Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy érzed.
Ez attól lehet, hogy - ha jól értem - kiszedted a pillangószelepet a rendszerből. Magyarán eltávolítottad azt a berendezést, ami az eddigi alsó fordulati erőt biztosította. És az semmilyen körülmények között nem is fog visszatérni. Örülj, ha van stabil alapjáratod. Nekem pl. olyanom nincs.
Rövidítsd le a tütéket, ez olcsón megoldja a gondot. CBR-nél is bevált, ha kell csinálok fényképet az eriggyről.
Legutóbb 8-ért vettem a 6 dugós párját, azóta csak nem lett ennyi infláció,vagy a 4 dugós jobban fog? Nézek az elmebajon akkor 6-osat, vagy valami ócska Ducati Brembot.
Helló srácok!

Végre sikerült beszereznem az Y összekötő csövet és le is dobtuk a katalizátort, fel a csövet, viszont kicsit érezni hogy "szelel" a csatlakozási pontnál. Kellene tömítés hozzá. Valaki tud segíteni? Mit javasoltok? Tömítést vagy pasztát? Vagy egyszerre mennyen a kettő? Amúgy baszott hangos lett a gép! Hihetetlen mennyire visszafogja a katalizátor! Ja, meg annyi van, hogy olyan 3000-ig nem érzem azt az erőt amit megszoktam, a fölött változatlanul megy, de tartomány alsó részén tuti szarabb lett. Ez attól lehet hogy kicsit kifúj? Megoldja a tömítés a problémát? Köszi a segítséget!
Még nem futottunk összehasonlító tesztet, de talán nincs is értelme, mert nekem más az áttételem. Oszié másodikban gázra kerék - kijavít ha nem így van - ez felveszi 3.-ban is gázzal.

Ha megnézed bigoneoszi görbéjét, az övé 10.000 fordulat fölött ér a csúcsra, ahonnan azonnal esni kezd a teljesítmény. Az enyém már 9800-nál eléri a csúcsot és onnantól vísszintes a görbe a leszabályzásig. Ezt menet közben is lehet érezni, 9000 után marad az egyenletes gyorsulás az eddigi egyre gyengülő erejű gyorsulás helyett.

A cél persze az lett volna, hogy 9000 felett is emelkedjen a görbe. Sajons ez nem jött össze és azt gondolom azért, mert nem azt nem olyan vezérműtengelyt kaptam, amiben megegyeztünk és/vagy én nem ilyennek képzeltem. Tovább / máshogy fogom fokoltatni. Ez lehet, hogy csak jövőre lesz majd és akkor kap egy vékonyabb hengerfej pakkot is. Ez ugyanis most a gyári sürítés (-54e km-rel) alakult ki. Van annyira kopott, hogy elbírjon egy vékonyabb tömítést.
Nem. Használtam vettem, "ez már el van fokolva" címszóval. Ismerős ismerősén keresztül került hozzám.
Honnan van a vezértengely? Rendelted?
De a görbéid legalább elég egyenletesek. Jól sikerült! Tartottam tőle hogy mivel megfaragtad ezért tele lesz lukkal a motor! De a kép alapján fasza. Érzésre és az osziéhoz képest milyen a motor?
Igen, Ő csinálta. Sajnos nem lett olyan, mint szerettem volna. Valszeg átvertek a vezérmű tengellyel. Ez nem úgy van csavarva, ahogy nekem jó lett volna, persze szemre nem lehet látni. 9000 fölött most is gyenge, igaz nem annyira, mint eddig. Nyomaték még mindíg akad középen, úgyhogy van miből veszíteni. Tekerjük tovább.
És a motor mit tud papírforma szerint? Csunderlik állította végülis?
Kössz a cuccot. Jó lett.
Akkor kar kő.
A gömbfej tört le a karról.
Kiszedtem. Már jó minden.
Nameg leszúr egy másik rudat?
A kép lemaradt.
Esztergányos nem szedi ki?
Igen, történt. A felvidéki bakhátakon addig krosszoztam, amíg az akksi súlya alatt leszakadt a tartódoboz és ezen kívül eltört a váltókar rudazata. Meg lett írva a térkép, gondoltam meghajtom végre. Remekül sikerült:
Nem téged............a posztot.
Történt valami vagy csak rébuszok?
Keresek k7-hez fejidomtartó konzolt, első lámpát, jobbos visszapillantót. Egyelőre. Ha van piros-szürke színűhöz eladó idom az is érdekel. Főleg a jobb oldala, meg az eleje. :)
Honnan tudjam, hogz most nézed-e, vagy holnap után, vagy vágod, vagy harapod? Meg mit?
Most nézem?
A mai Pilis-Ipoly TT nem zárult valami vidáman. Ami nem tört el a motoron, az szétesett. Van valakinek váltórudazat gömbfeje? Beletört a csavar. A váltókarra menő vége kell (a balmenetes).