Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na ez nagyon nem jo....már akkor is jobbnak kellett volna lennie ha csak simán egészségesebb a veztengelyed mint az eredeti,ez egy halott blokk EKG-ja....legalábbis ugy tünik.
Vegyél ZX-10R-t.
Utállak, mert te voltál a 10e-res...
Sztem simán!
Nálunk a K1-2-nél is működik. Teljesen kompatibilis.
Azok a lyukak miért vannak?
A hengerfejből miért nem síkoltattál le?

Én tudom! Turbo vagy Nitro a válasz a problémádra... Az 9000-től is tolhat...

Tök furi, mert én meg inkább kezdek elmenni más irányba. Lehet azért mert öregszek. Mostanában halál nyugodtan vezetek, talán a lóerők 2/3-át ha használom.
Helló Cápa, nem kérdeztél, ÚGYHOGY írom :
Nem gyantáztad ki?! Szőrös maradt? Jövő vasárnap egy kis Csobánka TT?
A szelepeket becsiszoltam, a csatornákat felmartam és kisimítottam. Gyantázni nem gyantáztam ki, tehát a kiflit benne hagytam, de pl. a az acélhüvelyből a lépcsőt kicsiszoltam. Fokolástól függetlenül, a kopott tengelyek helyett egy egészen jó párat kapott. A szeleprugók mindegyikét megmértem. A statikus mérés alapján mind kifogástalan.

A vezérműtengely talán valóban nem hivatott több energiát vinni a rendszerbe. De valóban felelős azért, hogy milyen fordulaton legyen a legjobb szellőzése a hengereknek, így tualjdonképpen a karakterisztikát befolyásolja a lehetőségeken belül. (A GSX-R vs. ZX-R példát Te is ismered: a két blokkban szerintem nincsenek túl nagy effektív eltérések és nincs is nagy különbség a motorok tudása között. Ehelyett a karakterisztikájuk más. A ZX alul semmi, felül halál típus, a GSX-R alul bika felül elmegy típus.) Hiszek abban, hogy a vezérlés elcsavarásával "választani lehet" ezek között a módok között.

Elfogadom azt is, ha nem így van és én várok túl sokat. Elfogadom, mihelyts valaki elmondja, hogy milyen igényhez, mit, merre kell változtatni és az mennyit is ér.

Én csak annyit tudok, hogy az általam eddig vezetett sportmotorok (FZR600, Z750, Z1000, ZX-9R, GSX-R750) mindnyájan egyformák voltak a tekintetben, hogy egyre növekvő fordulathoz, egyre nagyobb gyorsulás társult, sőt a gyorsulás inkább négyzetesen nőtt. A GSX-R1000 az első olyan motorom, aminél ez nem így van. (És ez kibaszottul idegesít benne.) Baszik, rendesen gyorsulni 9000 fölött. (Alapbeállítással is ilyen volt, oszié is ilyen, próbáltam K4-t is az is ilyen - állítólag a CBR-ek is.)

Ha valaki erre tud bármilyen tuti gyógyert - az eddig is leírhatta volna, mert egy éve dumálok erről.
Helló Cápa, nem kérdeztél, de írom rendbe van a k6 1000 amit Sedutól vettem, jó kondiba van a gép

