Nem fogok versenyezni, az a motorverseny csúfolása lenne. Néhány amatőr pályanapra szeretnék kimenni, hogy végre nekem is legyen 2:30-am a nagy ringeken.
Így van, nem tetszett az R1 fék. Persze R1-en jó lenne, meg valszeg a 4 dugós fékű gixeren is, de az enyém 6 dugós alul, így csúzli puha.
Hát tény, hogy elég hülyén tettem fel a kérdést, de tulajdonképpen arra voltam kiváncsi, hogy amikor pl. darabokból összerakják egy motor elejét (szerválnak bele, villát, féknyerger, kereket, féktárcsát), akkor valóban mérnek-fúrnak-faragnak, vagy ezeket össze lehet kombinálni úgy is, hogy minden stimmel, mintha gyári lenne?
Éppen azért merült ez fel kérdésként, mert sok tuningbike anyagait végig nézve általában nyomát se láttam marós munkának, vagy pogácsázott féktárcsának, semmi ilyesmi. Minden koppra lehúzva pont ott van, ahol kell lennie. Ha a tulaj/készítő odaírta, hogy miket változtatott (mint most Boti), akkor rendszerint nem említenek gépmunkát - ellentétben velem pl. aki egyetlen kicsi aludarab méretrajzát is feltettem. Amerikai leírók meg asztán végképp nem szaroznak, csak sorolják az ilyen-olyan fittingeket, meg hasonló dolgokat, amiről álmomban sem gondolnám hogy bárhonnan be lehet szerezni.
Ha meg én akarnék nekiállni akár fúrva faragva is, akkor döcögősen megy. Az alkatrészekről nem léteznek méretrajzok. Nincs az udvar végén egy motorbontó, hogy kedvemre tudjak válogatni a dolgokból. Nem kockáztathatom, hogy megveszek valamit, ami csak űgy tűnik, hogy jó, de aztán kiderül, hogy gépmunkával együtt se lehet feltenni, mert fizikailag kizárt.
Szóval az érdekelt, hogy aki tényleg nagyban nyomja, az hogyan áll neki, hogy alakul ki pl. egy ennyire patent motor, mint a 69-es.
janika108
Nekem van elfekvőben. Kb 100 km-et ment. Féknyereggel együtt, ha kell... nyereggel együtt 25.000, nyereg nélkül csak a betét 10.000,
Csak a betét 20 a boltban...
ahogy mondja, ahogy mondja
én egy olcsó telópárból indultam, ahhoz kerestem a hozzávaló féket, majd a felszerelésnél esztergáltattam távtartókat, választottam csavarokat.
Gondolkodtam,hogy írjak-e választ erre a kérdésedre.....mivel elég sok hozzászólásodat elolvastam
Szóval ha az ember féktuningra adja a fejét akkor először vesz egy tolómérőt,mérőszalagot és mér-mér-mér.Aztán nézelődik,tájékozódik a neten,haveroktól...stb. A radiális felfogatású fékeknél nincs olyan nehéz dolgunk,mivel a felfogatási méretek szinte minden típuson egyformák.A k1-eseden már nehezebb,mert ott előfordul még gyártón belül is méretváltozás.
Abban az esetben amikor a pénz nem számít akkor majd az ész fog
Az összevásárolt komplett elejénél viszonylag egyszerű a dolog.Megadják a méreteket és csak össze kell válogatni a megfelelő árukat.
Az építés az pedig egy türelemjáték,kell hozzá ügyes esztergályos,marós,lakatos,szerelő.
Az én 600-as gsx-r-emen alul zx10 07-es nyergek vannak fölül pedig r6r 07-es pumpa van és így tökéletes.Először a gyári pumpával próbáltam,de túl nagy volt a fékkar útja és lecseréltem.
Az alsó munkahengerek felfogatásánál pedig távtartókat kellett alkalmazni,melyeket szintén többszöri megmérés után esztergáltattam.
Remélem segítettem.
K' -en nem lesz egyszerű mert azon nem radiális fék van , nem tudom az is úgy volt e már mint manapság a radiálisokkal. A radiális fékek a japánok mind 108 mm felfogatású(kivéve 6 dugattyús r1 az 122) és az össz olasz pedig 100 mm. Így ezeket gondolkodás nélkül lehet csereberélni.
