Nem szaroztam a gixxer féket főleg nem a radiálisat. Volt vagy 50,000km a Yaris II-ben ennyit tudott az elektronika.
Ha ABS ki volt lőve rendesen harapott, egyébként csak olyan lányos volt mint a kawasakin a 6 dugós fék.
Volt valami superbike teszt ha gondolod megkeresem ahol összehasonlítják a gixxer generációkat. Fékeznek a régebbiekkel, aztán az újabbal. Az utóbbi hamarabb megállt. Aztán vissza akart ülni a tesztelő régire, hogy majd azzal is tud már rövidebbet fékezni. Nem engedték, mert ez nem arról szól, hogy meglehet-e csinálni.
A pályások nekem csak annyit mondtak, hogy el tud melegedni és bent fog, ha kicserélik az egészet Yamahára akkor pedig jó lesz.
Kint voltam a ringen egy nívósabb versenyen, valamelyik nagymenő gixxeres annyira készen volt, hogy a szerelők nem tudják megcsinálni a fékjét, hogy levágott a fékkarból, hogy beljebb tudja húzni
Mondom én nem bántom, de meg kell hallgatni a többieket is. Ráadásul én még lassú is vagyok pályán, csak a cipőmet koptatom és a bukócsövet
persze van különbség abs és abs közt is,föleg akkor nem üzemel jol ha nem jo a lengéscsillapito,elpattog a kerék nincs surlodás és ha kell ha nem szabályozza a fékerőt,tehát nem lassit!ugyhogy nem okoska!a másik meg hogy egy M3 abs valoszinűsithetően mérföldekkel előbbre tart mint egy hitvány yarisé!
figyelj sedu!az amiről te beszélsz az az érzet,ill a kezelhetősége a féknek!
tételezzük fel hogy adott egy bmw,egyik gyári fékkel a másik gsxr fékkel!nyilván a gyári fék jobban adagolható.azaz pont!nyilván kisebb erő szükséges a nagyobb fékhatás eléréséhez.azaz pont!
és nyilván minden pilota könnyebben fékez hatásosat a gyári fékkel.azaz pont!na de kérem ezek a ujságiro tesztpiloták,tisztelet a kivételnek nem egy élmenő faszik,van ez a magyar gyerek is valamilyen ádám,na ö is sok motort tesztelt,és mindenki szent irásnak tekinti amit mond meg bálványozzák,de sztem 00 alá még nem ment a ringen,tehát szarni rá amit mondanak.andy meklau 51-et ment a hringen a pancsin meg pályarekordot tart,mindezt k7 1000 gyári fékessel(alul felül).tehát a lényeg az ha lenne egy tévedhetetlen kezű pilota vagy egy számitogép ami vezérel mindig a csuszáshatáron,akkor az adott bmw-t legyen az gyári vagy gsxr fékes,hidd el hogy centire pontosan ugyan ott állitaná meg.
ez az elmélet.ill a fizika,persze mi halandok,könnyebben fékezünk a precizebb fékkel,de ha akar az ember és oda figyel,és nem is töketlen akkor megtanulja a "szar"gsxr féket is!
Mondhatok közelebbi példát is, illetve az l300 és a passat egy idős volt, hasonló gumival, talán a busz még könnyebb.
Én mentem a bali motorjával is, azon nem tetszett a fék, először alig fogott, amikor bemelegedett akkor meg ehhez képest nagyon.
Próbálj ki egy Olasz gépet érteni fogod miről beszélek. Akár egy touno is megteszi. Az oro fékkel egy újjal kell fékezni, ha nem figyelsz megharapod a kormányt. Közben végig jól érzed a nyomás pontot, nem mászkál el.
Nekem nem volt bajom a fékkel, de ha tényleg annyi a különbség az pont annyit jelent hogy megállsz valami előtt vagy belemész nyolcvannal.
Ami biztos az az, hogy a PVM már utcán is jobb az őskövület R1-en. A vizes nagyon meredek lejtőn úgy toltam le a motort a garázsba, hogy a hideg slick gumi nem csúszott meg, nagyon pontosan lehet adagolni.
Ugyan ezen a lejárón az L300-as télen lecsúszott, a passattal ott álltam meg rajta ahol akartam. Mindkettőn téli gumi volt.
