Írok kicsit részletesebben, hátha érdekel valakit.
Tapasztalataim:
K5 750 (1000 km alatt mindössze): könnyű, kezes, még két személlyel is kényelmes, alul kicsit nyomatékszegény a köbcentiből kifolyólag. 7 literes fogyasztás, utcára tökéletes választás lehet.
K4 1000: kényelem hasonló a 750hez, motorerő sokkal többet nyújt értelemszerűen, 8 literes fogyasztás, első fék gyárilag elég harmatos jó betét ellenére is, K7-hez képest kevésbé fordulékony, mint egy felturbózott ZX9es jobb futóművel aki K7 akar lenni
K7 1000: brutális minden fordulatszám tartományban (-1+2 áttétel), utcán végképp kihasználhatatlan, két személlyel gondolom ágaskodni fog, egy személlyel elég jól ki lehet vele gyorsítani kerekezés nélkül. Első fék fém fékcsővel brembo betéttel panaszra nem ad okot, ott fordul ahova akarom, szerintem nem kell bemutatni...
És hogy ezek milyenek egy 2002es ZX9R-hez képest?
16000 km-et mentem a kawával, általában két személlyel. úgy is kényelmes volt mindkettőnknek. 7 literes fogyasztással, meg a 20 kiló plusz súlyával és a kb 145-150 lóerejével (USA) bőven elég volt gyári áttétellel is az ereje. Első fék fémfékcsővel se volt az igazi. Húzni kellett, hogy beforduljon a gixxerhez képest, ahol a kawa már megingott 170-es kanyarsebességnél, ott a K7 megy mintha zsinóron húznák. Futómű gyári beállításon volt, jó gumikkal próbálva.
A gixxer ereje több örömet okoz meg a futómű is természetesen a kawához képest, de 800 ezerért egy 2002 körüli kawa ha jó állapotú, szerintem bőven elegendő bárkinek... túrázni kár ,,feküdni" egy ennyire sportos beállítottságú suzukin. Ha meg néha elgurul a gyógyszer, a ninja is megállja a helyét.
A maga hibáival-szépségeivel az egyik legjobb motorom volt a 9es ninja.
Az a hozzáállás, hogy csak a kawa, meg csak a honda, meg suzuki a ti motorotok meg úgy hülyeség ahogy van, mindegyik jó szerintem, nekem speciel az ,,überkirály" 2004es 1000rr széttörte már ráüléskor a kezemet, golyóimat, nekem egyáltalán nem jött be...
V2-ből SV 1000ret semmiképp se lehet hasonlítani a sor 4 ezresekhez, de nekem egy 2009es Tuono se vett le a lábamról az ilyen olyan spéci cuccaival együtt sem.
Végszóként nyilván a K7-et választanám az összes felsorolt közül, kimotorozni sosem fogom tudni, remélem tudunk vigyázni egymásra...
Meglátom mennyit fog enni az olajból, de ha nem horror a fogyás akkor nem is szeretném megbontani... a japók összerakták, jobb azt nem bántani. 10w40 repsolt kapott, meglátjuk milyen lesz. váltó pontos vele.
De még csak 250 km-et mentem vele, szóval sokat nem tudok nyilatkozni.
a hig olaj nem hiszem hogy gond lenne,inkább a szar olaj. az üzemmód minden inditásnál A-ba kapcsol(mindegy milyenben volt),és azt egyszerüen váltod az erre a célra tervezett és rendszeresitett kapcsolóval ,amit megtalálsz a motorod elején.
ami a menetdinamikát érinti a te esetedben,azaz "megy mint a hulye"az inkább az áttételtől van és nem a légszürő auszpuff egyvelegtől.az inkább csak hanghatást tekintve ad jelentősebb változást mint sem motor teljesitményt.bár kétség nem fér hozzá nem mennek ezek a k7-ek olyan rosszul.
A váltóvillanót hogy kell állítani?
Az a-b-c üzemmódot járó motornál kell állítani hosszany nyomva valamelyik módléptetőt, majd megnyomva a-b-c közül választani? Kiváncsi vagyok a különbségre, amúgy jó az eredeti üzemmód
Van még valami reserve trip meter... az a megtehető km-et mutatja még az üzemanyag függvényében? Kell azt nullázni? A motoron nem néztem, csak a szervízkönyvet olvasgatva jutott eszembe:)
Amúgy mint kiderült a füst ami jön a kipuffból, az inkább olaj... szerelő szerint pálya használat híg olajjal nem használt a szelepszárszimeringeknek. Csak gázelvételnél nyom egy kicsit.
Most 10w40el első ránézésre annyira nem produkálja, majd meglátjuk mennyi olaj fogy.
Megy mint a hülye, K&N meg Bódis 4az1ben -1+2 áttétel. 3000 forintyi benzin nem sok km-re elég De hát vízből nem lesz teljesítmény...
Az esztergálás szpesziális téma. Más szakembereknél simán csak nem sikerülnek a dolgok, de az esztergálásban működik az "ezt nem lehet megcsinálni" intézmény - ahogy Te is írod pl. akkor, ha valamihez befogó szerszámot kell csinálni. A másik kedvencem:
- Van hozzá anyag (kifizetem), vagy hozzak?
- Nem kell, van anyag.
