Speciel sokszor szokták a csizmát is cserélni a villaszár alján.
Pl egy újabb GSXR-ére, és egyből mehet a radiális cucc rá.
Mondjuk én nemhiszem, h lecserélem majd a féket, mert sztem frankó...
Egyértelmű,hogy nem egyből csutkagáz,szépen fokozatosan...de gond nélkül lehet kellemesen lépegetni mint a Hornettel,ha odafigyel az ember a csuklóra,de a Hornet-hez képest azért nagyon könnyen emelkedik az eleje .amúgy milyen évjáratú lessz az 1000-es?
Am nem városba való egy superbike ! Az hogy hogyan kell ráérezni,és összhangba lenni a géppel mindenki maga tanulja meg,ezt nem lehet csak úgy elmagyarázni
Annyi biztos,hogy nem játék! Nekem is volt Hornet-em,majd egy nyomatékosabb gépem (1.4-es GSX) de az ezres nagyon durva ha lépek vele,még mai napig libabőrös leszek gyorsulás közben
Szóval csak rajtad múlik :) Meg egy vezetés technikai tréning is jobban összehozna a géppel
Tanácsotokat szeretném kérni.
40 fölötti pali vagyok. Szeretek motorozni. Ez eddig közhely. Egy hét és hozzájutok egy GSX-R 1000-hez.
Eddig egy 600-as Hornetet űztem vagy 4 évig és előtte kisebbeket.
A kérdésem annyi, hogy hogyan kezdjek neki szerintetek a közös életünknek a GSX-R-rel.
pl. az első 100 km csak 1-esben...:-)
Azaz praktikus tanácsokat kérnék, hogy mire figyeljek, mire nem hisz mégiscsak 70 LE a + és a nyomaték sem csökken.
Egykerekezni nem szeretnék, de olyan 1-1,5 év múlva szeretném úgy érezni mint most a Hornetet. Azaz magabiztosan!
Szóval az odavezető széles út érdekelne!
A használata vegyes lesz. Városi-30%, sztrádás-10% és kanyargós.
Köszönöm.
kg
Ennyire azért nincs meghúzva. Nem is érzek egyelőre túl nagy különbséget. De ha a rendszer pont annyit do rajta, mint remélem, akkor éppen olyan lesz, mint amilyennek terveztem.
Olyan veztengelyt vettem, amire azt mondták hogy már el van fokolva. 3-szor néztem a jeleket beszerelve, valóban úgy tűnik, hogy késnek a bütykök. Viszont (legalábbis egyelőre) a középtartományban is erős maradt. Szó sincs arról a 8000-ig semmiről, amiről Te beszéltél. Ez most egy folyamatosan növekvő erővel tol 5000-től végig, de 10e-nél elkezd hírtelen keveselni, ott egy picit visszavesz. Ezért nem kínzom, amíg nincs rendzser. Májusban már lesz.
elfokolt vezérlésnek pont az a lényege,hogy ahol a gyári már elfogy ott ez még tomboljon.könnyű is szétforgatni,főleg ha a tiltáshatárt lehet növelni.nem is nézi a ember a fordszámlálót,mert csak tol csak tol....aztán meg egyszer csak... de ehhez persze kell a becsületes mennyiségű naftalin. nekem spec fogyasztott pályán 25litert.14.300-nál tiltott,és érdemes volt forgatni,mig a gyárit 12.500-nál haladosabb volt elváltani.
Igen, megy (lekopogom). Mar motoroztam vele kemeny 300km-t. A rendszer és a programozás még hátra van, illetve ha visszatér a bele vetett hitem, akkor kikapok egy lapot a hengerfej tömítésből. Most azon filózok, hogy így elfokolva nem lesz-e baja, ha járok vele (=nyélen megyek) amíg nincs hozzá programozva. Nem vagyok tökéletesen tisztában az injector működésével, így nem tudom eldönteni, hogy bekeveslhet-e így. Felül érzem elfogyni és mostmár egyértelműen a benya kevés neki. (Egyértelműen = én úgy érzem. )
ha veszel egy villát, meg hozzávaló villahidakat, csak össze kell csavarozni és minden jó lesz, kivéve annyit, hogy a te motorodon lévő 320as féktárcsa miatt kell egy távtartó a féknyereg alá, meg esetleg egy jó minőségű, hosszabb fékcsavar, de ennyi, semmi több.
Én azért tettem fel ilyen villát, mert én sem akartam tákolni, és radiális féket szerettem volna.
Több okból:
- Mentem K4-el alig van különbség a fékben, a futóműben meg semmi - legalábbis az enyém jobban rám volt állítva.
- Alapjába véve nem rossz a fék és a futómű, a tudásomhoz elég. A fék érzet kemény volt, de kormánycsutka szélesítés után az is jó.
- Nem olyan egyszerű ma bármit is eladni.
- Gondolom emlékszel, hogy volt nagyobb gondom is ennél.
Na, pont az tűnt fel, hogy ilyen cuccokat soha nem látok a komoly gépeken. Tényleg mintha minden gyári lenne. Egyébként az ehhez hasonló buherálásokon rég túl vagyok, supermoto szett megalkotásakor csináltattam én is hasonlót, sőt! Az ETZ-m hátul is tárcsafékes és két első agyból van a hátsó kerékagya. Ennyire azért ne féltsetek.
