Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akksi saruk rá vannak húzva rendesen? nekem amiatt állt meg menet közben
Segítsetek!
K5-ös motorom van és ha gyorsabb tempóban haladok akkor néha leáll a motor 2-3 másodpercig, közben világít a kulcs lámpa. !
Jó a fékje, megy is, nem szeretem vezetni, átalakítani pedig sajnálnám a gyári állapotú motort, pedig az lesz.
Picit lejjebb viszem az árát, ha egy hét alatt nem kel el akkor megy rá a Renthal fatbar
Mindkét ember cigánykodik aki ma jött volna érte. Hátde 5 forinttal lement az euró, engedjél mán belőle
Mi baj vele? Nem fog a fék? Meg gondolom gyenge.
Köszi azért. Megint motor vásárlás előtt állok, nem vált be az R1. Ha valakinek van eladó K5-6 jelezze. Esetleg sérült K9 is érdekel. 1MFt körül szánok rá. Esztétikai hiba nem zavar, műszakilag legyen rendben.
Van hozzá munkahengerem. Gyári, nem radiális 20-as az ára karral.
Nincs supermotos ismerosom.
köszi az nekem túl drága
üdv Alex
Igen, ennyit szeretnék érte.
A postát meg az utánvétet esetleg megfelezhetjük.
Boti
30-ért?
Szia. Teljesen új állapotban van egy arany színű állítható eredeti nem kinai titax karral és kompletten ennyi. Posta utanvét megoldható vagy Dombóvár személyesen. Boti
képet tudnál rola küldeni?
meg hogy mennyi lenne?
fékkar van rajta?
ferrarif430c@freemail.hu
köszi
képet tudnál küldeni? meg hogy mennyi lenne fékkarral vagy?
fékkar nélül?
ja és hogy hol található?
ferrarif430c@freemail.hu
köszi
Cápa van eladó verseny supermoto alkatrészem. Öhlins e-h komplett futómű, behringer fék, excel 17-es kerekek 320-as tárcsával. Érdekel esetleg, vagy a baráti körödet? Hibátlan keveset használt. Nagyon jó áron adom.

Illetve keresek CR500 komplett blokkot is.

Illetve 190-es gumi ha kell valakinek 5mm minta körben. Conti Race attack soft.
R1 felső munkahenger jó lesz? (Olajtartály nincs hozzá, de a GSX-R tartály rámegy. Radiális!
Ha van egy ép K2 fékkarod, akkor azt beszámítom fél áron.
K8 radiális? Az van. 30 Titax karral.
Sziasztok!
Nincs valakinek k2-es gixerhez első, fölső fékmunkahengere?
köszi
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_k8-5736545
És ennek mi értelme van? Összességében ugyan úgy van rögzítve a fék, mint eredetileg, csak még egy plussz alkatrészt beteszel a nyereg és a villa közé. Ez elég nagy parasztvakításnak tűnő dolog.
Nem kell jobb Már hidegen is jól fog, hegyekben amikor lefelé gurulok még jobban fog. Nem egy újas, de nem is blokkol idiótán, mint a 999-es Ducati. Összességében erősebb, mint a Multistrada, ha a gyári beállítástól puhább az eleje akkor iszonyat nagyot bólint fékezéskor. Ez még gumi fékcsővel

Cápa az RS250-nél akkor volt kihasználva a fék, amikor fékezéskor fájt a csuklóm Furcsa, hogy annak a könnyű motornak nem emelkedett el úgy a hátulja, mégis lassult elmebeteg módon.
Én azt vettem észre magamon, hogy a 10 év szutykokkal való motorzásn nem tett jót a fék-érzet beidegződéseimnek. Attól, hogy kemény az érzet, attól még a fék fog. Csak "nem merem" tovább húzni, mert bennem van, hogy ilyen erővel markolt féknél már elcsúszott a barum gumi, vagy elszakadt a bowden, vagy valami egyéb apokalipszis ütött be. Meg ugye a gumi tapadás. Az ember megszokja, hogy milyen erejű kitámasztásnál kezd sok lenni a fékből. És ezek a motorok a többszörösét tudják a beidgződött értékeknek. Én elég nehezen hangolódom rá. Közúton nem tudok határon fékezni (az agyam nem tud), pályanapon is csak 10 kör tán tudom elhinni, hogy igenis lehet azt még jobban is tépni. Szerintem Sedu is emiatt keresgéli mindíg a jobb érzetet. Mert az több lelki erőt ad.
Jah, van akinek nem tetszik. Az én vezetési stílusomnak megfelel.
Elvileg ugyanolyan, de ezekből volt több dugattyúmérettel, úgytudom.
Furi, h a 9-esen szídják.

R1 tetszik?
A jó öreg 6 dugós féket
ZX9-en elvileg ugyanaz volt, nekem nem tetszett.
Majd meglátjuk, h mi is változott...
Most beírtam a keresőbe. Első találat:
http://zsiguli.hu/index.php?ac...
Az oldal alsó harmadánál:

A sportvezérműtengelyeket általában maximum 3 főtengelyfokkal szokták késleltetni vagy siettetni.

Siettetés vagy késleltetés:

Ha a vezérműtengely siet a főtengelyhez képest, tehát a vezérműtengely a szimmetriáján van, de a főtengely még a fhp előtt ,akkor a motor az alsó-közép fordulatszámtartományban nyomatékosabb lesz, ellenben nem képes akkora fordulatszámra és nem is annyira pörgős.

Ha a vezérműtengely késik a főtengelyhez képest, tehát a vezérműtengely a szimmetriáján van, a főtengely már elhagyta a fhp-t, akkor a motor alsó-közép fordulatszámtartományában veszit nyomatékából, viszont a felső fordulatszámhatára kitolódik és pörgősebbé válik.

Betettem az eredeti és "elfokolt" tengelypárt és lehúztam mindkettőt az illesztési pozícióban. Ekkor a szeleprugók a tengelyeket ugye adott helyzetbe feszítik. Ekkor megnéztem hogy állnak jelek a lánckeréken. Az "elfokolt" tengelypár jelei egyértelműen alrébb voltak 3-4 fokkal az óra mutató járásának megfelelő irányba, tehát a lánckerekek "siettek". Működés közben ez azt jelenti, hogy a vezérműtengelyek késnek (hogy fentebb is írják).

Ha nem vertek át, akkor ez Prop-tech vezérmű tengely egy húzott blokkból. Én úgy érzem jobban megy a motor, de nincs lehengerlő különbség eddig és meglepően erős 5-6000 fordulatnál is. De ismét nem vagyok biztos a dolgomban, mert sajna augusztusban cibáltam utoljára a bajszát.

Éppen ezért ezért majd elugrok bigoneoszihoz és cserélünk megint.