Nem azért tuningoljuk a motort, hogy 1:55-ből 1:54-t csináljjunk. Hanem azért, hogy annak a gyorsulás érzetnek, amit egy 450-es krosszmotor tud legalább a felét érezzük. A köridő annyira nem érdekelt eddig, hogy soha le sem mértem, pedig mostmár összesen hat pályanapon voltam életemben. Amíg akár egyetlen ember is van, aki gyorsabban megy nálam, addig nincs mit méricskélni. És eddig ilyen mindíg akadt. Hiába fordulok elöl-hátul radírozó gumikkal, hiába fékezek orra állva, van aki akkor is gyorsabb nálam. Nagyjából a korrekord 110%-án kívül vagyok, magyarán nagy szarra sem jó a köridőm.
Hát amíg a Chrobák futja az 54-et K7 600-al gyári első futóművel addig minden blokk-tuning megkérdőjeleződik. De hát mink nem vagyunk ő.
Egyébként a kipufogót le kell cserélni mert a gyári kiégeti a pályaidomot, ha már lecseréled nem árt bepadozni. Annyi elég is.
az sem,nem még a félkörös.elég a gyári kicsit légszürö kipufogo,meg állitás és áttétel,aztán mehet a 53is akár,onnan futomü és pájlot kérdése,nem pedig a plusz 10loerő
keréken mért 188le,és ha figyeltél volna akkor most tudnád hogy a nyomatékgörbe csak rá van helyezve a másikra,de nem az értéknek megfelelő helyre...üjjjé le 1.es
igazából semmi közöm a dologhoz, de sztem ez főtengelyre átszámított power már. legalábbis a nyomaték biztos, és akkor valószínű a teljesítmény is. 122NM körül mutat a görbe, ha ez keréken lenne, akkor az csúnyán 130NM fölött lenne főtengelyen. ez egy ezres motortól elég hihetetlen adat sztem. csak egy észrevétel.
ez egyébként majdnem igaz,már ami a tudásodat illeti... de forumban biztos hogy ász vagy,egyébként meg szép is!
na ez saját csiszolás,nem is olyan rossz,a nyomaték érték nincs rajta csak a görbe van ráhelyezve,nem tudni mennyi nyujtonméter,de a görbe szép és hasznos is....meg látni hogy tol odafönt is rendesen,van még ott is szufla,szép versenymotoros görbe.
anno nekem kipufogo végen bedugva nem mukodott össze vissza mért,,csak a szonda helyére betekrvemért értelmesen,
viszont az általam reszelt blokk erősebb volt érzetre is ,meg a pad szerint is,csak ahhoz kellett volna szelep is meg rugo is.pedig maszek fokolás,meg josimurásitás ,meg saját polir volt benne.olyan bivaly volt hogy pringen 3,4be a gumi közepét tépte meg,és mindig ágaskodott,de szo szerint mindig,12.000felett meg még egy vagy két lapáttal tett rá,ez is lett a veszte,nem néztem mit forgatom,csak vertem neki mert tolosan pörgött nem szenvedve,ahol a gyári elhal,kb 12.500,ott az a blokk még rombolt.bár nem birt sokat ,de az a keret szükösségének is betudható.a motorhoz ncsak autosportban jártas szakik nyultak,na meg én.valahol megvan a görbe is,ddt talán tudja,a fanson fent van,lehet ő be tudja tenni ide.
Egyébként a kipufogót le kell cserélni mert a gyári kiégeti a pályaidomot, ha már lecseréled nem árt bepadozni. Annyi elég is.
ha a nyomatéknak más a skálázása, akkor oks. azt gondoltam ugyan az a skála vonatkozik arra is.
na ez saját csiszolás,nem is olyan rossz,a nyomaték érték nincs rajta csak a görbe van ráhelyezve,nem tudni mennyi nyujtonméter,de a görbe szép és hasznos is....meg látni hogy tol odafönt is rendesen,van még ott is szufla,szép versenymotoros görbe.
viszont az általam reszelt blokk erősebb volt érzetre is ,meg a pad szerint is,csak ahhoz kellett volna szelep is meg rugo is.pedig maszek fokolás,meg josimurásitás ,meg saját polir volt benne.olyan bivaly volt hogy pringen 3,4be a gumi közepét tépte meg,és mindig ágaskodott,de szo szerint mindig,12.000felett meg még egy vagy két lapáttal tett rá,ez is lett a veszte,nem néztem mit forgatom,csak vertem neki mert tolosan pörgött nem szenvedve,ahol a gyári elhal,kb 12.500,ott az a blokk még rombolt.bár nem birt sokat ,de az a keret szükösségének is betudható.a motorhoz ncsak autosportban jártas szakik nyultak,na meg én.valahol megvan a görbe is,ddt talán tudja,a fanson fent van,lehet ő be tudja tenni ide.