Szóval tényleg nem az volt a kérdés, hogyan lehet faragni, hanem az, hogy hogy oldják meg azok, akik semmit nem faragnak, mégis minden összepasszol, mint Botinál. Az persze világos, hogy több pénzzel sokminden egyszerűbbé válhat.
Szerintem ahogy te tudsz motorozni simán.
Azt mondta az öhlinszes ember h a full.gasnal volt vmi Bregyó mániája h az a rugó nem kell bele ami gyárilag benne van, de anélkül negativ rugóút nincs mert az ellene dolgozik a külső rugónak. Nagy szakértő lettem :) mert végignéztem a szerelést és elmagyarázta a srác milyen elven dolgozik a cucc.
Nálam ez nem fog kijönni de te lehet meglepődnél kerülnél egyet a vassal.
kérlek szépen uram nekem a hátulját bájo csinálta,az elejét aqua,nak nem tudom ki.akkor ha jo lett volna lehet megy a 53!?ezek szerintz gyári jobb lett volna!
ha villát nem akarsz cserélni, akkor is megoldható a radiális fék felszerelése, egy ilyesmi adapterrel. Kicsi mérés, kicsi marás, és máris kész a cucc...
Pl egy újabb GSXR-ére, és egyből mehet a radiális cucc rá.
Mondjuk én nemhiszem, h lecserélem majd a féket, mert sztem frankó...
Am nem városba való egy superbike ! Az hogy hogyan kell ráérezni,és összhangba lenni a géppel mindenki maga tanulja meg,ezt nem lehet csak úgy elmagyarázni
Annyi biztos,hogy nem játék! Nekem is volt Hornet-em,majd egy nyomatékosabb gépem (1.4-es GSX) de az ezres nagyon durva ha lépek vele,még mai napig libabőrös leszek gyorsulás közben
Szóval csak rajtad múlik :) Meg egy vezetés technikai tréning is jobban összehozna a géppel
Tanácsotokat szeretném kérni.
40 fölötti pali vagyok. Szeretek motorozni. Ez eddig közhely. Egy hét és hozzájutok egy GSX-R 1000-hez.
Eddig egy 600-as Hornetet űztem vagy 4 évig és előtte kisebbeket.
A kérdésem annyi, hogy hogyan kezdjek neki szerintetek a közös életünknek a GSX-R-rel.
pl. az első 100 km csak 1-esben...:-)
Azaz praktikus tanácsokat kérnék, hogy mire figyeljek, mire nem hisz mégiscsak 70 LE a + és a nyomaték sem csökken.
Egykerekezni nem szeretnék, de olyan 1-1,5 év múlva szeretném úgy érezni mint most a Hornetet. Azaz magabiztosan!
Szóval az odavezető széles út érdekelne!
A használata vegyes lesz. Városi-30%, sztrádás-10% és kanyargós.
Köszönöm.
kg
Olyan veztengelyt vettem, amire azt mondták hogy már el van fokolva. 3-szor néztem a jeleket beszerelve, valóban úgy tűnik, hogy késnek a bütykök. Viszont (legalábbis egyelőre) a középtartományban is erős maradt. Szó sincs arról a 8000-ig semmiről, amiről Te beszéltél. Ez most egy folyamatosan növekvő erővel tol 5000-től végig, de 10e-nél elkezd hírtelen keveselni, ott egy picit visszavesz. Ezért nem kínzom, amíg nincs rendzser. Májusban már lesz.
Buhera művek:
Jaffa+bogár+junak+gixxer+ducati+brembo+suzuki. Az első 3 csak a hátsó kerék...
(És az nem lett gond, hogy a Haya tömege sok a gixer futóműnek? )
Én azért tettem fel ilyen villát, mert én sem akartam tákolni, és radiális féket szerettem volna.
- Mentem K4-el alig van különbség a fékben, a futóműben meg semmi - legalábbis az enyém jobban rám volt állítva.
- Alapjába véve nem rossz a fék és a futómű, a tudásomhoz elég. A fék érzet kemény volt, de kormánycsutka szélesítés után az is jó.
- Nem olyan egyszerű ma bármit is eladni.
- Gondolom emlékszel, hogy volt nagyobb gondom is ennél.
Szóval tényleg nem az volt a kérdés, hogyan lehet faragni, hanem az, hogy hogy oldják meg azok, akik semmit nem faragnak, mégis minden összepasszol, mint Botinál. Az persze világos, hogy több pénzzel sokminden egyszerűbbé válhat.
Azt mondta az öhlinszes ember h a full.gasnal volt vmi Bregyó mániája h az a rugó nem kell bele ami gyárilag benne van, de anélkül negativ rugóút nincs mert az ellene dolgozik a külső rugónak. Nagy szakértő lettem :) mert végignéztem a szerelést és elmagyarázta a srác milyen elven dolgozik a cucc.
Nálam ez nem fog kijönni de te lehet meglepődnél kerülnél egyet a vassal.
Érdekel,de csak a betétekre lenne szükség.
Tel.:20/339-11-40
Csengess meg és visszahívlak.