Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem. Várok még pénzemre és próbálok fiatalabb motort venni. Ma is megvettek egy 750 K6-ot pedig váz hegesztett volt. Be vannak zsongva az emberek. Csak az vigasztal, hogy így is tudok napi 150 km-t motorozni.
Mármint a legönnyebb anyagok közül az aluminium a legolcsóbb.
A tömőanyag térfogatától függ legjobban a tömeg, ezért nem is érdemes a dekákat számolni. Az YZ-m dobja, amiből állandóan kiszakadt a gyapot és tök üres volt (és persze alu) fele olyan súlyú se volt, mint a Muzzy.

Egyébként nem értem ezt a titán, acél, karbon stb. mizériát. A legkönnyebb és legolcsóbb anyag az aluminium.

A másik amit sosem értek, ezek a Slip-on elömlők... Technikailag undorító, okádék megoldás, kalap szar.

De hát a GSX-R-re majdnem mindegy, mert a szuperkönnyű gyári leömlők végére is szerelnek egy 6-os lemezt, amihez 8-as csavarokkal odatekerik a dobot. Ez a Muzzynál egy halál pontos acélbilincs, amit egyetlen 5-ös csavarocska szorít úgy, hogy kisujjal meghúzod és csak szétrobbantani lehet. A Muzzy rendszer természetesen nem darabokból van, hanem össze van hegesztve, sőt! Merevítő lemezkék is vannak a csövek között.
Hali!
Te vetted meg a kéket? Amit márc 15-én akartál megnézni...
R1 verseny akra dob kevesebb, mint 1 kiló. kb. 50 centi hosszú, 60-as belsővel, nem kiégve.
Mivel tudom, hogy a kipufogó tömeg a fétised, mérten Neked egy kicsit, hogy élvezkedhess.

Muzzy Performance rendszer (acél): 3,6kg
Muzzy Perfofmance dob (aluminium): 1,9kg
Bódis Slip-On rendszer (tank-acél): 4,4kg
Finster ovál dob (GSX-R-hez): (aluminium): 2,1kg
Suzuki GSX-R rendszer (titán): 3,5kg
Suzuki GSX-R dob (acél): n/a (sose láttam ilyet közelről)
köszi a kimerítő és gyors választ
sokat segítettél
ha tudok alkudni és jó állapotú elhozom
Sziasztok!
Valaki esetleg nem tud véletlenül egy ilyen jobb oldali idomot?
Egy kis infó róla.
Gyári dob 3,3kg
Rozsdamentes palásttal 2,6kg
Karbon palásttal 2,1kg
http://shop.yoshimura-jp.com/e...
http://shop.yoshimura-jp.com/
f...
Szia,
Húú, már elég régi az a kép. Azóta lecseréltem a rozsdamentes dobot ugyan olyanra, csak karbonból.
Igazából szeretem azt is ha üvölt egy motor, de hosszú távon elég szar hallgatni. Sokat cserélgettem a dobokat a gépen, h eltaláljam ami nekem kell, de sztem ez a "aranyközépút". Nem is halk, de nem is üvölt(nagyfordulaton azért megjön a hangja). A sünök sem basztatnak érte, meg műszakin is átmegy(csak oda bele kell rakni a db killer-t). Külföldön sem baszogatnak érte, mert E betűs.
Nálam már injektor van, de nem kellett utána állítgatni. Légszűrőt nem cseréltem. Nem hinném, h azt a 1-2 lóerőt ha be is lenne állítva megérezném. Szóval gyári légszűrővel nyomom. Nem szórakozok a sportszűrővel.
Ahogy nézem a hirdetett dobot, ugyan olyan mint az enyém volt.
Az ára amúgy tartós(azért csak Yoshi). Én 60-ért vettem, és annyiért is adtam el.
Jah, az embléma! Ez EREDETI JAPÁN gyártású Yoshimura, nem a gagyi amerikai. Ezt látod a táblán is mert rajta van a Japán zászló.
Ezek a dobok mindig is többet értek mint az amcsi dobok. Jah, és csak a Japánban gyártott dobok vannak E4 jelzéssel, h megfelel az Európai szabványoknak. Árban, ha 60-ba el tudod hozni, sztem jó vétel lenne.
bigoneoszi a képeiden lévő yoshi dob mikori?
mennyire vagy megelégedve vele hang ügyileg?
dob feltétele után fúvókáztattál vagy légszűrőcsere volt?
azért kérdem mert egy hasonlót hirdet egy srác itt a képes motoron
a paláston lévő embléma nem hasonlít az általam látott yoshi dobok emblémájára az miért van?
ez az:
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Nekem az okosok azt mondták, hogy akkor jó, ha hidegen nagyon minimálisan zörög a lánc és melegen meg elhallgat, én próbálom így állítgatni, de igazán sokszor még nem kellett hozzápiszkálni szerencsére. Amúgy, ha túlfeszíted a láncot, üzemmelegen sípoló hangja lesz, az már nem jó.
Szia! Írnál 3 sort arról, hogy milyen szisztéma szerint ellenőrzöd/állítod a feszességet ezzel? Mennyire lehet pl. hallani járatás közben, hogy elhallgat a zörgés mikor feszíted? Egyértelműen hallatszik? Vagy nagyon oda kell figyelni?
Nem AP Racing az, hanem APE. Nekem ilyen van a Hayabusában, évente 1 szer ránézek és annyi...
Cápa ezzel még én se bajlódnék

