1 kilótól mér a mérlegünk nem mutatott semmit. Volt mellette egy 1,5-es víz az nehezebb volt.
Van bele való tömésem lemérem mennyi, de nem hiszem hogy fél kilótól több lenne.
Tudom mese a pvm is, kár hogy volt róla fénykép is, meg innen is vettek 1 pár kereket
Kicsit aggódok, mi lehet a másik vágyad... Vagy elfelejtettem volna valami igéretet?
Ha már grammozunk mérünk zárójelben mondom, hogy a lemért darabok közül, egyedül a Bódis volt vadonat új, a többi korommal együtt volt lemérve.
Szia. Persze hogy meg szabad. 800.000 volt az ára plussz átírni, ja és persze a kötelező cserék(olaj, fékfolyadék, villaolaj, stb)... Rablás az átírás... Megpróbálom holnap a kipufogót befogni félig. Köszi a tippet...
Emeljél az alapjáraton! Szerintem rosszabb benzint tankoltál bele, mint az előző tulaj. Ugyan így jártam az olasz ZX9-esemmel is.
Ha nem jön be akkor a légszűrő házba megy (k5-ön jobb elől) 2 cső, amelyik NEM a kartelgáz visszavezető azt dugózd le. Nem fog utána durrogni sem (vagy keress rá netem pair mod). valami hasonló
Sziasztok motorosok. Van nekem egy kis gondom... Vettem egy 2004. 05. havi gixert (1000es) és eléggé furcsa alapjárat van. Fűrészel a motor 800 és 1000 es fordulat közt jár folyamatosan fel-le alapjáraton és nem egyenletes. plussz ma jártam vele úgy hogy bent a gugóban 90 fok fölötti vízhőmérsékeltnél folyamatosan leáll... Nem a gyári dob van rajta se a kipufogó vezérlő, és nincs benne se a katalizátor sem folytás. Véleményeket várom szeretettel... a szervízkönyv 1150~1200 as alapjáratot ír és ha a gázkarral ott tartom gyönyörűen egyenletesen jár. Csak állítsak rá az alapjáratra vagy nagyobb lesz a gond? Köszike előre is a hozzászólásokat...
Van bele való tömésem lemérem mennyi, de nem hiszem hogy fél kilótól több lenne.
Tudom mese a pvm is, kár hogy volt róla fénykép is, meg innen is vettek 1 pár kereket