Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kutatgattam kicsit a wikipédián a nagy fehér cápával kapcsolatban, és hát érdekes dolgokra bukkantam
Tudok neked 1000 km-es exup-ot bovdennel,csavarokkal komplett.
Igen, én K5, haver K6. Tavasszal a téli pihi után. Minden második hidegindításnál. Nálam exup szelep késik/leragad picit és azt jelzi. Leállít, újraindít akkor már jó. Hibakódot eltárolta.
Az is baj vele, hogy nem elég nagy a perforált cső lyuk-felülete. Túl sok vas van meghagyva benne.
Üdv segitségeteket kérném: szükségem lenne pár alkatrészre SUZUKI GSX-R 1000K4 -hez.

Fékkar első hátsó
kuplung lamella szett
indexek
faridom

Aki tud akár ujat akár bontottat jelezze elölre is köszönöm a segitségeteket.
Ma beindítottam melegen a kicsikémet és azt vettem észre hogy világít a kicsi piros led és a vízhőfoknál az F1 vagy FI meg a hőfok felváltva villogott. Leállítottam újraindítottam és elmúlt. Találkozott már valaki ilyennel? GSX-R 1000 K4
Ha nagyon keményre van tömve akkor is hangos.
Kevés a tompító anyag.Az akrába jóval több a "gyapot",meg hát az se mindegy,hogy az milyen anyag.
Kész lett. Mély hangja van de csak kis fordulaton. Nagy gáznál úgy szól, mint egy Stuka visszagáznál meg úgy hörög, mint egy herélt lada. Minden, csak nem halk.
Ez nagyon jó cucc: http://www.engineice.com/
Köszi.
Holnap de hívom.
06/209-707707 Dodó K9-e van 2009-től. Szervizel is. GSXRSZERVIZ.HU . nekem jó tapasztalataim vannak. Telefonon segít.
Sziasztok.
Gsxr1000 k9 hűtés problémám van.
Ti milyen hűtőfolyadékot használtok?
Magától légtelenít?
Köszi
Nem tudtam.
Jó lett a mod.
Persze, mert 10 éve még scorpion volt az Akra

Hogy tetszett a kipu átalakításom? Szerintem sokkal szebb, mint a Leo dobok, jobban illik a motorhoz.
Remélem rosszabb azért nem lesz.
"Valakinél"rendszeresen hagynak ott dobokat amiken mindenféle matrica és plakett van mert kiderült, hogy hamisítvány és jópár lóerővel gyengébb lesz tőle a motor. Legutóbb egy "Akrapovic" dobot hagyott ott a tulaja.
Azt nem tudom, hogy a Bódis 10 éve milyen minőségben dolgozott de nekem bejött amit láttam.
Ja egyébként már a Wiseco dugattyúkat is hamisítják Kínában.
Bezzegh Tyű kifogott egy adagot és összereccsent a blokk.
Vigyázat! Az én rendszerem nem ma készült! Ninylvánvalóan mindenki fejleszt. Még az is lehet, hogy ez egy Bódis hamisítvány és nem valódi. Ez esetben a Full-gasnal kell körülnézni, mit adtak el Bódisként... De hogy egy kilóval nehezebb, mint a K1 gyári rendszer és még véletlenül sem passzol a helyére normálisan, az biztos.

De 10 év alatt egy Yoshimura is sokat fejlődhetett. Lásd az Akrapovic feltört a csúcsra. 10 éve nem sokat lehetett hallani róla. Ma a MotoGP-ben vannak.

Csomagolni mindenki tud, ebből nem következik semmi. Az hogy a Tiéd hibátlan és az enyém nem, megint nem jelent semmit.
A csomagolásán is látszik, hogy rettentő alaposak. Itt van egy kis média róla.
http://youtu.be/jXiYMT045hQ
Nekem egy hónapja került fel a full Bódis rendszer. A minőségével elégedett vagyok és szerintem jóval könnyebb mint a gyári. Az öreg nem tudta, hogy gyári lábtartóhoz megy-e a dob vagy máshoz ezért elküldte mind a két tartót, és külön távtartó is jár a hűtőnek, hogy messzebb legyen a leömlőktől. Viszont nem kompatibilis a Dúzs Peti-féle pályaidommal.
A Bódis szerintem már régen túllépett a manufaktúra szinten. Havi egy kamion megy ki tőle Németországba és az IDM-ben is rengetegen mennek a kipufogójával.
A Leo Vince rendszerem a K4 750-en viszont valóban érdekes volt. Nem lehetett tőle levenni az olajszűrőt. A két belső leömlőt le kellett húzni hozzá.
Jó oké. Ha hamisítják/máshol is gyártják az más téma. Erre nem tudok mit mondani. Egy szó mint száz, a Bódis sokkal rosszabb, mint a gyári. Csak a gyári folytja a motort, ez meg nem. Elvileg.
Nekem a JAPÁN Yoshi minősége kifogástalan volt, a többi vicc kategória.
ZX10-re viszont véletlenül nagyon patent lett a Gianelli dob, nem is vették meg nélküle a motort. Ugyanez volt előtte a Z1000-esen is, átalakításért nem fizettem, felment mindkettőre, a zx10-hez kellett másik összekötő persze.
A most eladott Leo is nehezen ment a helyére, de a hangja istenes volt. Súlyra kb. 1 kilóval volt nehezebb a gyárinál/db.
Sajnos nem sokat volt a napon azóta.
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy nem két kilót mértem, hanem kevesebbet. 1930g-ot. Csak mivel a korábban 2100g-nak lemért Finsterre is most 1980g-ot mértem, feltételezhető, hogy szart se ér a tescos konyhai mérleg. Hidegben nem annyit mér, mint melegben. Most saccoltam egy tömeget és a lényeg, hogy a házi készítésű dobom sem lett 20dekákkal nehezebb, mint egy elismert másik. Úgy érzem házi módszerekkel ez elégséges.

Meg az is lényeg, hogy bigoneoszinak van igaza abban a tekintetben, hogy a Bódis rendszer nem veszi fel a versenyt a gyárival minőségben. Sokkal nehezebb annál és úgy kell felfeszegetni a motorra, mert szarul áll mindenhol. És mostmár elárulom azt is, hogy az eredetileg igen olcsó végdobomért azért fizettem végül másfélszeres árat, mert a felét újra kellett csináltatnom. A Bódis összekötő cső vége ugyanis minden volt csak kör nem, majdnem 1,5mm tojás volt átmérőben és szó szerint tojás, nem ellipszis. Próbáltam satuban körré nyomkodni, de szar anyagbol van, tartás nélkül deformálódott. Végül megadtam egy átlagot, hogy mekkorára kell a dobnak a külső gyűrűjét lehajtani. A srác meg is csinálta pontosan, de mégsem tudtam a rányomni utána. Kitokozni nem tudtam gép nélkül, dobhattam el.

Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy más kipufogó rendszer gyártó manufaktúrák is szarok minőségileg. Szerintem pl. egy Yoshimura rendszer is rettenet, ahogy áll egy motoron. A csövek össze-vissza lógnak, meg tört szögben állnak. Romhalmaz az egész. Igen kevés manufaktúra van, aki fel tuja venni a versenyt a gyári minőséggel. (Félek tőle, hogy Magyarországon egy sincs.)
Majdnem gyári dob összekötő csővel 2,1kg.