A 120-as skodán is állóra fékezted a kereket, de egy M3-as BMW 100-ról hamarabb megáll.
egyébként valoban nem egy élmenő a gsxr,meg kell tanulni,és akkor páratlan,rengeteg eset alátámasztja,persze mi mennyire gyári,de ugye muff ,meklau,igen gyorsak a vacak fékkel megáldott gsxr el.k9,és k7.nem a duma kell hanem huzni kell neki.minden ilyen szarom teszt arra való(ha papirra van leirva,lehetőleg puhára)hogy a seggem kitöröljem vele.csupán izlés kérdése...na meg melyik gyártó mennyit áldoz a tesztekre hogy mit mondjanak,na mondjuk a teljesitményt nem nagyon lehet meghazuttolni,de a pályán nagyon nem jön elő köridőél az erő(az az utolsó ami számit a mi szintünkön)közuton ugye még annyira sem,az meg hogy melyiken milyen kényelmes ülni meg hogy huz alulrol meg a faszom.....arrol beszélni sem érdemes....vegyen tura motort akinek ezek számitanak.
ki mondja ezt ,hogy a gsxr fékjei nem jók?meg ki csinálja ezt a tesztet!?persze most mindenhol a bmw nyer,de azt nem tudom felfogni hogy hogyan lassulhat annyival rosszabbul!?nem jol adagolható,erősen kell huzni?állóra lehet fékezni vele az első kereket?IGEN!akkor miről beszélünk?innentől kezdve ami számit az a tömeg,az első teló,és a gumi,meg persze a súlyelosztás is,gyaitom azonos aszfalton mentek!az összes többi a pilotán mulik,hogy rinyál,vagy fékez rendesen!
Nem csodálom:
A tompa, ilyen hatalmas terhelésnél nem túl jól adagolható fékével a Suzuki csak 259 méter után tud megállni, ami 30 méterrel hosszabb, mint a BMW fékútja. Vagy másképp kifejezve: ott, ahol a BMW már egy helyben van, a Suzuki még 85 km/h-s sebességgel suhan el mellette.
jo nagy rohadékok vagytok ti mind a hárman...rögtön öszevesztetek a gumikon mikor nem voltam ott,mire visszaértem cápa már csak a vérző orrát törölgette!
állítolag jani levefejelte....a harmadik senkiházi,meg közben a rakétasebességű autoját suttyomban teleszorta gumikkal...mindezt sokalta 5papírért....
Ilyet még nem is láttam.... Eljövök messzebbről mint az ország legtávolabbi pontja, gyorsabban mint amennyire az földi járművel lehetséges lenne, szinte ingyé viszek olajat, nagyobb összegben üzletelünk rissz-rossz kopott tuning cuccokat mint amennyit valaha csak akár láttam is és akkor EGY NULLÁRA KOPOTT 8 ÉVES GUMIÉR 5EZRET KI KELLETT PERKÁLNOM A VILÁG VÉGÉN AHOL A NAVI NEM TALÁLT 1 ÓRA ALATT JELET....
Hát ez a baj ha a neten ismersz meg valakit... :)
Nekem se volt benne kipu szelep, mégis ment mint a barom. Nekem tetszik, ha 5000 alatt picivel finomabban reagál a gázra, 8 fölött pedig bevadul. yoshi rendszer
Ha ABS ki volt lőve rendesen harapott, egyébként csak olyan lányos volt mint a kawasakin a 6 dugós fék.
Volt valami superbike teszt ha gondolod megkeresem ahol összehasonlítják a gixxer generációkat. Fékeznek a régebbiekkel, aztán az újabbal. Az utóbbi hamarabb megállt. Aztán vissza akart ülni a tesztelő régire, hogy majd azzal is tud már rövidebbet fékezni. Nem engedték, mert ez nem arról szól, hogy meglehet-e csinálni.
A pályások nekem csak annyit mondtak, hogy el tud melegedni és bent fog, ha kicserélik az egészet Yamahára akkor pedig jó lesz.
Kint voltam a ringen egy nívósabb versenyen, valamelyik nagymenő gixxeres annyira készen volt, hogy a szerelők nem tudják megcsinálni a fékjét, hogy levágott a fékkarból, hogy beljebb tudja húzni
Mondom én nem bántom, de meg kell hallgatni a többieket is. Ráadásul én még lassú is vagyok pályán, csak a cipőmet koptatom és a bukócsövet
Tényleg keresek Dainese 44-45-ös sport csizmát.