Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó cucc, de ennyiért már itthon kicnc-zi bárki.
Igaz az nem PVM...
Még ebben sem az újabb big piston-os villa van.
Helyes-helyes!
Jah,ez a sportlégszűrő átka.
Én már visszaváltottam gyári légszűrőre.
Szorítunk is, h megint Gixxeres kegyél...
4360 volt az NKH-nál itt Tbányán.
Aha,ez még olcsó volt. Fékpadoztak 1et aztán jólvan...
Ennyiért adhatnák hozzá a többi részét is
Szorítsatok, hogy holnap elvigyék a Yamakkát
Személy szerint előbb vennék pl egy ilyet ennyi pénzért
Tessék, erre már senki nem mondhatja, hogy amatőr kinézetű...

Katt ide!
Most kérdeztem NKH-s barátomtól, még ŐK sem tudják, nekik sem mondanak semmit. Azt mondta szól ha van valami. A lényeg, ahogy megjelenik a Magyar Közlönyben, onnantól 30nap és életbe lép.
Kormány

a második lenne a tervezet, de hogy mikortól.....
Nekem azt mondták a vizsga állomáson hogy júniustól még nem drágul. Akkor jár le az enyém is.

Futómű beállításban segítsetek pls. Gyárin van, rossz úton elpattog az eleje, ha csökkentek a kompresszión egyet, akkor tűrhető, csak fékezéskor nagyot bólint. Álló helyben meghintáztatva tetszik, menet közben nem.
A hátulja jobb azzal annyi a gondom, hogy ha kanyarban váltok sebességet picit behimbálja, gondolom 1-2 katt a csillapításon (húzó) segítene?
jelentem leforog
úgy néz ki kicsit gyakrabban kell takarítani a légszűrőt. 3000 se volt benne pedig.
Az enyém nyáron megy majd. Mennyi az ára?
Most még az olcsó ár volt, igaz? Júniustól drágul asszem.
szerelő ismerősöm szerint, lehet benzinpumpa, meg pillangószelep-motor is, de véleménye szerint valószínűbb hogy egy kis lerakódás van dzsuvából valahol. ma teszt
Légszűrő, rossz benzin?
Aztán még vannak ötleteim, de azt nem akarod hallani...

Nekem meg tegnap volt műszakin a gép. Simán átment.
hétköznapnál nincs jobb. olyan 1-2 óra felé szoktunk menni, ha úgy érek haza. ilyenkor gyakorlatilag nincs autó a szakaszon, nincsenek hétvégi-kiránduló tatterek/mammerek, még motorosok se nagyon. ilyenkor még mindenki dolgozik
2.-3.-rendű főutak hétköznap este fél7 után. Azon lehet motorozni, máshol nemigen. Kiváltképp érdemes eldugott országrészek útjait választani, vagy az ország határ felé menni. Szombat-vasárnap már nem is motorozom gyakorlatilag.
mindkét cső a helyén, egyikről a szorítóbilincs csúszott le. próbálni nem próbáltam most értem haza
zx9 akkor rángatott 100 felett, amikor a ramair rendszerről lecsúszott egy kis cső. üresben, 1-esben akkor is ment rendesen.
ilyet okozna a sztender? kirázkódna? biztos ami sicher ránézek de kétségeim vannak felőle
Hi! Nézd meg a sztender kapcsolódat rendesen fel nyomja e a szetnder! Van a kitámasztón egy kiálló vas ami a kapcsolót nyomja hajlítsd egy kicsit fel ez lehet megoldja a problémádat!( Nekem megoldotta).

Üdv!
hi guys
különös dologra lettem ma figyelmes. elkezdtem adni az érzést a gépnek erre úgy reagált, hogy nem tiltott le hanem helyette elkezdett rángatni, dadogni. mivel haveromnak most ment szét a váltója (neki csak 5.ben rángatott de már 4000-től) kíváncsi voltam nálam mi lehet a helyzet. 3-6-ig minden fokozatban ez a helyzet, ha csőgázt adok neki rángatással reagál. lassan adagolva 9-10000 környékén hasonló a helyzet, tehát sebességben nem tudom tiltásig használni. fi nem ég, nem villog közben. üresben itthon gond nélkül, bárhonnan letilt, nem dadog, nem gondolkozik. ezek alapján én arra tippelek, hogy vagy anyagot nem kap, vagy levegőt. injektortisztítót nyomattam a tankba, légszűrőt kiretkeltem holnap lesz rá időm, hogy kipróbáljam mi változott. a díszes társaságnak valami ötlet? a moci idén kapott új gyertyákat, akksit, olajcsere kb 1000 km-el ezelőtt.

más
hogy ez a mátra mekkora egy szar hely lett. eddig se volt valami császár szerintem. idén először voltam ott, de többet nem is igen megyek. a bükk élvezeti faktora egertől lilafüredig kb 100*-osa úgy, hogy a megyehatártól kb 10kmen keresztül nem a legjobb az útminőség, és ezen a mostani kátyúzás sem sokat segített. sőt. csupa apró kavicsos az a rész meg poros. de a többi az istenkirály. egyszer menjetek arra kíváncsi vagyok a véleményekre
Ha indításkor nem várod meg a kijelzőn a "tesztet" mindig villogni fog. K6 1000 tapasztalat. Tehát gyújtás ráad 5 másodperc pihi és indítás.
Motoros társaknak tapasztalatszerzés céljából írom: Én írtam december végén, hogy 5-6 hét téli leállás után teljesen bepuhult az első fék. 6 éves gumifékcső 3 éves fékolaj... --NA AZ LEHETETT A GOND-- plusz egy picit a hideg november végi munkába járás kültéri tárolás napközben,ettől megmerevedett a szimering a karmantyúnál és egy kis levegőt beengedett. Kapott MOTUL utcai fékolajat és jobb lett a fék mint 2009-ben mikor hozzám került. 2-es helyett 3-asra állítottam a kart ,mert túl korán fogott. (dec: 1-esnél markolatnál kezdett kezdett szinte fogni)
Sajnos nem tudok segíteni, de pár napja én is tapasztaltam autópályán folyamatos kb 230-nál párszor kivillant a immo jel .de szerencsére a motor akkor is tökéletesen működött! K5 1000, 37000km-rel. Az 1-es számú kulccsal. A 2-es még érintetlen, a fiókban van. Próbálj azzal motorozni. Rátett gyújtásnál annyiszor villan meg a kulcsjel, annyi gyújtáskuly van hozzáhangolva.