Sedu pont ma vittem ki a motort egy helyre, csinálnak/csináltak egy másik toldást-az exup szelep helyére,amit kivettél, már szétrázkódott, nem tudtam normálisan összerakni, hogy ne fújjon ki, vágtak vékony falú rozsdamentes acélból, meg kellett egyel kisebb bilincs is szóval +40le ja a gyári dob végig titánból van, azt hittem csak a dob palástja...
na de motor még mindig nem eladó
a legjobbakat!
Én nem hinném, hogy önmagában egy tunig vezérműtengely megoldaná a dolgot. A szelepeket is be kéne csiszolni, esetleg kimarni a szelepfészket, nagyobb szelepek stb. De nem értek hozzá.
Kimérve nincs, megnézve volt. Beszereltem mindkét vezérműtengely párt többször is és lehúzva megnéztem hogyan állnak a fogaskerekek. Az utólag vásárolt holminál mindkét(!) tengelyen azt láttam, hogy a tengelyek késnek a főtengelyhez képest kb. 3-4 fokot (fél - 1 fogat). Ez egyértelműen látszott, de azt nem tudom, hogy nem a régi tengely túlzott kopottsága miatt mértem-e ezt a különbséget (A régi tengelypár kopott, az új közel sem annyira, elvileg máshogy fekszik fel a nyomótányérokon.) Arra gondoltam, hogy ekkora különbség még akkor sem származhat kopástól, ha némely bütyök már élesre volt kopva. Tehát az, hogy mindkét tengely késése valós, vagy csak becsapós, nem tudom. Szemre egyértelműen látszott, a fogak máshol álltak a szelepfedélsíkhoz képest.

Elhittem, amit az eladó mondott vagyis, hogy a tengelyek egy prop-tech által húzott motorból származnak, ami 180+ stb. lóerőket tudott és 13 ezerig forgott. (Az most tök mindegy, hogy a lóerő adat valós-e.) Mikor azt láttam, hogy valóban máshogy áll, mint a gyári, különösebb számolgatás nélkül beszereltem.

Azt, hogy mindkét tengely késése egyébként megfelel-e a forgósabb karakterisztikának, megint nem tudom, mert erről nem találtam elég részletes és egyértelmű leírást és bevallom végiggondolva nem értem.

Végülis a 13 ezerig forgásból nem lett semmi, 9000 felett jobban lélegzik, mint eddig, de seggberúgásnak nyoma sincs, nyomaték meg talán több van, mint eddig volt.

Ennyi a sztori.

Mostmár nem megyek gépműhelybe mégegyszer úgy, hogy nem tudom tökéletesen, hogy mit kell csinálni és miért. Szóval, ha valaki érti a vezérműtengely tuning mikéntjét, bátran írja le.
Sziasztok nincs valakinek gsxrk4 hez felső villahidja egyenes kormány befogatos utángyártott kéne gébként sv1000be lesz:)
Az, hogy nem jó a vezérműtengely egy kimért tény? Vagy csak egy ötlet? Hány fokra lett elnyomva és mennyit szerettél volna?
Nincs eget verő különbség, egy hajszállal lett erősebb az enyém. Úgy érzem, hogy amit a lehetőségekből ki lehetett hozni turbó maróval meg smirglivel, azt kihoztam belőle. Nem lett gyengébb és nincs túl nagy lyuk benne. Pontosabban a forgattyúházak között van lyuk:
4 csavarok Yoshi RS-3 valakinek?
Akkor nemsok esélyem lenne, mert nekem gyári az áttétel.
Amúgy jól írtad, szólóban 2-esbe veszi fel az elejét gázra.

Majd jól egymásra rakom a két görbénket...
sziasztok! lenne egy olyan kérdésem, hogy egy k6 750es, vagy egy k6 600as műszerfala működhet e a k5 1000 esen! fontos lennne!
Cápa nem nem egy évjáratú a motor amiről beszéltünk, a réginél lehet ront a pillangószelep kivétel. A mostaniból csak kettő van kiszedve. Ha stabil alapjáratot akarsz növeljél a lendkerék súlyán, illetve tegyél fojtást a kipufogódba.
Kérdezd meg Mzolit itt a fórumon milyen a bordó motorja amit tőlem vett. 3x kértem vissza, soha nem adta
Szia!
Már elkelt!
üdv teljesitményen mennyit dominál ls mennyi az anyni árban?
Kifejtenéd
Nincs mit
10 000-nél hogy megáll.
Ha a 4 dugós 4 betétes is, akkor igen, jobban fog.