Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó extrák vannak rajta. De lenne olcsóbban bemutató motor K9 (kb. 2MFt).
Valakinek van összehasonlítási alapja K5-K9 viszonylatban? Mennyire papír a váza? Utcán lenne többet használva.
Faszányos, de nem GSX-R.
Vedd meg és add kölcsön.
Ez tudja az 1:50-et.
Bali ez szerinted?

Most komponálom a válszt...
Valaszoltam.
Szia. Köszi szépen. Megerősítettél abban amit gondoltam. Akkor bizony egyben marad. Túl kevés ideje van nálam hogy megbolygassam... Azért köszönöm.
Szia,
És tényleg! Megnéztem a szervizkönyvben, és ott sincs szétkapva.
Akkor marad a szikepenge...
Szia. Az a gondom hogy ezen semmi csavar nincs...
Hi,
Sztem szétszedhető az is, mert az én K2 lámpám is szétszedhető volt.
Igaz ez csavarokkal...
Sziasztok. Azt szeretném megkérdezni hogy nem tudjátok a K4-es gixernek a hátsó lámpa testje, ragasztva van-e vagy hogy van összerakva mert szeretném szétszedni de nem szeretném eltörni. Előre is köszi.
Széles Utat!
hátmernemisvagyok....sőt senkisemnemvan....de a katalitika nem is kellmajdleszösszekötőcsakrájövök ám hogy nincs mit nagyon összekötni
Minek neked dob aszontad még a katalizátor sem kell ! Nabaszki! Ma jártam arra de aszontad nem vagy.
az enyém már utcai lett teljesen....szinte már túramotor!
te sk arcu csávó te...igen te!
nem kellene hoznod nekem kipufogodobokat is esetleg!?mer hogy na...ugye!ne keljen már megpukkadnom!
Mire kifizették a motort (még mindig sárosak egy kicsivel) már elvitték mindet amit kinéztem. Tehát újra keresek 1000-es sportmotort lehetőleg gsx-r-t. 2005-től.
Írtam mail-t...
Merre, hol?
Nem azért járok pályázni, hogy meséljek milyen fasza időt mentem
Bohóckodok egyet, kinyírom a hátsógumit és hazamegyek a motorral, és rájövök mégse vagyok olyan gyors motoros
nemtudom elmondani hogy mit kell csinálni,képtelen vagyok,ugyanis fingom nincs mit csinálok,lucky le is baszott érte hogy nem tudok neki segiteni!
A pvm tárcsák másfélszer olyan vastagok, mint a gixxer gyári korongjai, átmérőben is több.
Nem vitatkozom, majd taníts meg hogy tudok 2 perc alá menni a hringen!
Ez egy bohóc!
Lehet hogy a fék gyári -kétlem- de a futómű csak annyira mint az én -volt- motoromon.
katt
nekem 06nál már elmelegedett,pedig nem a fék volt a szar,hanem én!57nél meg érdekes nem volt semmi baja neki kérem!tudni kell fékezni!annyiszor volt már szo erről....rövidet intenziven,és akkor nincs gond,persze nyilván egy olyan fék amiben több a "tartalék"az nem melegszik el olyan hamar,de ez is mutatja hogy alkalmazkodni kell a nem a legjobb cimű fékhez,és azzal menni jot!mert lehet!persze én is tettem fel brembot,mert én ugy tartom ha fék akkor brembo,és azzal lényegesen könnyebb volt fékezni....de 57ig gyári volt.andy m meg egy állat! annak minden mindegy,szerintem szalagfékkel is megállna!
Nem szaroztam a gixxer féket főleg nem a radiálisat. Volt vagy 50,000km a Yaris II-ben ennyit tudott az elektronika.
Ha ABS ki volt lőve rendesen harapott, egyébként csak olyan lányos volt mint a kawasakin a 6 dugós fék.
Volt valami superbike teszt ha gondolod megkeresem ahol összehasonlítják a gixxer generációkat. Fékeznek a régebbiekkel, aztán az újabbal. Az utóbbi hamarabb megállt. Aztán vissza akart ülni a tesztelő régire, hogy majd azzal is tud már rövidebbet fékezni. Nem engedték, mert ez nem arról szól, hogy meglehet-e csinálni.
A pályások nekem csak annyit mondtak, hogy el tud melegedni és bent fog, ha kicserélik az egészet Yamahára akkor pedig jó lesz.

Kint voltam a ringen egy nívósabb versenyen, valamelyik nagymenő gixxeres annyira készen volt, hogy a szerelők nem tudják megcsinálni a fékjét, hogy levágott a fékkarból, hogy beljebb tudja húzni

Mondom én nem bántom, de meg kell hallgatni a többieket is. Ráadásul én még lassú is vagyok pályán, csak a cipőmet koptatom és a bukócsövet

Tényleg keresek Dainese 44-45-ös sport csizmát.