Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Járassad befele aztán menjünk SK ringre!

Pukkant a tank?
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene!
A 2002-es gsx r600-as motoromhoz gyári futómű beállításra (első és hátsó) lenne szükségem!
Ugy már én is segédkeztem ETZ tank hegesztésben, hogy volt benne benzin. Siettünk, mert éppen motoros találkozóra "kellett" menni. 17 évesen még így mentek a dógok. A bódis is lötyög összevisssza és páncél vastag... De ez van, a geometria a lényeg. Amíg nincs dob, feldobtam az eredetit. Úgyse hajthatom az elején, mert járatni is kéne, meg amíg nincs újraírva a térkép, ki tudja milyen keveréket kap elfokolt vezérművel.
Az sokkal viccesebb volt amikor a barátom kilencesének a tankjára melegítettük fel a benzincsövet. A csap el volt zárva, de egyszer csak belobbant
Tegnap meglett a kipu. Nehezebb, mint a gyári
1 óra alatt tettem fel, ennek jó része a db. killer kivétele volt. Iszonyat passzos az illesztés -leovince- szinte rugó se kell hozzá. Az akra lötyögős volt, a Yoshimura volt az etalon eddig. Az pont úgy passzolt ahogy kellett, és súlyban is barátságosabb volt. A hangja viszont kárpótolt mindenért.
Igen. Majdnme felgyújtottam magam azzal a 60 éves benzinlámpával, amit még tavaj a lomtalanításkor mentettem meg a lomos cigók elől. Tiszta bronz. Csakhát nem véletlenül volt kidoba gondolom, mert kifujt nyaknál kicsit, szóval nem volt valami user frendly.
Mostmár netegyél fel sztendert.
Nahálaazégnek.
Gyilkos vagy! Próbáltad előtte kalapálni és melegíteni?

Én feltenném egy szűkítővel. Volt 60-as Akra dobom alig tudtam eladni.
Jobbára igen, de már nem volt kedvem mélyen belenézni miután magamra borítottam mindenten. A himba csavar persze kifért kb. mm-rel a váz mellett. Rohadék feredeszeműnek miért nem úgy teszik a csavart a adobozba, hogy csak a jó irányból tudja befűzni? Ez kérem technológiai hanyagság. Kawasakinál ilyesmi nem forddulhatna elő!
A menet is kibirta?
Ki. Szerencsére nem kellett roncsolni. Megreszeltem egy csavar végét hatlapúra, belevertem a csavarfejbe és odahegesztettem. Vissza irányba pont fél fordulatot tudtam csavani, de majdnem letört közben. Úgy viszont oda tudtam hegeszteni a másik felét is és úgy már kibírta. Amíg meleg volt gyorsan lefújtam sprayjel amitől kiedződött annyira, hogy kibírta, de ígyis csak épphogy... Hidegen sehogy nem jött volna ki. Sajnos amior kimásztam alóla felborult a váz és letört a fékkar vége, de aki balfasz az megérdemli.
Kijött a csavar?
A Muzzy 54-es, nem megy rá. És nincs az a pénz, amiér szétbarmolnám. Akkor inkább dob nélkül járok.
Valakinek hátsó motoremelő? Piros, 9000Ft.
Rakd fel a Muzzy-t! Neked még nem is lesz sokba, az enyémre kettő is kell
Na látod, ilyen "tuning" pont nem kell! Viszont egy 60-as Slip-on kerek(!) dobot hozzám lehet vágni egész nyugodtan.
jól van naaa.... meg ne haragudj nekem az idézőjel miatt...
engesztelésképpen had hívjam fel a figyelmed 1 hasznos alkatrészre.
ez is "tuning"
http://www.kepesmotor.hu/sport...
Hidegben a 211 beton kemény.
Ilyet használok már 2 éve...
Most is van itthon belőle 3...
akkor gondolkozz még.....vagy olvass utána.....
Sziasztok valaki próbálta már utcán, pályán a Dunlop GP Racer D211-et?
Ezen gondolkozom most vagy a Sportsmarton.
na majd a nagy arcod ráfázik ha melléd állok és ordas nagy zakot adok a szétreszelt motorkerékpárodnak! egy zx12 már jelentkezett hogy szerinte szarrá alázna,de csak 50ről indul mert nem tud jol rajtolni(én sem)hu de leturom azt is....mindenkit....vagy nem de az biztos!de azé a kiváncsiság hajt.
Miért idézőjeles? Ez valódi tuning.
látom szopsz a sztender csavarral...
nem lesz egyszerű fekve kifúrni
a kutyacsont környékén is be volt rohadva 1 csavar (az is csere) jó kis móka volt nekem is ez a "futómű zsírzás"
de én már túl vagyok rajta
mikorra lesz kész? én már várom hogy milyen lett a "blokk tuning"...