Ha nem hangos nem vesződnék vele. Amikor a Z-vel mentem a hungaroringre megkérdezték hogy kipufogó nélkül előztem meg a kocsisort? Azzal se állítottak meg. Annak a fele most egy fazer-en van őt se bántják érte, pedig nem látszik gyárinak.
Ha tele a tank akkor húzzad neki, helikopterrel se érnek utól
Megvannak a gyári dobjaim is, csak nem szeretném cserélgetni...
Arról ütöm az E4et vagy mi van benn, meg suzuki feliratra gondoltam, meg majd még meglátom. Jövő hét elején lesz időm megcsináltatni, majd megírom mennyibe csinálják, hátha szóbajön még valakinek.
Megvolt a tesztkör, volt értelme a szerelésnek. Most már a hátulja nem tetszik, nagy gázra csúnyán összeül, de ez szerintem könnyebben orvosolható, még a csutkákon kellene emelni. Végre picivel bátrabban húztam, mint a Ducatin, bár ez lehet a 28 foknak is köszönhető. Menjetek motorozni!
Mivel senkinek nincs pénze szép R1-re, csak az ár számít, ezért úgy néz ki marad a gép. Reszeltem egy kicsit rajta, így a lábtartók 1,5 centivel lejjebb kerültek, illetve az eleje is kapott egy kis ültetést+állítottam a rugón is. Intézek ma egy hosszabb fékcsövet is rá a Renthal fatbarhoz. Jó lenne megúszni bowden cserék nélkül, ha más nem, akkor megy fel rá a supermotóról a gyorsgáz
A ducatiról olyan volt felülni az R1-re, mintha versenylóról ülnék fel egy tehénre, nekem tetszik hogy keskeny az l2. Nem tudom milyen pici a panigale, a 999-en elfértem. Még mindig úgy érzem gyorsabban és magabiztosabban mentem a Ducatival. Annak nem tudtam úgy elcsavargatni a futóművét, hogy szar legyen, Yamahával szopok.
Minden motor törpe 2004 után.
K7 1000ren van egy Bódis triovál dobom. Sajnos nincs benne E betű vagy semmilyen jelzés, csak egy lézerrel ráégetett bódis felirat.
Van hozzá DB killer... de:
Próbálkoztatok már E4 jelzés graviroztatással? Tudtok valamit erről a témáról segíteni, mit célszerű beleírni és hova? Vagy az osztrákok ígyis úgyis belekötnek?
A marketing dumákat inkább hagyjuk. Összevissze hazudoznak mindent, meg sztorikat találnak ki. A sportmotorokat versenygépként próbálják előadni egy csomó fontos dolog felett meg elsiklanak. A hosszú Panigale históriánál is mondanak mindent, meg bemutatnak mindent a blokkból, de pl. egy olyan hétköznapi apróság mellett elsiklanak, hogy a motor akkora mint egy Simson és holtbiztos, hogy összeszarod magad rajta, mert még combból sem tartod meg magad, ugyanis kb. 3 arasz a legszélesebb ponton. Oké, hogy WSBK, de szerinted az jó valamire, mint motor?
Tényleg megkímélt gép, ajánlom mindenkinek, kár hogy nincs meg a gyári idomja.
Cápa új blade futómű:
The updated suspension certainly adds to this feeling of balance. The new design of Showa shock is basically the same technology that Ohlins uses in its TTX and the BPF forks are also excellent in their performance, helping the tyres dig in for grip and soaking up the bumps. Compared with the 2011 Blade, the 2012 model feels more secure in corners with improved damping qualities, too. I'd be interested to drive the two models back to back; I suspect the differences would become even more apparent.
Kereskedő volt, elküldtem őket, mert nem létező hibákra akartak alkudni. Nem értették miért nincs a műanyagon lelakkozva a matrica
Az is nagyon zavarta őket, hogy az első guminak csak az oldala volt kopott, tehát azt ki kell cserélni 30,000-ért
Én ebbe az irányba fejlesztenék. Eléggé big piston, mivel a belső cső teljes átmérőjén helyezhető el a dugattyú. Az olaj tömege nincs hozzáadva a lengőtömegjez csak az üres cső és a szelepek mozognak le-fel. A kék az olaj. Amikor a telő kirúg, az olaj összenyomhatgatlan, nyomószelepen feljön. Amikor a teló benyomódik, a dugattyú felfelé akarná tolni az olajat. Annak érdekében, hogy ez ne lehessen - a teló ne szürcsöljön be levegőt alul - az olajnak felülről egy pl. egy patron állhatná útját. A rajzon ezt úgy kell elképzelni, hogy a fosszínű részben a külsőnél magasabb nyomású levegő van, amit felülről pumpálunk bele. Hogy miért jó ez? Mert a berúgásnál kevesebb csillapítás kell, a nyomáskülönbség által megtartott olaj elegendő lehet. Minél jobban felfújom, annál inkább megnövelem a rugókeménységet (mivel légrugóként is működik) vele együtt növeltem a befelé csillapítást, sőt, mivel berugózás közben a légtérfogat csökken igencsak progresszív. Azt most nagy hirtelen nem találtam ki fél óra alatt, hogy hogyan lehet állítómechanikát variálni bele, de azért a csizma aljára rajzoltam egy kémelő furatot, amin ha folyik az olaj, akkor lehet tudni, hogy elfosta magát a belső szimmering.
