Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Van pár eladó motyóm ha valakit érdekel.
GSXR1000 K5 komplett első gyári lábtartó,530-as lánc és gyári lánckerék 14000 km-t ment, 530-as 1000km-t használt 15-ös első 44-es hátsó lánckerék,hibátlan hátsókerék tárcsával és rengeteg slick gumi!
A honda mindig többet mondott papíron, mint amit a motorjai tudtak.
2006-os R1 dobbal kb. +0,5% kaját adtam neki.

A 08-as Honda Commanderrel be volt állítva, mindkettőn gyári áttétel volt, a Yamaha még nehezebb is volt.
140 lóerős 750-estől nem éreztem erősebbnek. Nem verettem nagyon, gazdája szerint 1-esben sem jön fel gázra kerékre. Előtte GSX-R 1000 volt a srácnak az szerinte is erősebb volt.

Kezd tetszeni a Yamaha, de még mindig nem szoktam meg. Most már stabil, egyben mozog az eleje/hátulja, de nagy döccenőben szó szerint repülök az ülésről
Agó küldött egy 08' 1000RR dyno-t ami röhejesen gyenge. 150 paci keréken és hát köze nincs a nyomatékgörbéjének ahhoz amit várnánk. A formája még csak csak de nem éri el a 100Nm-ert keréken. Tán a szériaszórás kicsit nagy volt az elején.
A legtöbb esetben az van, hogy a LE érték csak egy nyers adat. Egyáltalán nem mindegy, hogy milyen gázreakció, milyen dinamizmus jellemzi a motort, de sok más dolog is számít, pl. az üléspozíció. A legjobb példa mindíg a 150LE sportmotor vs. 50LE krosszmotor. A számok és mérhető értékekel alapján a sportmotor megy jobban még a kis tempónál is, ahová a krosszgép áttétele szól. Viszont ha ráülsz nem ezt érzed. A krossz olyan vehemens, olyan gyorsan reagál, olyan hirtelen ad le olyan erőt, hogy a sportmotor vicc ahhoz képest. Kifordulsz egy szűk kanyarból, 20 méterrel arrébb már 100-al mész, feltéve ha sikerül nem hanyatt esni. A sportmotoron ez a táv arra megy el, hogy megpróbálsz ráérezni, honnan érdemes elkezdeni kigyorsítani.
90% biztos vagyok benne, hogy igen. Ha elhozod a motorodat bemérm Neked a jeladódat és akkor megmondom 100%-ra. (Ha kicsit utána olvasol Te magad is rájöhetsz miért vagyok biztos ebben.)
Előzményeket nem ismerem,milyen R1 melyik évjárat?Még nem mentem 2008as CBR-el de azt mondják úgy megy mint a K5 1000,lentről tól végig.Az R1 2004-2008 között meg 9000-től nagyot tól,lehet ez megzavart?
Lehet lemérve erős (175-öt mondott a srác), de jóval kevesebbnek érződött. A tulaj szerint 1-esbe sem emeli fel az elejét, ami videót láttam róla ott nem így ment. Ez lehet folytott kiadás volt. Értelmetlenül magasan volt a lábtartója, és rövid volt az egész motor.
Az én motorom k5-ös, arra is jó?
Rosszul emlékeztem. 18ezerért van hirdetve itt. Az enyém pontosan ugyanilyen, csak használt.
10-ezerért van hirdetve egy másik. Én 8-ért oda adom.
Kell , kéne!
Kell vagy Te is hirdetnél?
Mennyiért adod a prop-tech tiltót ?
A 2008 Hondán meg tudom harapni a plexit ülve. (A Panigale-n szerintem a nyakammal is elérem, bár arra nem engedtek ráülni.) Katasztrófa, hogy milyen motorokat gyártanak manapság. Rohadt erős és rohadt kicsi. Hát persze, hogy kell egy csomo cucc bele, hogy az úton maradjon.
Próbáltam ma egy 2008-as CBR1000RR-t. Közvetlen az R1 után (volt benne commander is) nagy csalódás volt, az R1 sokkal jobban ment a saját beállítással, és el is fértem rajta. A Hondán a térdem a mellbimbómat simogatta
Tényleg a K5-6 gixxerben van CO mod?
Viszont tudok adni prop-tech dobozt, ami kiüti.
A PC3 nem üti ki a környezetvédelmi tiltást.
Sziasztok! keresek idomokat K5 gixerre! majdnem mind összetört rajta, úgyhogy minden lehetőség érdekel! a4461@freemail.hu----- minden nap olvasom! tel.szám: 06303700093
Hi!

Raktársöprésből maradt egy Haris típus azonos markolat. Ha valakit érdekel dobjon egy mailt . Vadi új, eredeti csomagolásba !

3000Ft az ára

jedis@freemail.hu

Üdv
Jedi
k5-re kormánygátlót, pályaidomot tud valaki? pc3 környezetvédelmi tiltást kiüti? köszi a segítséget előre is!
suzuki gsx-r 1000k5-6 alkatrészek egyben 50000-ért elado !
06203787596
Valami lesz belőle lassan?