Gumipók tökéletesen érti a dolgát, az én Hayabusám összes műveletét (henger, hengerfej, váltó javítás) ő végezte el, megfelelő áron, igényes munka került ki mindig a kezei közül. Merem ajánlani!
Mióta nálam van a motor 12000 km tettem bele, most volt olaj csere 5000km-ént csináltam, motul 5100 és motul 300v 10w-40 es olajjal.
Tavaly vettem észre hogy ezt csinálja.
Akkor gumipók is meg tudja csinálni ha esetleg a szelepszár szimering , vagy inkább keressem fel Pistit ? de legjobb lehet az lenne ha megmutatnám neki.
Olajat cseréltél már? Én mennék vele 1-200 km-t ha ezután nem múlik el akkor szelepszár szimmering, ha nem akkor gyűrű, de ahhoz nagyon sokat kellett volna kapnia.
Nem régen vettünk egy BMW-t, az is sokat állt kereskedésben. Az első 100 km-ig hidegen füstölt, most hogy olajat is cseréltünk semmi baja, nem kellett megbontani a motorját, nincs füstje.
Sedu , látom Debreceni vagy, valami jó szerelőt tudsz ? Power citybe nem viszem , ott már volt egyszer ! Gyöngyösi István halottam ,ajánlották. Valami tapasztalat ?
Üdv emberek.
Olyan problémám lenne (gsxr 1000 k2 ) , tavaly kezdte el csinálni, hogy gázra pamacsot lök . A motor 5 évig állt, 11000 km volt benne mikor hozzám került ,most 24500.
A füstöt akkor adja amikor gázt odarántam neki, hidegen soha nem öltem . Szelepszár szimering ? és ha igen honnan lehet rendelni ?
Kölcsönadásnak talán nincs értelme, bár megoldható lenne. Az állító az enyémen jó. Esetleg amikor visszaadom megkapnád azt is. De igazából venni egyet sokkal egyszerűbb.
Egy évjárat lehet, hogy nem ártott volna. Mindenesetre K1 méretet tudok mondani. Tehát...
Az M5 csavarok egy d=89mm átmérőjű körön helyezkednek el a körbe írható szabályos nyolcszög csúcsainál. A nyolccszög tájolása olyan, hogy a motor képzeletbeli hosszanti felezővonalára és az erre merőleges egyenesre esnek(*) a csavarok, a többi négy pedig 45-fokra elforgatva ezektől.
* A K1-en csak 7 csavar van, a leghátsó pozícióban levő hiányzik (a tanksapka hátra nyílik, ezért ott nincs neki hely).
Sziasztok!
Azért pofátlankodtam írni mert szeretnék kérni tőletek egy kis szívességet.Valaki megtudná mondani nekem a csavarok távolságát és pontos elrendezését a tanksapkánál?Évjáratonként megegyezik ez a méret GSX-R-eknél vagy folyamatosan változtattak?
Sokat segítenétek ezzel.
Üdv.
Tavaly vettem észre hogy ezt csinálja.
Akkor gumipók is meg tudja csinálni ha esetleg a szelepszár szimering , vagy inkább keressem fel Pistit ? de legjobb lehet az lenne ha megmutatnám neki.
Ha csak kisebb munka van azt Gumipók is meg tudja csinálni.
Nem régen vettünk egy BMW-t, az is sokat állt kereskedésben. Az első 100 km-ig hidegen füstölt, most hogy olajat is cseréltünk semmi baja, nem kellett megbontani a motorját, nincs füstje.
Olyan problémám lenne (gsxr 1000 k2 ) , tavaly kezdte el csinálni, hogy gázra pamacsot lök . A motor 5 évig állt, 11000 km volt benne mikor hozzám került ,most 24500.
A füstöt akkor adja amikor gázt odarántam neki, hidegen soha nem öltem . Szelepszár szimering ? és ha igen honnan lehet rendelni ?
Igazából bármelyiket, csak cserélni kell hozzá az alsó és felső villahidat is.
Az M5 csavarok egy d=89mm átmérőjű körön helyezkednek el a körbe írható szabályos nyolcszög csúcsainál. A nyolccszög tájolása olyan, hogy a motor képzeletbeli hosszanti felezővonalára és az erre merőleges egyenesre esnek(*) a csavarok, a többi négy pedig 45-fokra elforgatva ezektől.
* A K1-en csak 7 csavar van, a leghátsó pozícióban levő hiányzik (a tanksapka hátra nyílik, ezért ott nincs neki hely).
Azért pofátlankodtam írni mert szeretnék kérni tőletek egy kis szívességet.Valaki megtudná mondani nekem a csavarok távolságát és pontos elrendezését a tanksapkánál?Évjáratonként megegyezik ez a méret GSX-R-eknél vagy folyamatosan változtattak?
Sokat segítenétek ezzel.
Üdv.
itt megtalálod: http://servicemanualsgsxr.com/