Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze van különbség abs és abs közt is,föleg akkor nem üzemel jol ha nem jo a lengéscsillapito,elpattog a kerék nincs surlodás és ha kell ha nem szabályozza a fékerőt,tehát nem lassit!ugyhogy nem okoska!a másik meg hogy egy M3 abs valoszinűsithetően mérföldekkel előbbre tart mint egy hitvány yarisé!

figyelj sedu!az amiről te beszélsz az az érzet,ill a kezelhetősége a féknek!
tételezzük fel hogy adott egy bmw,egyik gyári fékkel a másik gsxr fékkel!nyilván a gyári fék jobban adagolható.azaz pont!nyilván kisebb erő szükséges a nagyobb fékhatás eléréséhez.azaz pont!
és nyilván minden pilota könnyebben fékez hatásosat a gyári fékkel.azaz pont!na de kérem ezek a ujságiro tesztpiloták,tisztelet a kivételnek nem egy élmenő faszik,van ez a magyar gyerek is valamilyen ádám,na ö is sok motort tesztelt,és mindenki szent irásnak tekinti amit mond meg bálványozzák,de sztem 00 alá még nem ment a ringen,tehát szarni rá amit mondanak.andy meklau 51-et ment a hringen a pancsin meg pályarekordot tart,mindezt k7 1000 gyári fékessel(alul felül).tehát a lényeg az ha lenne egy tévedhetetlen kezű pilota vagy egy számitogép ami vezérel mindig a csuszáshatáron,akkor az adott bmw-t legyen az gyári vagy gsxr fékes,hidd el hogy centire pontosan ugyan ott állitaná meg.

ez az elmélet.ill a fizika,persze mi halandok,könnyebben fékezünk a precizebb fékkel,de ha akar az ember és oda figyel,és nem is töketlen akkor megtanulja a "szar"gsxr féket is!

erről beszélek!tetszik érteni!?

és nincs
Olvasgatom én is.
Amúgy Bódis rendszer nem érdekelne? Most akciós...
ABS-re visszatérve. A Toyota Yarisunk sokkal jobban lassult abs nélkül, még csúszós úton is. Legtöbbször növeli a fékutat.
Mondhatok közelebbi példát is, illetve az l300 és a passat egy idős volt, hasonló gumival, talán a busz még könnyebb.

Én mentem a bali motorjával is, azon nem tetszett a fék, először alig fogott, amikor bemelegedett akkor meg ehhez képest nagyon.

Próbálj ki egy Olasz gépet érteni fogod miről beszélek. Akár egy touno is megteszi. Az oro fékkel egy újjal kell fékezni, ha nem figyelsz megharapod a kormányt. Közben végig jól érzed a nyomás pontot, nem mászkál el.
ne legyél már ostoba...a skodán nincs ABS,szarabb a gumi a futomű,meg a sulyelosztás,na meg a gumiméret.hulyeséget ne beszéljél....
Nekem nem volt bajom a fékkel, de ha tényleg annyi a különbség az pont annyit jelent hogy megállsz valami előtt vagy belemész nyolcvannal.
Ami biztos az az, hogy a PVM már utcán is jobb az őskövület R1-en. A vizes nagyon meredek lejtőn úgy toltam le a motort a garázsba, hogy a hideg slick gumi nem csúszott meg, nagyon pontosan lehet adagolni.
Ugyan ezen a lejárón az L300-as télen lecsúszott, a passattal ott álltam meg rajta ahol akartam. Mindkettőn téli gumi volt.

