Az a bajom, hogy a régebbi motor már "megvolt". A biztosítótól várom a pénzemet, akkor már megvehetném az újabb gixxert is.
Yamaha nem lesz, Honda csak 2008-tól játszana, Kawából is csak az utolsó tetszene. Olaszok csak fagyizni jók, nemrég láttam szétborítva egy 1098-ast. Annyi bűne volt a gazdájának, hogy nem a legdrágább olajat öntötte bele.
Szerintem se utcán se pályán nincs olyan különbség a két motor között ami említésre méltó.
De van erre agy kis sztorim ha érdekel
K5 nekem zsírul szuperál a maga 149lóerejével(keréken)
Yoshi rendszer volt rajta+PC+BMC,meg tom tech lábtartó,-2+3-as áttétel.(gyorsváltó nem volt)5.1-es lucas fékfolyadék+ferrodo xrac betét.Futómű gyári volt,kivéve a benne lévő olaj,az race tech-re lett cserélve.1:58,4 volt a legjobb időm a Hringen.Az 58-59-ek versenyen stabilan mentek.Rosszat nem tudok mondani a motorról.Max annyi,hogy kicsit gyengébb volt mint a többi 1000-es,de ehhez hozzá tartozik,hogy 32000volt benne.(12-vel vettem közúton 5000-et raktam bele,többi pálya)És még a blokkhoz nem nyúltam.Ehhez képest a K9:Belekerült a Bazzaz,gyári légszűrővel,gyári leömlő,katalizátor kikerült,Preditől kukáztam egy széttaposott akra dobot,Janóékkal megcsináltattam+csináltak hozzá egy összekötő csövet.Aminek igen kellemes hangja lett(4:1)Ágó összehangolta,163-lett keréken elég jó nyomatékkal.Ennek ellenére Ezzel is csak 1:58,4-et tudtam menni,pedig 13 paci keréken az jelentős.Ami nekem negatívum a K9-ben a K5-höz képest az a fék.Az ötösön soha nem jött be a fékkar,nagyon határozott volt a nyomáspont,bíztam benne.A 9es meg pár kör után beljebb jön és ez miatt paráztat féktávon.Idén ezt fémfékcsővel és Vesrah betéttel orvosoljuk.
egyszer mentem a dávidka k5-ével,de az számomra nem volt jó.persze nem azért mert nem jó....k9-el meg nem mentem soha,tehát fingom sincs.amit mondanak hogy alulrol erősebb az idősebb,tehát felhasználobarátabb,(elméletileg)de a dévöd mondja hogy pontosabb a k9 bekormányzásnál(assetudom mit jelent)majd ő mekkk montya mer ő sokabbat megy mind a keptővel....
Fékolajat tudok forralni Z1000-esen, sőt a leömlő is szikrázott a hringen
Gyáritól mindig is jobb motort akartam, azért lett a Z-n is minden átalakítva. Amikor jó lett elcseréltem e GSX-R-re mert az szériában is jobb volt, mint a Z teljes futómű és fékcsere után. És persze jobban is ment, hiába faragtam a Z blokkját kevés volt.
Aztán a K6-on is lett 1-2 alakítás, de sajna nem sokáig volt meg, a gazdája pedig nem adja vissza, már 2x is kértem.
Aztán jött a CBR ami nem érte volna meg hogy elkezdjem komolyabban átalakítani, mégis egész gyors volt.
aztat mondtad nem vagy gyors és uccccán is menel...akkor hagyad a pitsába...majd ha megközelited a gyári motor képességeinek a határait na talán akkor érdemes...ugy kb 00-02 hringes időnél!
Bocs. Pályán mennyivel jobb esetleg, utcán van-e hátránya a K9-nek. A K6 nagyon bejött, de nem sokkal kerülne többe egy fele annyi idős gép. A 2 csöves rendszert lecserélném egy normális 4:1-re, de azon és a plexin kívül kell-e rá valami okosság.
"bemutató motor" láttam amikor a tesztpilótája az egyik motorosműsornak, aki 2 évig hajtotta, hogyan bánik azzal a motorral. csak ennyi megjegyzést fűznék a Bemutató motorhoz!
Hát akkor nincs mit tenni venned kell egyet.Megbánni biztos nem fogod.
Persze kék-fehéret.