Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Menetközben persze, h mind1. Amúgy sem kell megállni, ha integetnek...
A felvidéken erre nem harapnak, inkább a lézerblokkolóra, úgytudom.
Viszont az Osztrákok és Németek és Olaszok herélnek érte...
Persze, kaphat. Ugye akkor komplett mérik, szűkítővel.
Az azt igazolja, h csereszabatos a gyári alkatrésszel a motorodon!
Tehát a gyári alkatrész helyett azt felszerelheted.
Magyar jogban igazából le se szarják, bár nekem 1szer belekötöttek elöl a fém fékcsőbe, és meglobogtattam róla a német TÜV-ös papírt, h kint elfogadták, aztán itt is egyből rábólintottak.
Egyébként a K9 1000-hez volt hogy adtak a szalonban hozzá ilyen dobokat. Az enyim is egy olyanról van. Hangos mint állat.
Biztos van hozzá furulya. Az S1000RR verseny Bódisába olyan szűkítő van ami 20Le elvesz! (Mért adat). Persze akkor mi értelme?
Bár a Németeknél az út szélén is van hitelesített DB mérő szóval ha a hangerő átlépi a megengedett értéket akkor már jön is a bünti. De egy szimpla rendőr ott elenged ha van TÜV-ös igazolásod.
És egy olyan GP1 Bódis, mint ami a linken van valóban kaphat TÜV-t? Nem túl hangos az ahhoz? Vagy abban is van külön tompító? Sehogy nem áll össze a kép.
Én csak attól gyászolok, hogy áll a moci a kocsmaterasz előtt és megáll mellette valamelyik pelyhesállú ketté metélt óriás. Úgy menet közben konkrétan teljesen mindegy. Nomeg a felvidéken kolbászolás válhat még meleggé.
Németeknél felmutatod és goo tovább.
nekem tavaly a mecsekben azt mondták, hogy legyen a sportkipuffban hangtompító akkor semmi gond nem lenne! Hiába voltak gyári bódis dobok a motoromon hivatalos E4 jelzéssel stb... nem érdekelte őket ezekért is feljelentettek! + eü+ gumik-ra hivatkozva mert rongyos volt a szélük! egy pár hétre rá jött a levél és az állt benne h kisebb fokú közúti szabályszegés és ezért 5000 ezer magyar forintra bűntetnek meg! hála az égnek mivel nem a pécsiekhez tartozok ezért az én kistérségi rendőreim bírálták el az esetet olyan aki ismert! megusztam!
lényeg a lényeg nekem ott azt mondták a yardok, hogy legyen bent a hangtompító a kipufogóban és akkor semmi gond! a törvények meg mást is kérnek na mindegy!
Sejtettem, hogy valaki valami ilyesmit fog írni. Különösebben nem lényeges, hogy mit szabad és mit nem. Ha a biztos úr felületesen értelmezheti a törvényt akkor szerintem én is. A kérdés csak az volt, érdemes-e ilyen bizonylatért bevállalni a drágább dobot, egyáltalán (elméletben nyújt-e valamit)?

De lehet, hogy eleve rosszul kérdeztem. Másképp:
A TÜV igazolának a közúti alkalmassághoz vagy a műszaki kialakításhoz van köze? Más (normális) országokban mit jelent?
Miután a magyar jogban farkastörvények uralkodnak ezért sehogy. Attól függ, hogy éppen milyen rendőrt fogsz ki. Volt olyan haverom akit a gyári dobbal fel akartak jelenteni mondván, hogy herélt. Persze nem volt az. A rendőrnek mutogathatod az alkotmányt is (Alaptörvényt), ha olyan kedve van leszarja. Tökéletes példa itt: link
A link: GP1
Tőletek is megkérdezem...

Ha egy sport kipufogóhoz van un. TÜV igazolás, az pontosan mit igazol? És a magyar jog szerint ez a gyakorlatban mit jelent? Hogyan befolyásolja mindez a törvényes közúti felhasználhatóságot?
pl: Bódis GP1
nem tűnik rossznak
Vegyed meg ha jó és gyerünk!
Köszi! 15.-én megnézem.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1-5603667

Ne legyél már bamba Tomika!
Sziasztok! Most vettem suzukiban gyári féknyereg csavarokat K5 1000-hez, de az én motoromhoz nem jó, túl hosszú sajna, így el is adnám őket. 5500at fizettem értük, 5000ér postával együtt bárkinek odaadom.
Bali nem találom az eriggyet!
A viffer üzlet lett volna. 1-ért adják, 2,5-et ér.
Ingyen pedig nem adják!
NINCSEN! Ami tetszett volna elvitték. Nem adok 1,3-at egy széria K5-ért.
Rendes motort vegyél amivel pályázni lehet,ne foglalkozz ilyen szarokkal!
Volt más furcsaság is. A kerék kinyírta a leömlőket és a hűtőt, ehhez képest most egyenes volt a teló, és 30 centire volt azoktól a dolgoktól, amiket összelapított. Kormány nem forog, blokk lyukas, idomok töröttek, hiányosak is, sok minden kell rá