Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen!
Hát akkor nincs mit tenni venned kell egyet.Megbánni biztos nem fogod.
Persze kék-fehéret.
Én gyári fékcsővel megyek. Semmi gondom vele.
Gyári fékcsővel pályáztál?!

Az a bajom, hogy a régebbi motor már "megvolt". A biztosítótól várom a pénzemet, akkor már megvehetném az újabb gixxert is.
Yamaha nem lesz, Honda csak 2008-tól játszana, Kawából is csak az utolsó tetszene. Olaszok csak fagyizni jók, nemrég láttam szétborítva egy 1098-ast. Annyi bűne volt a gazdájának, hogy nem a legdrágább olajat öntötte bele.
Amúgy a fék puhulás lehet csak az én bangaságom,mert az erősebb motorral még nem tudtam úgy belőni a féktávokat ezért hosszabban fékeztem.
Szerintem se utcán se pályán nincs olyan különbség a két motor között ami említésre méltó.

De van erre agy kis sztorim ha érdekel
K5 nekem zsírul szuperál a maga 149lóerejével(keréken)
Yoshi rendszer volt rajta+PC+BMC,meg tom tech lábtartó,-2+3-as áttétel.(gyorsváltó nem volt)5.1-es lucas fékfolyadék+ferrodo xrac betét.Futómű gyári volt,kivéve a benne lévő olaj,az race tech-re lett cserélve.1:58,4 volt a legjobb időm a Hringen.Az 58-59-ek versenyen stabilan mentek.Rosszat nem tudok mondani a motorról.Max annyi,hogy kicsit gyengébb volt mint a többi 1000-es,de ehhez hozzá tartozik,hogy 32000volt benne.(12-vel vettem közúton 5000-et raktam bele,többi pálya)És még a blokkhoz nem nyúltam.Ehhez képest a K9:Belekerült a Bazzaz,gyári légszűrővel,gyári leömlő,katalizátor kikerült,Preditől kukáztam egy széttaposott akra dobot,Janóékkal megcsináltattam+csináltak hozzá egy összekötő csövet.Aminek igen kellemes hangja lett(4:1)Ágó összehangolta,163-lett keréken elég jó nyomatékkal.Ennek ellenére Ezzel is csak 1:58,4-et tudtam menni,pedig 13 paci keréken az jelentős.Ami nekem negatívum a K9-ben a K5-höz képest az a fék.Az ötösön soha nem jött be a fékkar,nagyon határozott volt a nyomáspont,bíztam benne.A 9es meg pár kör után beljebb jön és ez miatt paráztat féktávon.Idén ezt fémfékcsővel és Vesrah betéttel orvosoljuk.
Kritikan aluli, mar szova sem tettem. Nem er annyit.

Viccet felre teve nekem gyari van es mostmar marad is. bigoneoszi-val a kormanycsutka tuningra eskuszunk.
egyszer mentem a dávidka k5-ével,de az számomra nem volt jó.persze nem azért mert nem jó....k9-el meg nem mentem soha,tehát fingom sincs.amit mondanak hogy alulrol erősebb az idősebb,tehát felhasználobarátabb,(elméletileg)de a dévöd mondja hogy pontosabb a k9 bekormányzásnál(assetudom mit jelent)majd ő mekkk montya mer ő sokabbat megy mind a keptővel....
Inkább a 2 motor közti különbséget mondjad
FÉKFOLYADÉK!
Add el bogyónak a kilences fórumon
az évjárata 1982
Fékolajat tudok forralni Z1000-esen, sőt a leömlő is szikrázott a hringen

Gyáritól mindig is jobb motort akartam, azért lett a Z-n is minden átalakítva. Amikor jó lett elcseréltem e GSX-R-re mert az szériában is jobb volt, mint a Z teljes futómű és fékcsere után. És persze jobban is ment, hiába faragtam a Z blokkját kevés volt.
Aztán a K6-on is lett 1-2 alakítás, de sajna nem sokáig volt meg, a gazdája pedig nem adja vissza, már 2x is kértem.
Aztán jött a CBR ami nem érte volna meg hogy elkezdjem komolyabban átalakítani, mégis egész gyors volt.
Hellóóó ha valakit érdekel egy suzuki gsx 1100 alkatrésznek hívlyon nyugodtan megegyezünk a motorja az jóóóóó érdeklődni csak telefonon 0630 2973097
aztat mondtad nem vagy gyors és uccccán is menel...akkor hagyad a pitsába...majd ha megközelited a gyári motor képességeinek a határait na talán akkor érdemes...ugy kb 00-02 hringes időnél!
na és persze a fék...ami vacak!
Ezt az MZ-re vagy a jaffára írtad?

Motoros idő van, mikor lesz kész az ősgixer?
Bocs. Pályán mennyivel jobb esetleg, utcán van-e hátránya a K9-nek. A K6 nagyon bejött, de nem sokkal kerülne többe egy fele annyi idős gép. A 2 csöves rendszert lecserélném egy normális 4:1-re, de azon és a plexin kívül kell-e rá valami okosság.
Gyenge, kezelhetetlen, pattog.
Szerintem a Jani azt kérdezte, hogy a K5-K9 összehasonlításból mi érdekel? Lóerő, kezelhetőség, futómű?
Egy rendszámos -vagy kinti papíros- 1000-es sportmotor. Lehetőleg néhány pályára való extrával. Csak piaci ár alatt érdekel 2005-től.
Álom gép!
Konkrétan mi érdekelne Tamás?
"bemutató motor" láttam amikor a tesztpilótája az egyik motorosműsornak, aki 2 évig hajtotta, hogyan bánik azzal a motorral. csak ennyi megjegyzést fűznék a Bemutató motorhoz!
RB26DETT-nek. Bérczi klán. Van K5 meg K9-ük is. A K5-nél nem hiszem, hogy papírabb lenne a váza.