Nem is fizettél érte annyit mint BP-en a "valakinél"...
A másik meg, h ez csak egy hozzávetőleges adat. Nem vagyunk versenyzők akinek fél lóerő is számít.
Persze. Szinkron, térkép, mérés - minden kell. Végül a sürítéshez nem nyúltam, szóval nagy számok úgysem lesznek.
Azon filózok, hogy lehet, hogy jobb lenne előtte megmérni a szelephézagokat ismét. Csak összerakáskor volt mérve.
Igen, beírt előre a Busás Csabi. Bár nekem volt injektorszinkron is.
Nekem is megvolt, sztem neked is meglesz.
Jaja, mehetnénk, csak ez a hülye időjárás engedje valamikor.
Itt leledzünk Környén és Fehérvár fele baszott jó út van.
Amikor voltál a Prop-Techben lóerőt mérni, akkor bejelentkeztél előre, vagy mi volt? Én megcsúsztam és csak most lett kész - illetve reggel még fel kell dobni az idomokat. Megpróbálok holnap eljutni oda, tegyék fel padra. Remélem legalább a gyári 160 ló meglesz. Aztán mehetnénk valami összehasonlító tesztet megint.
Az enyém is kopog indításnál főleg ha hideg csinálom. Sztán elhalkul nekem is. De már megszoktam. Amikor vettem akkor is ilyen hangja volt. Elfér benne, és nem annyira vészes mint egy ZXR blokk hangja...
Az enyém most azt játssza, hogy beindítás után (csak hidegen) kb. 10mp-ig istentelenül kopog valami, majd elhalkul és megszűnik. Ezután már csak a normál vröm-vröm-vröm van. Utána már csak másnap jön elő. Kicsit olyan, mintha valami verődne pl. a kipufogóhoz. Jobb oldalról hallom.
Mindez holnaptól lehet jobb is, rosszabb is, mivel holnap már a Bódissal indul a paripa reggel. Ez viszont biztosan hozzáér a karterhez. Egyelőre még nem tudom mit csináljak vele...
Nekem most Motul 7100 van, egész jó, de a Repsol Moto Racing jobb volt.
Amúgy a feszítőd automata állítású. Tehát zörög egy ideig, majd kiugrik egy fogat és elhallgat.
Lesd meg a képeken, h milyen a feszítő. Látni fogod a fogait... http://www.ebay.co.uk/itm/04-0...
Az enyém is kicsit gyengébb a gyári adattól Ago padján.
És amit mondtok, az is teljesen igaz. Nem vagyok boldogtalan, de nem vagyok ám felhőtlenül boldog sem, hogy a K5-ről átültem CBR-re.
Papiron 175 ló az enyém is, és az is bizonyos, h gyorsabb vagyok a CBR-rel, mint a gsxr-rel, de hogy visszasírom a K5-ös blokkot.., na az is biztos. Sokkal közvetlenebb volt a gixxer, sokkal vadabb, és a furcsa, h blokkügyileg sokkal kezelhetőbb... Vagy csak még nem szoktam meg az új CBR-t.
Ellenben most jobb fékem van, jobban érzem a kerekeket a földön, és gyorsabban kanyarodok, 1 percet javítottam magamon Dobogókőre felmenet.
A hungaroring lenne az igazi pudingpróba, de a motorosokkal különösen jól bánó rendezők nem rendeznek motoros nyíltnapot hétvégén. Köszönet érte!
Eddig egyetlen csavar lazult le, mert nem vettem komolyan a "bekenni menetrögzítővel" üzenetet. A sebességmérő jeladóját hagytam el kishíjján. Nem rezeg annyira, hogy gondot okozzon, már nem aggódok annyira.
Sziasztok! Vettem egy K4 1000 GSX-R-t. Az a gondom, vele, hogy hidegen raccsol a motor, ha bemelegszik elhallgat. Inkább csörgésnek tűnik mint kopogásnak..
Mi a franc lehet, vezérműlánc? Vagy feszítő? Illetve van valakinek magyar nyelvű szervizkönyv hozzá?
A másik meg, h ez csak egy hozzávetőleges adat. Nem vagyunk versenyzők akinek fél lóerő is számít.