A 120-as skodán is állóra fékezted a kereket, de egy M3-as BMW 100-ról hamarabb megáll.
egyébként valoban nem egy élmenő a gsxr,meg kell tanulni,és akkor páratlan,rengeteg eset alátámasztja,persze mi mennyire gyári,de ugye muff ,meklau,igen gyorsak a vacak fékkel megáldott gsxr el.k9,és k7.nem a duma kell hanem huzni kell neki.minden ilyen szarom teszt arra való(ha papirra van leirva,lehetőleg puhára)hogy a seggem kitöröljem vele.csupán izlés kérdése...na meg melyik gyártó mennyit áldoz a tesztekre hogy mit mondjanak,na mondjuk a teljesitményt nem nagyon lehet meghazuttolni,de a pályán nagyon nem jön elő köridőél az erő(az az utolsó ami számit a mi szintünkön)közuton ugye még annyira sem,az meg hogy melyiken milyen kényelmes ülni meg hogy huz alulrol meg a faszom.....arrol beszélni sem érdemes....vegyen tura motort akinek ezek számitanak.
ki mondja ezt ,hogy a gsxr fékjei nem jók?meg ki csinálja ezt a tesztet!?persze most mindenhol a bmw nyer,de azt nem tudom felfogni hogy hogyan lassulhat annyival rosszabbul!?nem jol adagolható,erősen kell huzni?állóra lehet fékezni vele az első kereket?IGEN!akkor miről beszélünk?innentől kezdve ami számit az a tömeg,az első teló,és a gumi,meg persze a súlyelosztás is,gyaitom azonos aszfalton mentek!az összes többi a pilotán mulik,hogy rinyál,vagy fékez rendesen!
jajj kis csillagom mire gondolsz!?pia nők meg kaja?rendben,csak egy a gond,vasárnap nem leszek otthon...de a fővárosban megtalász,tudod....budapest.
Nézd meg cápa az új gépek hullanak szét, a régiek hogy bírták:
http://www.sportmotor.hu/motor...

A saját kilencesem is tudta ezt 2x 2 órán át, csak a gumija kopott el.
Nem csodálom:
A tompa, ilyen hatalmas terhelésnél nem túl jól adagolható fékével a Suzuki csak 259 méter után tud megállni, ami 30 méterrel hosszabb, mint a BMW fékútja. Vagy másképp kifejezve: ott, ahol a BMW már egy helyben van, a Suzuki még 85 km/h-s sebességgel suhan el mellette.
Vasárnap estefele megyek feléd viszem amivel tartozom úgyhogy várjál úgy ahogy az elvárható!
A teljes teszt:
1. Kozut
2. Palya
3. Eroproba

A jo oreg gixernek csak a 4. hely jutott.
hátso kerék elado,tárcsával,k7 1000,
50.000-
jo nagy rohadékok vagytok ti mind a hárman...rögtön öszevesztetek a gumikon mikor nem voltam ott,mire visszaértem cápa már csak a vérző orrát törölgette!

állítolag jani levefejelte....a harmadik senkiházi,meg közben a rakétasebességű autoját suttyomban teleszorta gumikkal...mindezt sokalta 5papírért....

mocskos kicsinyes bagázs!
háromig miii?
Pofad lapos es osszepakolod.
Japán
Ilyet még nem is láttam.... Eljövök messzebbről mint az ország legtávolabbi pontja, gyorsabban mint amennyire az földi járművel lehetséges lenne, szinte ingyé viszek olajat, nagyobb összegben üzletelünk rissz-rossz kopott tuning cuccokat mint amennyit valaha csak akár láttam is és akkor EGY NULLÁRA KOPOTT 8 ÉVES GUMIÉR 5EZRET KI KELLETT PERKÁLNOM A VILÁG VÉGÉN AHOL A NAVI NEM TALÁLT 1 ÓRA ALATT JELET....
Hát ez a baj ha a neten ismersz meg valakit... :)
hogy feltartottatok ma...csak most jöttem be miattatok....majd én összepakolom ám a szétdobált gumikat....
sziasztok

valakinek nincs esetleg gsxr1000 k5-től első féktartálya és fékkarja?....
vevő lennék rá
A legtöbb rendszer 500 dodó körül van.

A tied amerikai vagy japán Yoshi?
Nekem se volt benne kipu szelep, mégis ment mint a barom. Nekem tetszik, ha 5000 alatt picivel finomabban reagál a gázra, 8 fölött pedig bevadul.
yoshi rendszer
A yoshi rendszer full carbon dobbal 600, ez új volt és olyan amilyen, és egy újat sosem lehet egy más gyártó esetleg gyengébb minőségű használt cuccával összehasonlítani!
Azért árulom mert rendszer lesz rajta , de az közútra nem fasza sztem mert nics benn az exup és elveszti a nyomatékát alul.