9-es max fogyasztása 15 liter volt végig 6.-ikban.

Most olyan hideg van munkába menet, hogy a Ducati kijön 4 literből (max. 80-nal).
Régebben linkeltem AP racinget.
Nekem gyári vezérműtengely van elfokolva. Nincs "valódi" (komoly) tuning, csak karakterisztika módosítás, amolyan "fogjuk rá, hogy jobb lett" módon. Összeszerelés után talán még nincs probléma, de ha a lánc megnyúlik utolérheti. Elvégre az a blokk, amiből kivettem úgy járt sok-sok kilométer után (abban viszont nem volt középső lap). Mivel a lánc nyúlást a láncfeszítő kiszerelésével lehet a legegyszerűbben megnézni, időnte (relative gyakran) úgyis megnézném. És ha már így van miért ne lehetne csavarorsós feszítőm. Azon csak teketni kell és semmit nem kell kiszedni. Kívülről is átom hol jár és előre bejelölhetem meddig engedjem nyúlni.
nyugodtan ki lehet venni.....semmi baj nem lesz,mondjuk nem is érezni sokat.....a baj akkor jön ha más a vezérműtengely,és még el is van fokolva,akkor már lehet gond a hengerfej tömités és az előbbi modositások együttese miatt.bár ha van vadi uj yosi rugod akkor nem lehet gond a szeleplebegéssel....egyébként lesz!ez biztos...és drága tapasztalat volt!
Ja, ez tart vissza. Nehogy egy szép napon "ezt a kis kört még kibírja utána állítás nélkül" címszóval neki iramodjak a hegyoldalnak, aztán hazafele már Iveco-val jöjjek. Emiatt nem szedtem ki végül a hengerfej tömítésből sem egy lapot. Nem kell a balhé, inkább vesszen oda pár paci.
Hello!

Kétszemélyes hegyi szerpentinezős gyorstúránál se evett 7nél többet. TT feeling huzamosabb ideig sosem volt, de folyamatos 200 fölött biztos két számjegyű lett volna a fogyasztás
Értem. Valamilyen szinten igazad van.
Viszont gondozásmentes a fogasléces mint az akksi...
De tényleg stílus függő is, meg a Tied 200 lovas volt. Amúgy a fogyasztás tekintetében a GSX-R-rel (szerintem) pont "az a baj", hogy nem lehet vele keveset etetni. Sokat mindegyikkel lehet.
Öregesen.
Nemtom, h mennyi kört mentem, de a 2 óra MERSZ alatt fogyott el egy tank benzinem, 2:20 és 2:43 között mozogtam köridőben...
Már próbálkozom a magyar ékezetes írással, de úgy látom, ez egyelőre igen nyögve-nyelős.