Üdv. Boti
2 Körül... El sem mondom barát mit láttam mikor felvittem a hátsó ttx et mikor mentem az elejéér... Hát ez csak elvben tudta a negatív rugóutat mivel az 1500 nm es kis rugó ami belül van a csillapító részben az konkrétan nem volt benne és vmi piros moslék olajjal volt feltöltve... :)
Okos ember lehetett gyanítom onnan van ahonnan az eleje.
Most mindkettő a 2012 es módosított verzióra van újraszelepelve, kisrugó betéve a helyére egy új levákumolva , most eleje hátulja patika ahogy mondani szokás :).
Fájt kicsit anyagilag de legalább kész már nem érdekel.
Csak nem motorozni akarsz? Nekem kimerült a buxa mire kész lett a fullos motor.
Szinte bármit lehet bármivel kombinálni. Most az egyrészes fékek a divatosak. Cápa fogsz versenyezni a motorral? Nekem a gyári R1 fék is nagyon tetszik, pedig kényes vagyok a témára, neked nem jött be.
Ha már példával szolgáltál, akkor Tőled kérdezem azt, ami régőta foglalkoztat. Amikor átépítetted a féket ZX-10 fékre, akkor honnan tudtad, hogy passzolni fog rá?
Egyáltalán: Amikor valaki féktuningot csinál, honnan a nyavajából szedi, hogy mely gyártók mely nyergei fognak paszolni a teló aljára? Ez már a supermoto építésnél mozgatta a fantáziámat. Ha akarnék a K1-em gyári féknyerge helyére másikat, honnan a tökömből fogom tudni, hogy melyik az, ami passzol rá?
Ugyanez van a teleszkópszár, vagy akár a féktárcsa cserénél, de mondhatnám a kereket is. Ha van egy XY motorom amibe tegyük fel akarok Öhlins telót, Marzocchi (vagy mi) kereket, meg Brembo féket, akkor honnan a retkesből fogom tudni úgy összeválogatni, hogy össze is passzoljon gond nélkül. Merthogy ugye nem egy épített verdát láttunk már, amiben ezeket simán kombinálják.
(Az egyszerűség kedvéért tételezzük fel, hogy a pénz nem számít. )
Full-Full extra most elkészült pályán még nem használt (tavaly átépítés előtt kétszer látott pályát) gixer K8 rendszámos forgalmis bixenon , lsl kormány, mart magura fékpumpa, zx10 2010 elsőfék dp racing betét, brembo kupplung pumpa, alu szivótorkos tuning airbox, Rapid bike 3 elektronika +gyorsváltó pepadolva, PP lábtartószett, lsl kormány, Öhlins cartridge elöl és öhlins ttx hátul 0kilóméteresen szervizelve szelepelve, Bodis titán leömlő, gp dob, exup kiiktatva, airbrush pályaidom, gps köridőmérő, két hátsókerék, , gyorstankoló tankbeöntő, BMC szűrő, full-full egy karc nincs rajta ma állt össze.
Ja és a lényeg , hogy ELADÓ , meg van még rajta carbon sárvédők meg még sok spéci cucc...
jó is volna. napközben meló, délutánra szeles car idő... de majdcsak jön már a jó idő. addig tervezgetjük a tátrás kirándulást, lassan meg is kellene ejteni
Így van, nem tetszett az R1 fék. Persze R1-en jó lenne, meg valszeg a 4 dugós fékű gixeren is, de az enyém 6 dugós alul, így csúzli puha.
Éppen azért merült ez fel kérdésként, mert sok tuningbike anyagait végig nézve általában nyomát se láttam marós munkának, vagy pogácsázott féktárcsának, semmi ilyesmi. Minden koppra lehúzva pont ott van, ahol kell lennie. Ha a tulaj/készítő odaírta, hogy miket változtatott (mint most Boti), akkor rendszerint nem említenek gépmunkát - ellentétben velem pl. aki egyetlen kicsi aludarab méretrajzát is feltettem. Amerikai leírók meg asztán végképp nem szaroznak, csak sorolják az ilyen-olyan fittingeket, meg hasonló dolgokat, amiről álmomban sem gondolnám hogy bárhonnan be lehet szerezni.
Ha meg én akarnék nekiállni akár fúrva faragva is, akkor döcögősen megy. Az alkatrészekről nem léteznek méretrajzok. Nincs az udvar végén egy motorbontó, hogy kedvemre tudjak válogatni a dolgokból. Nem kockáztathatom, hogy megveszek valamit, ami csak űgy tűnik, hogy jó, de aztán kiderül, hogy gépmunkával együtt se lehet feltenni, mert fizikailag kizárt.
