Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mostani superbike-ban van: a magyar tuning akkor jó ha a motor legalább nem lesz lassabb a gyárinál
Biztos nem lesz kevesebb. Olcsó tuning rövidítsd meg a tütéket!
Repsolt vettem a bárdiban (moto sintetico) adtak hozzá ajándék lánc sprayt! Új lett a doboz színe, majd megírom a változásokat.
Azért is lemérem a 2 gyári titán dobot
nem mérnek nyomatékot,csak a görbét tudják,de értéket nem.
Szépen tartja a színét.
Jobb volt, mint lett. (Közben eltelt egy év, bár a képeken ez nem látszik.)
Tőlem lehet a főtengelyes adat. De akkor 80Nm a motor nyomatéka. Ami egy vicc.
Hali!

Nem szeretnék okoskodni de szerintem az a 151 Le az már egy a főtengelyre visszaszámolt adat mert mikor a MAMI-s padon voltak a mi motorjaink is akkor ehhez hasonló értékeket mondtak de az főtengelyes adat volt! De ez nem 100% ne kövezzetek meg érte.

Amúgy Csabiékról tudtok valami rosszat vagy faszán beállítja a motort mert oda szeretném elvinni én is hátha csihol a gépbe még egy-két pacit!
Éjszakai pályabejárás a villamosnál. Most keltem.
Nem nehéz a cimbijének lenni.
A görbédről annyit én kb. 151Le látok rajta. Ez ugyebár keréken annyi. Főtengelyen szerintük ez 160. Az kb. 6%-os veszteséget jelent a főtengelyig. Ez szerintem kissé kevés. Egy normál 10-15%-os veszteséggel számolva 166-173Le közé rakja a motorodat. De tételezzük fel tök hülye vagyok hozzá és amit eddig írtam az sem ér szart se, Csundiéknak van igaza.
Akkor mi a pöcsöm van a nyomatékkal? 80Nm látok. Az se keréken, se főtengelyen nem jó egy 1000-es motornál.
Ha elégedett vagy az jó de ez a görbe csak arra bizonyíték, hogy a padjuk rosszul mér. És ne mond, hogy nem baj mert olcsó mert én lemérem neked egy ezresért hang alapján. Az is lesz ennyire hihető.
Ilyenkor? Kurvákat futtatsz, vagy mi?
Mert a cimbid.
Pont az,hlásd, h nem-e egy 100 lovas fojtott változatot vettél...
Nekem sem 160 LE-t írt mint látod. Azt mondták, h főtengelyre ez az érték visszaszámolva annyi.
Amúgy nekem azért volt padozva, h az EXCVA szelep kiszedése miatt keletkezett teljesítménylyukat kiszedjék belőle. És ki is szedték.
Talán 5-ben is. Na jól van tűzök dolgozni. Csá!
Most 3.-kban kerékre áll kuplungolás nélkül. Ez még a tegnapi állapot a gyári rendszerrel, hangolás előtt. (És gyári hengerfej tömítéssel.) Remélem hangolás után 4.-ben is megcsinálja majd.
Jól van.
Gyakorlatilag csak nyélen mentem.
Kíváncsi leszek. Nyelezted mióta kész van?
Ha kérdezik a kocsmában, hogy "hány lóerős a motorod" mondhatnám, hogy "mostmár" 172.
Na, most meg az enyém annyi lesz, mint a Tied volt a mérés előtt.
Engem is csak a kíváncsiság hajtott. Szerettem volna tudni hány lóerő a Kispataki WSBK motorja.
Számomra pl. kizárólag kiváncsiság. Ha nagyon húzós az ára, akkor le is mondok róla. Legyen jó a lamda és legyen stabil és legyen éles gázreakció (egy szóval legyen jobb, mint ebben a percben). A többi igazából teljesen mindegy. Eddig sem ment rosszabbul az elvártnál (meg jobban sem).
Hát ebben nem vagyok biztos.
Valóban nem számít fél lóerő. De ha egy padon a széria motorom annyi Le lesz keréken mint a gyári főtengelyes adat akkor mi értelme a mérésnek?
Cs. Csabával lehet beszélni. Amikor ott volt a motorom, úgy hoztam el, hogy kétség sem fért hozzá, hogy szebben járt és jobban ment, pontosabban adagolható volt - csak "aktualizálták" a gépet, amihez 10 éve nem nyúlt senki. Elmondta, hogy mit fognak csinálni és ennek miért az a hatása, ami. Úgy is lett. Ezzel a részével nincsen baj. Rendesek, pedig én elég sokat akadékoskodok nekik.
És amíg a térkép írást nem tudom otthon lehajlítani lemezből, addig kénytelen vagyok kifizetni. A "valaki" pedig már visszautasított azért, mert én belenyúltam a blokkba és az úgy nem buli.
Tessék. És tényleg kb a gyári érték.
Akkor sztem jelentkezz be a Csabinál. Tudod, állandóan van melójuk, a mérést meg az ECM beállítást meg csak a Cs. Csabi csinálja.