Mikor átveszem látom, hogy 2 darabból van összehegesztve az van leesztergálva.
Látom szeretsz egyedi alkatrészekkel kísérletezni ha esztergályos v lakatos munkában segítség kell keress meg nyugodtan, szívesen segítek,ahogy nézem majdnem a szomszéd faluban vagy.
Esztergányos mind ilyen. Szedettem le a Z lendkerekéből 50%-ot, befogja -csálén- azt mondja üt a gyári lendkerék. Mondom akkor lehet esztergálni központosítót hozzá, és nézzük meg. Azzal jól be tudta fogni, és csodával határos módon nem ütött. Utána szedtünk le belőle, és jó is lett. Nincsenek csodák. Örülj ha nem 40 éve szétkopott gépen kezd neki.
Azért mert Magyarországon vagyunk és tapasztalatból tudom, hogy egy bármilyen szakembernek pontosan, ismételve, jól érthetően el kell magyarázni, hogy mit kell csinálni különben tuti, hogy elbassza. A "60!" azt jelenti, hogy "60", tehát nem 59,92 és nem 60,07. Pl. azt is, elmondtam, hogy direkt olyan anyagot választottam, ami megfelelő élszögű késsel egészen símárha húzható és, hogy erre szükség is van. Le is húzta szép símára, majd megfordította és befogta a gépbe onnan.... pedig egy 30 centis alurudat kapott, igazán volt hol befogni. Mivel úgyis kap tömítőpasztát jó így is, de egyáltalán nem erről volt szó. Ha tudnám, hogy nem magammal baszok ki, azt mondtam volna, hogy csinálja úra saját anyagköltségén. De már belefáradtam ebbe. Elfogadtam, hogy nálunk így mennek a dolgok, örüljek, hogy bemegy a helyére a darab és kuss a nevem, ja és még én vagyok az okoskodó idióta.
Kérdeztem az elefpében, mennyiért csinálta a dobot Janó. Kérdezzem telefonon? Vagy Janót kérdezzem? Vagy ne kérdezzek ennyit?
ide írsz és várhatóan 1 napon belül válaszolnak. én leveleztem pár hónapja velük és mindig válaszoltak és asszem Adam-nek hívják a vezetőt. Igaz nem adtak pontos választ...
de Magyarhonban a XX-kerület kossuth u.-ban van a forgalmazójuk: http://www.corsaro.hu/
a srác(50 év körüli) neve nem jut eszembe, de kis pénzért egészen segítőkész tud lenni
Írok kicsit részletesebben, hátha érdekel valakit.
Tapasztalataim:
K5 750 (1000 km alatt mindössze): könnyű, kezes, még két személlyel is kényelmes, alul kicsit nyomatékszegény a köbcentiből kifolyólag. 7 literes fogyasztás, utcára tökéletes választás lehet.
K4 1000: kényelem hasonló a 750hez, motorerő sokkal többet nyújt értelemszerűen, 8 literes fogyasztás, első fék gyárilag elég harmatos jó betét ellenére is, K7-hez képest kevésbé fordulékony, mint egy felturbózott ZX9es jobb futóművel aki K7 akar lenni
K7 1000: brutális minden fordulatszám tartományban (-1+2 áttétel), utcán végképp kihasználhatatlan, két személlyel gondolom ágaskodni fog, egy személlyel elég jól ki lehet vele gyorsítani kerekezés nélkül. Első fék fém fékcsővel brembo betéttel panaszra nem ad okot, ott fordul ahova akarom, szerintem nem kell bemutatni...
És hogy ezek milyenek egy 2002es ZX9R-hez képest?
16000 km-et mentem a kawával, általában két személlyel. úgy is kényelmes volt mindkettőnknek. 7 literes fogyasztással, meg a 20 kiló plusz súlyával és a kb 145-150 lóerejével (USA) bőven elég volt gyári áttétellel is az ereje. Első fék fémfékcsővel se volt az igazi. Húzni kellett, hogy beforduljon a gixxerhez képest, ahol a kawa már megingott 170-es kanyarsebességnél, ott a K7 megy mintha zsinóron húznák. Futómű gyári beállításon volt, jó gumikkal próbálva.
A gixxer ereje több örömet okoz meg a futómű is természetesen a kawához képest, de 800 ezerért egy 2002 körüli kawa ha jó állapotú, szerintem bőven elegendő bárkinek... túrázni kár ,,feküdni" egy ennyire sportos beállítottságú suzukin. Ha meg néha elgurul a gyógyszer, a ninja is megállja a helyét.
A maga hibáival-szépségeivel az egyik legjobb motorom volt a 9es ninja.
Az a hozzáállás, hogy csak a kawa, meg csak a honda, meg suzuki a ti motorotok meg úgy hülyeség ahogy van, mindegyik jó szerintem, nekem speciel az ,,überkirály" 2004es 1000rr széttörte már ráüléskor a kezemet, golyóimat, nekem egyáltalán nem jött be...
V2-ből SV 1000ret semmiképp se lehet hasonlítani a sor 4 ezresekhez, de nekem egy 2009es Tuono se vett le a lábamról az ilyen olyan spéci cuccaival együtt sem.
Végszóként nyilván a K7-et választanám az összes felsorolt közül, kimotorozni sosem fogom tudni, remélem tudunk vigyázni egymásra...
Edem