Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az érdekes
Ez érdekes. Nekem pont fordítva volt.
a gyári után nekem is faszábbnak tűnik ez alig jön be, azt meg majdnem rá tudtam húzni az ujjaimra
Ez mondjuk faszábbnak is tűnik. Nekem előre vannak tekerve a kormánycsutkák és úgyis elfér. Pontosabban múlt időben. Eladó.
ez ilyen
nem ugyanaz. r1-é még kicsit döntött is, annak el kellene férnie.
Az ugyanaz, mint a 2004-es R1? Nekem olyan van. Kicsit feltekerve, plusz a karba bele reszelve, plusz az állítócsavar fejét lekapva elfért.
gsxr 600/750 k4/k5 nissin pumpa. csak akkor férne el ha felhajtanám mint atom de úgy lehetetlen vele fékezni. így amúgy használható a vas teljesen, úgysem fordítom odáig be a kormányt soha.
Milyen típusú a kar, ami nem fért el?
ez annyira tropa, hogy nem lehet vele mit kezdeni (mi is próbáltuk), csak biztosító...
nem. ahogy kicseréltem a féket a radiális pumpa beleér a fejidomkonzolba ha teljesen balra fordítom a kormányt. azért kellene egy hozzá való sérült fejkonzol, mert azt lehetne vagdosni, hajligatni stb nem tudom h a k3-é hogy állna a dologhoz. de ha nem kell neked elpostázhatod
azt hittem biztosítónak kell...
Nem tudom hogy jó lehet e k2-eshez. Más a lámpa, más elől minden.
k3-hoz van...
nem jó?
Akkor nyugodtan dobd ki a szar mérlegeteket...
Nézzük csak, a képeken milyen volt neked. 2003 ugye?
Racing vagy Evolution rendszer sima mezei karbondobbal. Olvasgass egy kicsit:
http://www.holtugmc.dk/images/...
Aztán lehet sírni haver...
Az, h a tiédnek nincs belseje az 1 dolog(akkor átbasztak), bár lehet külön NEKED gyártottak 1 kiló alatti karbondobot...
Neem, semmit nem felejtettél el.
Na igen. Baszta a fantáziámat, de most amúgy kicsit megnyugtattál ezzel a súly dologgal.
Agyaltam, h csak le kéne cserélni a gyárit, de jól döntöttem, h nem cseréltem...
Attól függ. Nekem pl kapcsolhatós már...
nekem is akörül, ezért is furcsállom, hogy 9x-nél kapcsolna
Bocs,hogy bele vauvau,nekem 103-104 foknál kapcsolt a múltkor. Ez normális?
de az nem csak 100 felett kapcsol?
Dugóban 90 fok felett azt írta...
Amúgy azért kérdéses a ventilátor, h bekapcsolt-e, mert az elég nagy áramot vesz fel, és attól is lehet...
Mármint a régi tengely kuka. Jól néz ki és mérges is lesz, majdnem úgy fogja venni a lapot, mint egy Ducati
van valakinek felesleges, meghajlott, eltört fejidomkonzolja k2-höz?
Nem, ez az eredeti (használt) hajtókar. Amit látsz egy elég hosszú mérési sorozat egyik lépése volt, amivel megpróbáltam megállapítani, hogy a lengő tömegek hogyan alakulnak az egyes hengerekben. Ezzel azt próbáltam megállapítani, hogy a rendszer össztömege hogyan oszlik meg. Hogy végülis sikerült e gramm pontossággal pontos egyensúlyba hozni a rendszert az csak használatkor fog kiderülni. Az viszont biztos, hogy a kiegyensúlyozó tengely kuka.
Ez új hajtókar? Mit csinálsz vele lekönnyíted?