Szóval az érdekelt, hogy aki tényleg nagyban nyomja, az hogyan áll neki, hogy alakul ki pl. egy ennyire patent motor, mint a 69-es.
Nekem van elfekvőben. Kb 100 km-et ment. Féknyereggel együtt, ha kell... nyereggel együtt 25.000, nyereg nélkül csak a betét 10.000,
Csak a betét 20 a boltban...
én egy olcsó telópárból indultam, ahhoz kerestem a hozzávaló féket, majd a felszerelésnél esztergáltattam távtartókat, választottam csavarokat.
Szóval ha az ember féktuningra adja a fejét akkor először vesz egy tolómérőt,mérőszalagot és mér-mér-mér.Aztán nézelődik,tájékozódik a neten,haveroktól...stb. A radiális felfogatású fékeknél nincs olyan nehéz dolgunk,mivel a felfogatási méretek szinte minden típuson egyformák.A k1-eseden már nehezebb,mert ott előfordul még gyártón belül is méretváltozás.
Abban az esetben amikor a pénz nem számít akkor majd az ész fog
Az összevásárolt komplett elejénél viszonylag egyszerű a dolog.Megadják a méreteket és csak össze kell válogatni a megfelelő árukat.
Az építés az pedig egy türelemjáték,kell hozzá ügyes esztergályos,marós,lakatos,szerelő.
Az én 600-as gsx-r-emen alul zx10 07-es nyergek vannak fölül pedig r6r 07-es pumpa van és így tökéletes.Először a gyári pumpával próbáltam,de túl nagy volt a fékkar útja és lecseréltem.
Az alsó munkahengerek felfogatásánál pedig távtartókat kellett alkalmazni,melyeket szintén többszöri megmérés után esztergáltattam.
Remélem segítettem.
Üdv. Boti
Okos ember lehetett gyanítom onnan van ahonnan az eleje.
Most mindkettő a 2012 es módosított verzióra van újraszelepelve, kisrugó betéve a helyére egy új levákumolva , most eleje hátulja patika ahogy mondani szokás :).
Fájt kicsit anyagilag de legalább kész már nem érdekel.
Csak nem motorozni akarsz? Nekem kimerült a buxa mire kész lett a fullos motor.
Ha már példával szolgáltál, akkor Tőled kérdezem azt, ami régőta foglalkoztat. Amikor átépítetted a féket ZX-10 fékre, akkor honnan tudtad, hogy passzolni fog rá?
Egyáltalán: Amikor valaki féktuningot csinál, honnan a nyavajából szedi, hogy mely gyártók mely nyergei fognak paszolni a teló aljára? Ez már a supermoto építésnél mozgatta a fantáziámat. Ha akarnék a K1-em gyári féknyerge helyére másikat, honnan a tökömből fogom tudni, hogy melyik az, ami passzol rá?
Ugyanez van a teleszkópszár, vagy akár a féktárcsa cserénél, de mondhatnám a kereket is. Ha van egy XY motorom amibe tegyük fel akarok Öhlins telót, Marzocchi (vagy mi) kereket, meg Brembo féket, akkor honnan a retkesből fogom tudni úgy összeválogatni, hogy össze is passzoljon gond nélkül. Merthogy ugye nem egy épített verdát láttunk már, amiben ezeket simán kombinálják.
(Az egyszerűség kedvéért tételezzük fel, hogy a pénz nem számít. )
Hm?
Ja és a lényeg , hogy ELADÓ , meg van még rajta carbon sárvédők meg még sok spéci cucc...
Az ezredesembe(K3) elkoptt az első fékbetét.Ha valakinek van elfekvőbe,(lehet használt is,de még jó),akkor jelezze.Elöre is kösz.
Mindenki motorozik?
Én meg cseréltem olajat Motul 7100-ra. Hááát első érzésre a Repsol jobb volt, de még tesztelgetem...
GSXR 1000 K7-K8 alsó rögzítésű full carbon dob összekötővel tartóval eladó! Akciósan volt 230, most 110. Karcmentes.
06 70 930 2864
Mocskos rabló banda. Átírás előző évben 52,000+biztosítás, most 126,000.link