Szóval biztos lenne pár problémás része, de ahhoz képest, hogy rögtön 4 ponton kapásból jobb elven működik, mint a klasszikus megoldások, szerintem el kéne gondolkodni rajta.
Nem is azt mondom, hogy nem jó, sőt. Szerintem a K1 futómű is elég jó. Csak azt tényelg én sem értem, amikor látszólag a bonyolultabb, de rosszabb megoldást választják. Most rajzoltam 20 perc alatt ezt:
Itt van a big piston elv. Hurrá, hurrá.
De azért finoman megjegyezém, hogy ugyan nem fejre fordítva áll, de "big piston" elvű az ETZ teleszkópja és az 1981 CZ krosszmotor teleszkópja is (csak amit van itton), továbba - ugyan lehet vitatkozni azzal, hogy a felső cartridge, ami így is nagyobb átmérőjű, mint az eddig haszbált alsók, de - ennél is jobb kialalkításúak a krosszmotorokban használt teleszkópok, melyek amellett, hogy nagy dugattyúval mozognak az olajat nem engedik le az alsó szárba, hanem ott csak levegő van. Konkrétan a Kayaba villák ilyenek (Yamaha, Kawasaki) (nekem 2005-ös volt) és szerintem az újabb Showák is (Suzuki, Honda). Szóval én is csak azt nem értem, hogy eddig miért kellett direkt rosszul csinálni valamit? (A 95-ös Hondámban még Showa villa volt és az is a "rossz" módon volt összeszerelve). De lehet, hogy ez csak Showa betegség és a MotoGP-ben a HRC ezért váltott Öhlinsre.
nem tudom milyen lehet az sosem kaparintottam a kezeim közé de ami késik jún 2-ig késik akkor lesz ugyanis egerben nyílt nap. szerintem ott leszek egész nap és kiviszek mindent ami gurul
Ha tele a tank akkor húzzad neki, helikopterrel se érnek utól
Megvannak a gyári dobjaim, arról lenézem majd a számot.
Meg szerinted a trioval dobon jól látható felületen legyen a gravír, vagy lehet ne belső oldalra tán?
Megvannak a gyári dobjaim is, csak nem szeretném cserélgetni...
Arról ütöm az E4et vagy mi van benn, meg suzuki feliratra gondoltam, meg majd még meglátom. Jövő hét elején lesz időm megcsináltatni, majd megírom mennyibe csinálják, hátha szóbajön még valakinek.
Mivel senkinek nincs pénze szép R1-re, csak az ár számít, ezért úgy néz ki marad a gép. Reszeltem egy kicsit rajta, így a lábtartók 1,5 centivel lejjebb kerültek, illetve az eleje is kapott egy kis ültetést+állítottam a rugón is. Intézek ma egy hosszabb fékcsövet is rá a Renthal fatbarhoz. Jó lenne megúszni bowden cserék nélkül, ha más nem, akkor megy fel rá a supermotóról a gyorsgáz
Gravír lesz szerintem, előtte körbejárom a témát...
Edem
Minden motor törpe 2004 után.
K7 1000ren van egy Bódis triovál dobom. Sajnos nincs benne E betű vagy semmilyen jelzés, csak egy lézerrel ráégetett bódis felirat.
Van hozzá DB killer... de:
Próbálkoztatok már E4 jelzés graviroztatással? Tudtok valamit erről a témáról segíteni, mit célszerű beleírni és hova? Vagy az osztrákok ígyis úgyis belekötnek?
Edem
Cápa új blade futómű:
The updated suspension certainly adds to this feeling of balance. The new design of Showa shock is basically the same technology that Ohlins uses in its TTX and the BPF forks are also excellent in their performance, helping the tyres dig in for grip and soaking up the bumps. Compared with the 2011 Blade, the 2012 model feels more secure in corners with improved damping qualities, too. I'd be interested to drive the two models back to back; I suspect the differences would become even more apparent.
ez meg ? csere lesz?
Az is nagyon zavarta őket, hogy az első guminak csak az oldala volt kopott, tehát azt ki kell cserélni 30,000-ért
Szóval biztos lenne pár problémás része, de ahhoz képest, hogy rögtön 4 ponton kapásból jobb elven működik, mint a klasszikus megoldások, szerintem el kéne gondolkodni rajta.
Igaz, egy jó Öhlins-et nem basz agyon...
De azért finoman megjegyezém, hogy ugyan nem fejre fordítva áll, de "big piston" elvű az ETZ teleszkópja és az 1981 CZ krosszmotor teleszkópja is (csak amit van itton), továbba - ugyan lehet vitatkozni azzal, hogy a felső cartridge, ami így is nagyobb átmérőjű, mint az eddig haszbált alsók, de - ennél is jobb kialalkításúak a krosszmotorokban használt teleszkópok, melyek amellett, hogy nagy dugattyúval mozognak az olajat nem engedik le az alsó szárba, hanem ott csak levegő van. Konkrétan a Kayaba villák ilyenek (Yamaha, Kawasaki) (nekem 2005-ös volt) és szerintem az újabb Showák is (Suzuki, Honda). Szóval én is csak azt nem értem, hogy eddig miért kellett direkt rosszul csinálni valamit? (A 95-ös Hondámban még Showa villa volt és az is a "rossz" módon volt összeszerelve). De lehet, hogy ez csak Showa betegség és a MotoGP-ben a HRC ezért váltott Öhlinsre.