Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Meglátom mennyit fog enni az olajból, de ha nem horror a fogyás akkor nem is szeretném megbontani... a japók összerakták, jobb azt nem bántani. 10w40 repsolt kapott, meglátjuk milyen lesz. váltó pontos vele.

De még csak 250 km-et mentem vele, szóval sokat nem tudok nyilatkozni.
Tőlem már sokan kérdezték, kiváncsi leszek vagyok a Te véleményedre. ZX-9R után milyennek találod a GSX-R-t?
Ha nem eszik sok olajat ne bontsátok meg a blokkját. Szerintem 1l/6000km még beleférhet.
-2 +3-al pályáztam.(hring)
a hig olaj nem hiszem hogy gond lenne,inkább a szar olaj. az üzemmód minden inditásnál A-ba kapcsol(mindegy milyenben volt),és azt egyszerüen váltod az erre a célra tervezett és rendszeresitett kapcsolóval ,amit megtalálsz a motorod elején.
ami a menetdinamikát érinti a te esetedben,azaz "megy mint a hulye"az inkább az áttételtől van és nem a légszürő auszpuff egyvelegtől.az inkább csak hanghatást tekintve ad jelentősebb változást mint sem motor teljesitményt.bár kétség nem fér hozzá nem mennek ezek a k7-ek olyan rosszul.
Sziasztok!

K7 1000hez lenne egy pár kérdésem

A váltóvillanót hogy kell állítani?
Az a-b-c üzemmódot járó motornál kell állítani hosszany nyomva valamelyik módléptetőt, majd megnyomva a-b-c közül választani? Kiváncsi vagyok a különbségre, amúgy jó az eredeti üzemmód

Van még valami reserve trip meter... az a megtehető km-et mutatja még az üzemanyag függvényében? Kell azt nullázni? A motoron nem néztem, csak a szervízkönyvet olvasgatva jutott eszembe:)

Amúgy mint kiderült a füst ami jön a kipuffból, az inkább olaj... szerelő szerint pálya használat híg olajjal nem használt a szelepszárszimeringeknek. Csak gázelvételnél nyom egy kicsit.
Most 10w40el első ránézésre annyira nem produkálja, majd meglátjuk mennyi olaj fogy.
Megy mint a hülye, K&N meg Bódis 4az1ben -1+2 áttétel. 3000 forintyi benzin nem sok km-re elég De hát vízből nem lesz teljesítmény...

Előre is köszi!

Edem
Latod mi van, ha tulcifrazod. Koszi!
nemleömlő na....összekötő.
sanos nem tudom ,nem emlékszem tehát nem 35 ezer. de neked segitek és elmondom előre djorsan hogy igen leömlővel együtt.
Az esztergálás szpesziális téma. Más szakembereknél simán csak nem sikerülnek a dolgok, de az esztergálásban működik az "ezt nem lehet megcsinálni" intézmény - ahogy Te is írod pl. akkor, ha valamihez befogó szerszámot kell csinálni. A másik kedvencem:
- Van hozzá anyag (kifizetem), vagy hozzak?
- Nem kell, van anyag.
Mikor átveszem látom, hogy 2 darabból van összehegesztve az van leesztergálva.
Nincs valakinek eladó légkulcsa? Hülye fejjel eladtam a sajátomat. 1/2 vagy 3/4-es érdekelne.
Látom szeretsz egyedi alkatrészekkel kísérletezni ha esztergályos v lakatos munkában segítség kell keress meg nyugodtan, szívesen segítek,ahogy nézem majdnem a szomszéd faluban vagy.
Esztergányos mind ilyen. Szedettem le a Z lendkerekéből 50%-ot, befogja -csálén- azt mondja üt a gyári lendkerék. Mondom akkor lehet esztergálni központosítót hozzá, és nézzük meg. Azzal jól be tudta fogni, és csodával határos módon nem ütött. Utána szedtünk le belőle, és jó is lett. Nincsenek csodák. Örülj ha nem 40 éve szétkopott gépen kezd neki.
Azért mert Magyarországon vagyunk és tapasztalatból tudom, hogy egy bármilyen szakembernek pontosan, ismételve, jól érthetően el kell magyarázni, hogy mit kell csinálni különben tuti, hogy elbassza. A "60!" azt jelenti, hogy "60", tehát nem 59,92 és nem 60,07. Pl. azt is, elmondtam, hogy direkt olyan anyagot választottam, ami megfelelő élszögű késsel egészen símárha húzható és, hogy erre szükség is van. Le is húzta szép símára, majd megfordította és befogta a gépbe onnan.... pedig egy 30 centis alurudat kapott, igazán volt hol befogni. Mivel úgyis kap tömítőpasztát jó így is, de egyáltalán nem erről volt szó. Ha tudnám, hogy nem magammal baszok ki, azt mondtam volna, hogy csinálja úra saját anyagköltségén. De már belefáradtam ebbe. Elfogadtam, hogy nálunk így mennek a dolgok, örüljek, hogy bemegy a helyére a darab és kuss a nevem, ja és még én vagyok az okoskodó idióta.

Kérdeztem az elefpében, mennyiért csinálta a dobot Janó. Kérdezzem telefonon? Vagy Janót kérdezzem? Vagy ne kérdezzek ennyit?
miértvanfelkiáltojel!?
Igen, megvan. Még nem mértem le, de érezhetően nehezebb a Bódis. De nem baj. A kiegyensúlyozó tengelyem annyival könnyebb.
Köszi szépen! Most sokat segítettél!
http://www.yoshimura-rd.com/Co...

ide írsz és várhatóan 1 napon belül válaszolnak. én leveleztem pár hónapja velük és mindig válaszoltak és asszem Adam-nek hívják a vezetőt. Igaz nem adtak pontos választ...
de Magyarhonban a XX-kerület kossuth u.-ban van a forgalmazójuk:
http://www.corsaro.hu/

a srác(50 év körüli) neve nem jut eszembe, de kis pénzért egészen segítőkész tud lenni
Japan.
És megvan már az új renccer?
Lemérted súlyra a gyárit meg az újat?
Kiváncsi lennék rá.
Attól függ, h Japán vagy USA gyártású...
Írsz egyet
Sziasztok.
Gyári Yoshimura TRS Titan Full rendszerhez lehet szerezni utólagosan tüv engedélyt? Ha igen honnan?
Ennyiért nekem sem kell. Én a teljes rendszert árulom ennyiért és fel sem hívnak...
Nekem van 2db ilyen dobom+összekötő cső és kat kiiktató "Y" 150000-t senkinek nem kellett....Szerintem nagyon sokat kér érte,persze tudom,hogy nem ez volt a kérdés,csak meglepődtem az áron