k7 1000!?
karbon tank(12liter),öhlins TTX hátulja,szelepelt eleje,de +150ért van öhlins catridge,yoshimura EMPRO elektronika(gyorsválto,box utca speedlimiter,előre programozott A B,térkép közül választhatsz,stb...) hozzávaló kábelköteggel,és gyári CD vel,polirozott hengerfejjel,tartalék hátsokerékkel,520 láncszettel,bodis rendszer,gyorsgáz,fémfékcső,most még rajta van a brembó fék is(vevő nem jelentkezett)proptechnél 186LE keréken,de az eredmény fent van itt a topikban is.
mondj egy árat amit megér neked(remélem nekem is),és meglátjuk!papírok nélkül!
Minimum új olaj(az már megvan,MOTUL DOT 4) plusz főfékhenger felújító készlet(dugattyú karmantyúval stb 14500Ft) Ha ezután sem lesz meggyőző - fémfékcső! Szívem szerint Beringer főfékhengert vennék, ha lenne +ba 140ezrem.
Köszönöm a többiek hozzászólását is. Tartály tetejét levettem, olajszint rendben volt - gumiszoknya kissé összehorpadva(gondolom a fékbetétkopás/olajszintcsökkenés, úgy már nem pumpáltam a féket. Igen tudom, hogy 1-2 évente fékolajcsere + könyv szerint 4 évente fékcső csere, csak hamar elröpült az az időszak.
Termeszetesen predator2-nek alapbol igaza van! Ne merj picit is ketseges fekkel elindulni tavasszal! En csak megmagyaraztam mi torteni ilyenkor. A melegtol "meggyogyul" majd. Az mar a Te dolgod, hogy ilyen viszontaksagok utan fenn hagyod-e a motoron.
Szia! Edesapam minden telen igy jar az ETZ fekkel. A hidegben a jarmantyu ossze is huzodik meg a rugalmassagat is elvesziti es elengedi maga mellett az olajat. Ezert erzed beesni a kart. (Ha mennel a motorral nem fogna a fek.) Elmeletileg nem tudsz kart tenni benne, de nem erdemes huzigalni, ha nem muszaj. Tavaszra felenged es jo lesz. (Az ETZ fek sokszor nem gyogyul vissza, azt ki kell cserelni. :S)
42hópja!?ne csináld ezt....24 havonta minimum cserélni kell,de javasolt inkább az 12honap.és mindenképp komolyabb fékfolyadékot használj,gumifékcső 7éves,nem árthat a csere,persze ezeket nem muszáj mert lehet még elmennek 10évet,de ha mégsem és te egy uaz hátuljában kötsz ki egy esetleges fékhiba miatt,akkor majd szürcsögve morfondírozol azon ,hogy bassza meg csak érdemes lett volna cserélnem...
FÉK és GUMI!ezeken nem szabad gondolkodni kell e cserélni,a legapróbb hibánál,öregedésnél AZONNAL!szerintem....
mikor észrevetted a fék hibáját utána levetted a fékfolyadék tartály tetejét?ugy próbáltad?
Helló! Üdv itt!
Na igen, nekem is jobban tetszik.
Fordulatszám mérő megy? Sztem nem a műszerfallal lesz a gondod, hanem a sebesség érzékelővel(inkább az szokott szórakozni), vagy a csatlakozókkal. Csatikból kettő lehet, az 1ik ahol a műszerfal csatlakozik, a másik meg a sebesség érzékelő ahova csatlakozik. Az érzékelő az első lánckerék fedélre van felcsavarozva középre(a képen az 1es számú). Vagy lehet, h az első lánckeréken ami van kis jeladó felcsavarozva avval van gond.
Pont most adtam el a régi gyári tárcsáimat. Angoloknál lehet kapni profi minőségű tárcsát előre meg hátra szettben 77e-ért.
Akkor neked is van mit újitgatni...
Így nem jártam, de lesd át a csöveket, meg a féknyerget, h nem
folyik-e valahol a fékfolyadék. Ha nem, sztem egy új fékfolyadék cserével megoldod a dolgot. Viszont akkor cseréld amikor már jobb idő van. Jah, meg akkor már DOT5.1-et borítsál bele.
mégse kerül vitrinbe?