhatom hogy sokat kapott, mert nem volt kormos a kipufogója.
R1 munkába járósan 6,5-et eszik, picit sokallom.
én sem azt mondtam h nálam ennyit eszik, csak volt egy ilyen is mikor felfedeztük Szlovákiát
Most elolvastam mit írtam, egy dolog kimaradt:
- A futómű kifejezetten jó a GSX-R-en. Lehet állítani mindenhogyan és nem is hiába tekergeti az ember. Kompenzálja valamelyest a fék alulmotivált mivoltát.
És annak mi köze a sportmotorozáshoz? Hidd el, sok takarékosabb sportgép van. Egy ZX-9R megelégszik 8 literrel akkor is, ha nem engeded a mutatót 200 alá és nem kell a sebességhatárokat betartani ahhoz, hogy 4,5-t fogyasszon. Igaz nem is megy így.
Huh. Ezeket már elfelejtettem. Nem tudom fejből és változtak is az árak. Jobban jársz ha a hivatalos jogszabályokra rákeresel máshol. Saccra azt mondom olyan 80-100 ezer átpapírozni egy ilyen mopedet (biztosítási díjjal együtt). Narancsföldön semmi sem olcsó.
Köszönöm szépen nagyon sokat segitettél. Esetleg még annyit kérdeznék, hogy mennyi az évi papirológia, gondolok itt a biztositásra, esetleg műszaki vizsga meg ami még kell. Köszi még egyszer, azt hiszem jó választás lesz a motor
annyival egészíteném ki a fogyasztás témát, hogy lehet vele 4,5-et is menni (ez a sebességhatárok betartásával jár, persze nem 1-2-es fokozatban)
Szia!

Mázlid van, épp a gépnél sziesztázok...
Alapjába véve jó véleménnyel vagyok a típusról. Persze olyan hibát, ne kövess el: ne vegyél ár alatt kérdéses állípotú gépet! Ez mindennél fontosabb tanács!

Előnyök-hátrányok bontást nehéz írni, mert ennek a típusnak gyakorlatilag nincsenek hibái. Ami jó vagy rossz benne, az csak ízlés dolga.

Dióhélyban:
- Típushibák nincsenek.
- A váz masszív, meggyőző.
- A többi, de főleg a modernebb sportgépeknél nagyobb méretű, kényelmesebb.
- De mégis kellően sportos és nem nehezebb a mai gépeknél, sőt! Inkább könnyebb.
- Nem kifejezetten fordulékony, de jó kompromisszum a fordulás és az egyenesfutás között. Az esetleges bizonytalanságot gyárilag szerelt kormány lengés csillapító simítja el.
- A fék kellő tartalékkal rendelkezik, de érzetre nem túl meggyőző. Sok típus van, amin jobb élményt nyút a fékezés.
- A blokk kifejezetten nyomatékos és elég aggresszív erőleadás jellemzi: Közép fordulaton nincs vetélytársa.
- Ez maga után vonja azt, hogy a GSX-R fogyasztása nem mondható alacsonynak. Keveset fogyasztani nem szeret, csak szenvedve lehet 6 liter környékére vinni. 7-8-körül szeret enni, határ a csillagos ég, ha húzod neki - mint minden sportmotornál.
- A motor végét gyakorlatilag csak a csapágyasra gyilkolás tudja jelenteni. Ez 50 és 100 ezer km között tud bekövetkezni az előző tulaj habitusától és gondosságától függően. Ezért fontos, hogy jó állapotú motort vegyél, akár drágábban is!
- Ha mégis baj van, Magyarországon ezt a legolcsóbb üzemeltetni, mert viszonylag könnyű olcsó alkatrészt találni hozzá. (Értsd: rohatd drága, de a többi típusé még drágább. )
- 5-6 liternyi csomagtere van.

A GSX-R mindenkinek ajálott aki szeretne egy hétköznapi életben is jól használható, megbízható sportgépet, aminek nincsenek rigojás hülyeségei és a sportmotorok között egész igénytelen, munkagép jellegű. Kicst nyers és kicsit merev cserébe nagy és erős. Tulajdonságait magasabb és/vagy nagyobb súlyú motoros könnyebben kamatoztatja.

Nem lesz vele elégedett az, aki a pokoli csúcsteljesítményt keresi 160LE felett (annak újabb R1, vagy ZX-10 kell). Nem fog tetszeni annak, aki rezzenéstelen, hangtalan, lehellet finoman működő műszert akar (annak CBR, vagy R1 kell). Nem lesz vele elégedett az, aki a 600-as motorok fordulékonyságát várja (annak CBR vagy ZX10 kell).

Remélem tudtam segíteni a döntésben.

Üdv: Cápa
Szia!

Lenne pár kérdésem. Jelenlegi motoromat szeretném lecserélni, és pont egy K1 K2es 1000et nézegettem. Érdekelne, hogy milyen véleménnyel vagy a motorról, mennyire megbizható? A fogyasztást mennyire tudod leszoritani? Javitani valók esetleg? Köszi a választ előre is
K3 1000-re kuplung bovden kellene,ha van valakinek elfekvőbe írjon, hívjon.
Letört a vége a kuplungkarnál sajna.
Nekem -1 +3 van és 650-es gumi. Megy vagy 240-et.
-2 +4-es áttétel és meg is van.
Mint mondtam minden használható segítségnek örülök. Börs legalább elérhető távolság nekem. De azthiszem erre már csak a tél folyamán kerül majd sor. Most egyben van a gép, nem piszkálok bele. Bár a szelephézagokra rá kéne néznem.

Apropó szelephézag... Oszi, egyszer azt mondtad, hogy érdekel a téma és a Te rakétádon is meg kellene csinálni. Mi a helyzet ezzel a dologgal? Te már megnézted a hézagokat?
Szerintem ennek a 14,000-es fordulat lett a veszte
Én a helyedben lemérném azokat a veztengelyeket, amiket beleraktál a motorba, és akkor kiderül, hogy mi is az valójában. Ha kell, az ilyen mérésben tudok segíteni. Aztán kiderül, hogy mit hogyan lehetne onnan mókolni. Pl szoktak a kipuff tengely helyére szívótengelyt (akár a gyári szívótengelyed ill egy olyat csak jó állapotút, vagy lehet inkább 600-as vagy 750es gixxer szívótengelyt) rakni, az lényegesen nagyobb a gyári, de általában még a tuning kipufftengelyeknél is. Szívó oldalra meg esetleg a K5/K6 ezres tengelyét be lehet tenni, feltéve, ha a mostani tengelyed nincs akkora (ez mérésből kiderül). És ilyen tengelyeket viszonylag jó áron lehet szerezni. Egy megfelelő fokolással pont magas fordulaton fogsz ilyen módosítással nyerni, mondjuk 7-8000 fölött, alatta meg picikét lesz csak rosszabb.
Csak egy ötlet, én a 750en tervezgetek ilyeneket, de még nem jutottam el a kivitelezésig.
Na. Elkészítettem a disszertációmat a témában. Íme: